Bakan Zeybekci'den flaş dolar açıklaması: Bunlar geçicidir

Türk Lirası’ndaki değer kaybı ile ilgili konuşan Bakan Zeybekci, artışın Türkiye'nin gerçeğini yansıtmadığını ve suni hareketlerin bir şekilde geçeceğini söyledi.

Bakan Zeybekci'den flaş dolar açıklaması: Bunlar geçicidir

Türk Lirası’ndaki değer kaybı ile ilgili konuşan Bakan Zeybekci, artışın Türkiye'nin gerçeğini yansıtmadığını ve suni hareketlerin bir şekilde geçeceğini söyledi.

11 Nisan 2018 Çarşamba 12:36
Bakan Zeybekci'den flaş dolar açıklaması: Bunlar geçicidir

Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci kurdaki yükselişle ilgili, "Bunlar geçicidir. İşinize bakın, önünüze bakın" dedi.

Bakan Nihat Zeybekci, İstanbul'da  "Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği Genel Kurul Toplantısı"nda konuştu. Konuşmasında kurdaki yükselişe değinen Zeybekci, "Bunlar hiçbir şekilde Türkiye'nin gerçeğini yansıtmıyor" dedi.

Zeybekci, "Türkiye'nin 1 yıllık vadeli mükellefiyetlerini gözönüne alın, Merkez Bankası stoklarına bakın, ödeyeceği mükellefiyetlerine bakın... Türkiye'nin fazlası var, kasada fazlası var. Buna rağmen yaşadığımız şeyler Türkiye'nin gerçeğini yansıtmıyor. Bunlar canımızı yakıyor. Fakat bunlar Türkiye'nin kalıcı hastalığı değildir. Bunlar geçicidir. İşinize bakın, önünüze bakın. Bu suni şekildeki hareketlenmeler geçecektir ve Türkiye önüne bakacaktır" diye konuştu.

Türk Lirası bu sabah dolar ve euro karşısında rekor gerileme yaşadı. Dolar/TL 4,1559, Euro/TL de 5,1449 ile rekor seviyeye yükselmişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR 2018-04-11 12:42:40

CHP TAŞLANIYOR YAKINDA TAÇLANDIRILACAK OYLARIMIZ CHPye

Misafir Avatar
bu 2018-04-11 17:38:18 @MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR

Devalüasyon
mu degilmi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP yapti akp satti 2018-04-11 17:26:20 @MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-11 17:03:01 @MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy politikasi iflas etti 2018-04-11 14:30:58 @MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR

dolar euro tavan yapti tl asiri derece deger kaybetti herseye zam turizim bu sene yine kan aglar dis politika ortada

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP karsiti degilim ama, 2018-04-11 13:30:56 @MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR

CHP iktidara gelmek icin ne yapiyor ? Allah askina biriniz buraya bi yazin! Soyguncular örgütü akp yi nasil iktidardan uzaklastiracaksiniz?

Beğenmedim! (2)
Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-11 12:41:22

16 senede milletin birikimlerini satti fabrikalar bankalar kopruler sehir hastaneleri hep borc milletin alim gucu azaldi fakirledi millet borc bataginda millet et yiyemiyor ekonomi kagit uzeri buyuyor birilerinin cebi buyuyor reelde halk fakirlesti ekonomi freni patlamis kamyon gibi yalpaliyor dolar euro uctu eti samani cogu gidayi ithal eder olduk buda su demek zam zamm tl cok deger kaybetti akp 1 tane fabrika kurdumu ?? https://www.youtube.com/watch?v=1tIYfzKwLsQ

Avatar
asgeri ucret aclik sinirinin altinda 2018-04-11 12:47:40

aclik siniri bin 871 tl
yoksulluk siniri 5 bin 229 tl
artik chp zamani

Misafir Avatar
begenmeyen tusunu tiklayan 2018-04-11 14:32:12 @asgeri ucret aclik sinirinin altinda

bunu ben uydurmadim gercekleri neden begenmiyorsun ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
gercekler 2018-04-11 12:49:42

asgeri ucret aclik sinirinin altinda
aclik siniri bin 871 tl
yoksulluk siniri 5 bin 229 tl

Avatar
Adalet 2018-04-11 12:52:47

10 tl olsun dolar daha iyi günlerimiz bunlar.üzülmüyorum pazar artığı topluyak.hak ediyoruz

Avatar
artik CHP zamani 2018-04-11 12:54:46

AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLEDIK
2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
2001 ekonomi krizinde bile 2018-04-11 12:59:10

simdiki durumdan 1000 kat daha iyiydik paramizdan 6 tane sifir silindi diye paramiz degerlenmedi zaten degerliydi 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira
simdi ise euro 5 tl uzerinde dolar ise 5 tl yolunda devlete ait fabrikalar bankalar cogu sey satildi elde avucta az bisey kaldi millet borc bataginda millet et yiyemiyor insanlarin alim gucu azaldi gelir dagilimi arasinda ucurum var ve hala pembe tablo ciziliyor pess dogrusu pess

Avatar