Bayram ikramiyesi ne zaman ödenecek... İşte cevabı

MALİYE Bakanı Naci Ağbal, bayram ikramiyesi olarak emeklilere 1000’er TL ödenmesine ilişkin, "Haziran ayının başında ödemeleri yapılmış olacak. 12.3 milyon emeklimiz bu uygulamadan yararlanacak " dedi.

Bayram ikramiyesi ne zaman ödenecek... İşte cevabı

MALİYE Bakanı Naci Ağbal, bayram ikramiyesi olarak emeklilere 1000’er TL ödenmesine ilişkin, "Haziran ayının başında ödemeleri yapılmış olacak. 12.3 milyon emeklimiz bu uygulamadan yararlanacak " dedi.

03 Mayıs 2018 Perşembe 17:41
Bayram ikramiyesi ne zaman ödenecek... İşte cevabı

Maliye Bakanı Naci Ağbal, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonuna getirilen Vergi ve Diğer Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına İlişkin Kanun Tasarısı görüşmelerine katıldı. 

Naci Ağbal şöyle konuştu:

"Üniversiteden çeşitli nedenlerle ayrılan gençlerimize tekrar yükseköğretim imkanının oluşturulmasına ÿilişkin karar var. Hazineye ait tarım arazilerinin ecri misil ödemek suretiyle kullanan çiftçilerimize uygun koşullarla kiralama imkanı getiriyoruz. Maliye, Gümrük ve Ticaret Bakanlııkları, Sosyal Güvenlik Kurumu, İl Özel idareleri, Belediyelere, yatırım izni alan Koordinasyon Başkanlıklarına olan borçlar yapılandırma kapsamında olacak. Alacak türlerine bakıldığında, her türlü vergi ve cezalar var, Sosyal Güvenlik primleri var, Gümrük Vergileri, idari para cezaları, trafik cezaları, askerlik, seçim, nüfus para cezaları, Karayolları Taşıma Kanuna göre kesilen para cezaları, RTÜK idari cezaları kapsamında olacak. Su, atık su, katı atık ücretleri var. Öğrenim katkı kredisi, öğrenim kredisi, ecri misil, haksız alınan destekler, kaynak kullanımı destekleme fonu ödemeleri, taşınmaz kültür varlıklarının korunması ilişkin katkı payları var. Yapmış olduğumuz yasal düzenlemede, 119.2 milyar lira vergi alacak aslı var. 64.3 milyar lira Sosyal Güvenlik primi aslı var. 31 Mart 2018 tarihi itibariyle 183.5 milyar liralık vergi ve prim alacağının yapılandırılması söz konusudur."

Emeklilere Ramazan ve Kurban bayramlarında 1000’er TL ödenmesine ilişkin de Naci Ağbal,ÿ "Bu uygulamadan gaziler, vazife ve harp malulü aylığı alanlar, erbaşlar, geçici köy korucuları, şampiyon sporcular, Kore, Kıbrıs ve İstiklal Savaşı gazileri, terörden zarar gören siviller ve hayatını kaybedenlerin hak sahipleri yararlanabilecek. İlk defa Ramazan Bayramı’ndan önce başlıyoruz. Herhalde Haziran ayının başında ödemeleri yapılmış olacak. 12.3 milyon emeklimiz bu uygulamadan yararlanacak " dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.05.2018 17:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmetim 2018-05-03 18:48:24

Ülkem kardes sanirim sen baska ülkede yasiyon.uyan ac gözünu kardes.birakin biat etmeyi aklinizla hareket edin.dini söylemlerle hayatin gercegini örtemesssiniz.millet acliktan kiriliyo sen halen hangi kafadasin

