Benzin ve motorine art arda zam!

Motorin fiyatında 20 kuruş, benzin fiyatında da 14-15 kuruş zam hesaplanıyor.

Benzin ve motorine art arda zam!

Motorin fiyatında 20 kuruş, benzin fiyatında da 14-15 kuruş zam hesaplanıyor.

10 Ocak 2019 Perşembe 13:36
Benzin ve motorine art arda zam!

En son salı günü benzinin litre fiyatı 17, motorinin ki ise 18 kuruş zamlanmıştı.

Benzin ve motorin fiyatlarında rüzgar tersine döndü. 2018 yılının son aylarını kapsayan indirim dönemi kapandı. Brent petrol ve uluslararası piyasalarda ürün fiyatları artıyor. yurt içinde dolar kurunun da yükselmesi, pompa fiyatlarında zammı tetikliyor. 

Uluslararası piyasalarda metrik ton benzinin fiyatı 20 dolar, motorinin 15 dolar arttı. Aralık ayında 50 dolar düzeyinde olan brent petrol 60 doları aştı. Dolar kuru 5lira 50 kuruş düzeylerinde işlem görüyor. 

Bu gelişmeler pompa fiyatlarında bir kez daha zammı gündeme getirdi. Motorinde 20 kuruş, benzinde 14-15 kuruş zam hesaplanıyor. En son geçen salı günü benzinin litre fiyatı 17, motorinin 18 kuruş artmıştı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sigirlara duyulur 2019-01-10 14:59:28

Hadi tayyip tayyip diyordunuz ne oldu bu benzine motorine gelen zam kaziklari 31 martdan sonra dahada sivrilecek . Sonrada ekmeginize yansiyacak ,kendinizi tezek yemege simdiden alistirin.

Misafir Avatar
salkimsacak----- sohbet 2019-01-10 21:44:58 @Sigirlara duyulur

salkimsacak arkadasim koyunlara sinif atlama yokmu? zaten 31 martdan sonra tayyip bunlari möööö diye bagirttiracak !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-10 16:10:27 @Sigirlara duyulur

Yani sen simdi AKKOYUNLARA sigirmi dedin birader Ayip ya adamlar ne guzel meeeeee meeeeee diye oylarini verip arabistana dogru domaliyor onlara niye sigir dizosun ,alinirlar valla

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhalif 2019-01-10 16:06:03

Petrol fiyatlarına göre belirlendiğinden aynı zamlar doğal gaza da yansıyabilir. Gerçi fiyatlar beş katına çıksa bile sürünün görüşü değişmez. Cennet garanti altına alınsın yeter.

Avatar
hasan 2019-01-10 19:11:27

ruhsuzlaştı toplum.10 lira zam yap 1 lira indir alkışlıyorlar.dolar 3.5 liradan 7 liraya çıktı sesleri çıkmadı 5.5 liraya indi hükümetin başarısı oldu.inanılmaz bir toplum.

Avatar
CHP 2019-01-10 16:00:27

AKP TURKIYESI GOTURRRRRRRRRRRRRRR

Avatar
The İmam 2019-01-10 13:54:18

Turpun büyüğü heybede. Eğer cumhurhükümetine 31 Mart 'ta sarı kart göstermezsen yani halâ ben mutluyum dersen 1 Nisan ı bekle ve gör.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-10 13:53:04

Akepe demek saraya % 26 çalışan ve emeklisine % 10 zam demek, iğneden ipliğe gelen zamlar demek, yoksulluk demek, vatandaşa tassaruf, saray israfı demek, din bezirganlığı, cehalet demek, ballı maaşla adam kayırma demek. Yeter artık usandık. İNSAF yahu

Avatar
Kara Fatma 2019-01-10 13:57:27

Akaryakıt zamları, ÖTV ile cumhur hükümeti tarafından örtülüyor yani pompa fiyatları tüketiciye yansıtılıyor. 01 Nisan dan sonra bir kaç misli ile bizden çıkacak haberini ola.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 13:58:15

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.