banner87

Benzin ve motorine gece yarısından sonra zam

Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası (EPGİS), benzin ve motorin fiyatlarına yarından geçerli olmak üzere zam yapıldığını duyurdu.

Benzin ve motorine gece yarısından sonra zam

Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası (EPGİS), benzin ve motorin fiyatlarına yarından geçerli olmak üzere zam yapıldığını duyurdu.

30 Temmuz 2018 Pazartesi 23:43
Benzin ve motorine gece yarısından sonra zam

Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası (EPGİS) gece yarısından itibaren benzine 22 kuruş, motorine ise 14 kuruş zam yapılacağını; ancak zammın ÖTV'den karşılandığı için pompa fiyatlarına yansıtılmayacağını açıkladı.

EPGİS'ten yapılan açıklamada, "31 Temmuz tarihinden itibaren geçerli olmak üzere; benzinde 22, motorinde 14 kuruş/litre fiyat artışı gerçekleşmiş olup artış ÖTV'den karşılandığından pompa fiyatlarına yansımayacaktır" denildi. Bakanlar Kurulu, Mayıs ayı ortasında benzin , motorin ve oto gazda, petrol fiyatları ve döviz kuruna bağlı artış yaşanması durumunda, bu mallara uygulanan özel tüketim vergisinin (ÖTV), gerçekleşen artış kadar azaltılmasına karar vermişti. Resmi Gazete'de yer alan Bakanlar Kurulu kararına göre, akaryakıt fiyatlarında petrol fiyatları ve döviz kuruna bağlı artış olması halinde, söz konusu malların tabi olduğu ÖTV tutarları, gerçekleşen artış tutarı kadar azalış yapılmak suretiyle uygulanıyor.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
BenzinMotorin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kara Fatma 2018-07-31 01:08:28

Turpun büyüğü heybede !......

Misafir Avatar
ülke,nin fakirleri tam bir sıkıntı içinde. 2018-07-31 11:01:19 @Kara Fatma

kira artışları...2.el araba fiyat artışları ve ev satın alma artışları almış başını gidiyor..
hükümette SURİYEye yol yapıyormuş..milletin halinden kimsenin umurunda değil..chp.kavgalı.iyi parti nazlı gelin..mhp.akp.nin askeri akp..istediği zaman istediğini alıyor..cemaatları trilyoner..ekmeğe zam yapılmış hala hükümet ekmeğe zam yok diyor..milleti aldatıyor..hayret ya.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keyfince zam..millete...her yönde.. 2018-07-31 10:56:36 @Kara Fatma

seçimde iyi parti kazansaydı..bunlar olmayacaktı..gaz..su...elk..ekmek..emekli zamları hepsi şirketlerin tasarrufunda..istedikleri zaman zam yapıyorlar..işte iyi parti kazansaydı bu zamlar olmayacak hepsine el koyup hükümetin tasarruufuna dönderecekti..milyarder kumarhanaleri olan kişinin yatı 1 milyon tl.lik mazot alıyor..ÖTV. yok.millete var. dolar 5 liraya kapı çalıyor. emekli zamları 100 lira civarında oldu..esnaf dolaylı yoldan 500 lira parça parça zam yaptı.
belediye fiyat artışlarına karışmıyor..pideci ,,dönerci..elbiseci zam yapıyorlar..KEYFİNCE..adalet yok...iyi partinin hatası seçimlere itiraz etmemesidir..chp.li muho,,da küfelik olup hemen yenilgiyi kabul etti..şimdide başkan olmak istiyor..kim takar YALOVA VEKİLİNİ..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-07-31 08:18:48 @Kara Fatma

bu zammı yapanın a.m.k.inşAllah çarıklılar acından ölür cezalarını çekerler.önce sizden olana yardım edin iş verin çarıklılarda kendi işlerini yapsınlar .patronlarıda onları karın tokluğuna çalıştırsın asgari ücreti bankadan artanı elden versinçarıklı hükümetide buna göz yumsun emeklide acından bitsin bu çarıklılar hak ettiler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-07-31 02:24:07 @Kara Fatma

verdikleri oylar geri dönüp kiclarina giriyor ve girecek !! Vermiyenlerde nasibini alacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
zamlar ve şirketler..! 2018-07-31 10:50:32

hükümetin iddiası....hükümet zam yapmaz..şirketler yapıyor..ne yapalım elimizden bişey gelmiyor demektedir..yani şirketler hükümetten yetki bakımında üstte..
elk..su gaz..şirketlerin elinde...ekmek şirketlerin elinde.vebenzerleri herşey şirketlerin elinde..istedikleri zaman zam yaparlar..hükümette ala ala bakar.
dünyada böyle bir sistem varmı.?
oylarda ysk.nin elinde..çival çuval gizli gizli dağıtır..hükümet ne iş yapıyor sahi?

Avatar
Özgür 2018-07-31 12:04:09

O pompaları oy veripte yakınanların kıçına sokacaksın.