Misafir Avatar
nıt: @Mehmetim x---kardeş,me 2018-05-03 19:06:34 @Mehmetim

mehmetim kardeş bak. 16 sene önce her dükkanın önünde devrediyoruz, satıyoruz, kapatıyoruz afişi vardı. şirketler onar onar kapanıyordu. 16 yıl evvel yollarda tofaş, reno 19 murat 131 kartal arabaları vardı bu gün yollarda en ucuz araba 80 bin lira. sen uyuyormusun?
16 yıl evvel insanlar çürük küflü evlerde oturuyordu bu gün her evde doğal gaz var lüks konutlarda depreme dayanıklı. 16 yıl önce uçağı havada seyrederdik boynumuz ağırırdı bakmaktan. bu gün Türkiyede uçağa binmeyen kalmadı. 16 yıl önce öğretmen memur ek iş olarak limon satardı, su satardı garsonluk yapardı geceleri. uyuma kardeşim yaa. ALLAH aşkına uyuma.. 16 sene önce insanlar hastaneden cenazesini alamıyordu rehin kalıyordu borca kaşlık senet imzalatılıyordu. bu gün SGK sı olmayan vatandaş yok.16 yıl önce insanlar yalan yada gerçek ilaç alacağım param yok, hastaneye gideceğim param yok diyordu. bu gün kimse artık diyemiyor diyende yalan söylüyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
o 1 troll 2018-05-03 19:00:29 @Mehmetim

trollerin algi operasyonuna artik kimse kanmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
secim sonrasida 2018-05-03 18:17:48

zam zam gelir

Misafir Avatar
dedem 2018-05-03 19:10:03 @secim sonrasida

Dedem Rusyaya gitmişti, geldip anlatıyordu Rusyada METRO VAR, yer altından gidiyor. biz güldük. dede sus yaa. yer altından ha! AKP iktidara geldi dedemin haklı ve doğru olduğunu öğrendim. şimdi Trkiyede metrolar metrobüsler, tuneller yer altı tüp geçitle ŞİMDİ TÜRKİYEDE VAR. AKP ye OY vereceğim tabiki.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
LÜTFEN YAZININ TAMAMINI OKUYUN. 2018-05-03 19:07:48 @secim sonrasida

bak. bakalım kardeş 16 sene önce her dükkanın önünde devrediyoruz, satıyoruz, kapatıyoruz afişi vardı. şirketler onar onar kapanıyordu. 16 yıl evvel yollarda tofaş, reno 19 murat 131 kartal arabaları vardı bu gün yollarda en ucuz araba 80 bin lira. sen uyuyormusun? 16 yıl evvel insanlar çürük küflü evlerde oturuyordu bu gün her evde doğal gaz var lüks konutlarda depreme dayanıklı. 16 yıl önce uçağı havada seyrederdik boynumuz ağırırdı bakmaktan. bu gün Türkiyede uçağa binmeyen kalmadı. 16 yıl önce öğretmen memur ek iş olarak limon satardı, su satardı garsonluk yapardı geceleri. uyuma kardeşim yaa. ALLAH aşkına uyuma.. 16 sene önce insanlar hastaneden cenazesini alamıyordu rehin kalıyordu borca kaşlık senet imzalatılıyordu. bu gün SGK sı olmayan vatandaş yok.16 yıl önce insanlar yalan yada gerçek ilaç alacağım param yok, hastaneye gideceğim param yok diyordu. bu gün kimse artık diyemiyor diyende yalan söylüyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ülkem 2018-05-03 18:06:30

Allahım devletimize güç kuvvet ver. şer odaklarına karşı devletimizi yanlız bırakma ordularınla yardım et Allahım. AMİN. devlet halkını vatandaşını düşünüyor seviyor. Allah için hizmet edenlerden Allah cc razı olsun.

Misafir Avatar
o 1 troll 2018-05-03 19:01:16 @ülkem

trollerin algi operasyonuna artik kimse kanmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hakan Yiğit 2018-05-03 19:47:25

16 sene önce dünyada cep telefonu da yoktu, şimdi Türkiyede var. O zaman Akp ye oy verelim. :) Yahu Dünyada gelişen teknoloji ile doğalgazda her evde oldu, araba da oldu şu da bu da. Akp nin getirmesi ile olmadı bunlar. Avrupada en düşük ücret 8 bin lira, et 16-18 lira. Sen ne haldesin ondan bahset, nasıl yaşatıyor Akp seni ondan bahset. Et alabiliyormusun, araban varsa benzin koyarken için acıyormu ondan bahset.