Benzinde rekor fiyat

PETROL Ürünleri İşverenler Sendikası’nın (PÜİS) yaptığı açıklamaya göre bugünden geçerli olmak üzere benzin fiyatlarında 15 kuruş artış olması bekleniyor. Artışla benzin bazı illerde 6 liraya yaklaşacak bazı ilçelerde geçecek.

Benzinde rekor fiyat

PETROL Ürünleri İşverenler Sendikası’nın (PÜİS) yaptığı açıklamaya göre bugünden geçerli olmak üzere benzin fiyatlarında 15 kuruş artış olması bekleniyor. Artışla benzin bazı illerde 6 liraya yaklaşacak bazı ilçelerde geçecek.

21 Mart 2018 Çarşamba 09:04
Benzinde rekor fiyat

Bugünden itibaren İstanbul’da 5.64 liraya satılan benzinin fiyatı 5.79 liraya, 5.70 liraya Ankara’da satılan benzinin litre fiyatı 5.85 liraya ve İzmir’de 5.66 liraya satılan benzinin fiyatı da 5.81 liraya çıkacak.

Hakkari Şemdinli’de 5.85 lira olan benzinin litre fiyatı 6 liraya ulaşacak. Motorinde fiyat değişikliği beklenmiyor.  

Zamlı fiyatlarla birlikte depoyu doldurmak da 7.5 lira daha pahalı hale gelecek. İstanbul’da 50 litrelik deposu olan bir araç sahibi deposunu 282 liraya doldururken, zamlı fiyattan sonra 289.2 lira ödeyecek.

Benzin fiyatları aralık ayının başından itibaren 5. kez zamlanmış olacak.  

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
BenzinZam
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cancan 2018-03-21 09:10:46

Olsun yollarimız var gidemesekte yürüyerek veya bisikletle gideriz ne olcakki erdo doldursun cebini sorun degil yakışır tosunuma bilallima bin ali in alime yakışır hem ne yapacaksınız arabayı falan tembellik olur adamlar zaten 8 silindire biniyor biz ödüyoruz feda olsun erdoma inşaAllah o bindiğin araçın içinde geberir gidersin

Misafir Avatar
koç 2018-03-21 12:45:54 @Cancan

ucuzluk pahalılık nerden belli olur?
16 yıl önceki enflasyona bakınız birde bu günkü enflasyona bakınız, 16 yıl önceki faize bakınız birde bu günkü faize bakınız. anlaşılır o zaman. yalan iftira etmeye milleti kandırma ayaklarına yatmaya gerek yok. AKP bu ülkeye huzur, güven, ekonomik ferahlık getirmiştir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
koç 2018-03-21 09:24:22 @Cancan

Tam onaltı yıl öncesinden bu güne gelir gider eşitlik hesabı yapanlar anlarki bu günki fiyatlat 16 yıl evveline göre daha çok ucuzdur. bu kuru yaygaracı iftiracılar moral bozmak halkın huzurunu kaçırmak istiyor. 16 yıl evvel ülkede benzin mazot yoktu yook. birde benzin mazot pahalılığından insanlar arabasına binemiyordu, çiftçi traktörünü kullanamıyordu. 16 yıl önce elli çifçiden birinde traktör varken bu gün elli çiftçinin otuzunda traktör var. 16 yıl önce her elli aileden birinde araba varken bu gün hemen hemen her evin her ailenin arabası var. KÖRLERE ve chillere duyurulur. hainler zaten biliyor onlara bişe demeye gerek yok onların belasını verecek olan rabbimdir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Firat 2018-03-21 09:22:47

Reis sizi afrine göturdu,daha ne istersiniz pustun evlatlari

Misafir Avatar
Osman 2018-03-21 12:55:38 @Firat

Afrine girdiniz ancak is bitmedi,evdeki priçten olacaksiniz gibi görunuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Firat x---Afrinn. 2018-03-21 12:41:23 @Firat

ABD nin teröristelrini Türkiyeye karşı beslediği eyitip donattığı yer değilmi?
eevet. ee o teröristlerin başına yıkıldı kötümü oldu fırat? sen Türkiyeyi desteklemiyormusun*
yoksa geberen teröristler senin can ciğerlerinmiydi. başın sağolmasın o zaman.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ege 2018-03-21 09:25:36 @Firat

Fırat sen hagi partiyi hangi lideri destekliyorsun söyle vasıflarınıda söyle onu tutalım onu destekliyelim. ama reis den üstün olacak bir lider?
hadi bakiim.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Turhan yesil 2018-03-21 09:38:28

DUNYANIN EN PAHALI BENZININI TURKIYE KULLANIYOR.TURK HALKIINDAN NE BIR SES NE BIR SEDA herekes memnun.Haber yapmaya ne gerek var.

Avatar
demir kaya 2018-03-21 12:21:27

rakının 100 tl sigaranın 15 tl biranın litresinin 17 tl olan ülkede itha edilen benzinin 6 tl olması cok mamidar biranın maliyeti 1.5 tl satışı 17 tl bir ekonomi uzmanı cıksında acıklasın osman kural olmasın o acıklarsa hülya avşar gibi acıklar

Misafir Avatar
@demir kaya x----- 2018-03-21 12:43:51 @demir kaya

Bira :-))))))))))))) kafayı bumuş bu demir adlı yorumcu zırvalıyo.

Beğenmedim! (1)
Avatar
demir kaya 2018-03-21 12:25:14

orhan kural olacaktı osmandan özür dilerim hani şu mavi yumurtaları yiyenmi yumurtluyanmı orhan varya ciftlik bank sevici işte o

Avatar
demir kaya 2018-03-21 13:02:57

gel beraber xxxliyelim oruspu cocugu

Misafir Avatar
ben kaçtımm. 2018-03-21 13:16:05 @demir kaya

xxx lemek mi?
çüşşşşşşşşşşşşşşşş len sapık.

Beğenmedim! (0)
Avatar
A 2018-03-21 09:36:57

Ohhh ekonomi tıkırında hiç kimse itiraz etmezsin zaten Rus turistlerde söz verdi gelecekler o zaman sen gör nasılda coşacağız milletçe.

Avatar
Tahsin 2018-03-21 10:07:53

Ver mehteri halk çeksin çileyi