banner87

Benzinden alınan ÖTV’de indirim yapılacak

Hükümet seçime 5 hafta kala benzine zam gelmemesi için aldığı vergiden vazgeçiyor... Yükselen dolar ve petrol fiyatlarının benzine yansımaması için devlet aldığı fahiş ÖTV'nin bir kısmından feragat edecek. Kur ve petrol fiyatları yüzünden akaryakıtta yaşanacak artış oranında ÖTV'den vazgeçilecek. Benzinde vergilerin düşmesi tabii ki vatandaş adına sevindirici fakat bütçe açığı düşünüldüğü zaman bu hamlenin ekonomiye etkisi merak ediliyor...

Benzinden alınan ÖTV’de indirim yapılacak

Hükümet seçime 5 hafta kala benzine zam gelmemesi için aldığı vergiden vazgeçiyor... Yükselen dolar ve petrol fiyatlarının benzine yansımaması için devlet aldığı fahiş ÖTV'nin bir kısmından feragat edecek. Kur ve petrol fiyatları yüzünden akaryakıtta yaşanacak artış oranında ÖTV'den vazgeçilecek. Benzinde vergilerin düşmesi tabii ki vatandaş adına sevindirici fakat bütçe açığı düşünüldüğü zaman bu hamlenin ekonomiye etkisi merak ediliyor...

17 Mayıs 2018 Perşembe 09:30
Benzinden alınan ÖTV’de indirim yapılacak

Akaryakıt fiyatlarında yaşanan artışları vatandaşa zam olarak yansıtmamak adına söz konusu malların tabi olduğu Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) tutarlarında azalış yapılmasına ilişkin Bakanlar Kurulu kararı, Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Benzin, motorin ve LPG’ye yapılan zam kadar ÖTV indirimi olacak.

Uluslararası petrol fiyatları veya döviz kurlarına bağlı olarak akaryakıt fiyatlarında yaşanan dalgalanmaları vatandaşın alış fiyatlarına yansıtmamak için alınan önlemleri içeren Bakanlar Kurulu kararı bugünkü sayıda yayımlandı.

Enerji Piyasası Düzenleme Kurulunca (EPDK) ilan edilen akaryakıt bayi satış fiyatlarına esas alınan yurt içi rafineri çıkış fiyatlarında, uluslararası petrol fiyatları veya döviz kurlarına bağlı olarak meydana gelen artış durumunda, söz konusu malların tabi olduğu ÖTV tutarlarında, gerçekleşen artış tutarı kadar azalış yapılarak zam vatandaşa yansıtılmayacak.

ÖTV TUTARI 17 MAYIS 2018'DE BELİRLENEN FİYATI GEÇMEYECEK

Meydana gelen azalış durumunda ise söz konusu malların tabi olduğu ÖTV tutarları, 17 Mayıs 2018 tarihinde uygulanan tutarı geçmeyecek şekilde uygulanacak.

Kararla birlikte yayımlanan listede bu kapsama giren mallar, 95 ile 98 oktan kurşunsuz benzin, motorin, bütan, sıvılaştırılmış petrol gazı (LPG) ve propan olarak belirlendi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.05.2018 10:40
Anahtar Kelimeler:
IndirimVergiÖTVBenzin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-17 09:49:41

AKP de milletin oyunu alana kadar her şey mübah.Buna popülizm,iftira ,sahtekarlık vs.de dahil.Bu yapılan göstermelik indirimler falan,seçimden sonra zam olarak yağacak bu milletin üstüne.Bundan adım gibi eminim.

Misafir Avatar
ZAKKUM 2018-05-20 12:16:04 @Antalyalı Attalos

BU ÜLKEDE ARABA ALMAK İÇİN ÇOK CESARETLİ OLMAK GEREK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SSS 2018-05-20 12:13:48 @Antalyalı Attalos

ÖNCE İNDİRECEKLER SONRA BİNDİRECEKLER Mİ DİYONUZ YANİ :)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gerçekler 2018-05-18 09:06:29 @Antalyalı Attalos

İstanbulda İETT otobisleri beş yıldızlı. süper donanımlı . klimalı. TEŞEKKÜRLER AKPTEŞEKKÜRLER ERDOĞAN. chp zamanındaki İETT otobüsleri pas kir, bakımsız kışın donardık yazın pişerdik . şimdi oyumuzu kime verelim?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gerçek ler 2018-05-18 09:04:51 @Antalyalı Attalos

Nankörler faydalandıkları her nimetin acısını çekecek. nankörler hayattan zevk almayacak, karınları doysada gözleri doymayacak. bu ülke 16 yıl öncesine göre süper bir devlet oldu . bilene görene takdir edene helal olsun. nankörlerin de burnundan gelsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-18 08:24:20 @Antalyalı Attalos

Ben artık yandaş uyuşturucu medyaya inanmıyorum. en pasif inanı bile göklere çıkartabiliyorlar. Demirtaşı nasıl süsleyip püsleyip temiz masum başarılı adil asil biri olarakhalka lanse ediyorlar doğrusu MİDE BULANDIRICI ve İnce Meral hanım Temel bey de Demirtaşın cezaevinden çıkmasını istiyorlar. bunada midem bulanıyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne diyelim? tammı evet mi? 2018-05-17 13:50:52 @Antalyalı Attalos

Devlet fakire fukaraya muhtaca yardım eder bunada karşı çıkarlar. bir gerçeği ben 40 yıldır gördüm. her hükümet seçim zamanı göz boyama yapar kaldırımları yıkar yeniden yapar. yoksa fabrika büyük yatırım falan yapamazlar haaa. kaldırım. oda seçim bitince bozulur yarım kalırdı. chp zihniyeti o idi. ama yemin etsem başım ağrımaz AKP 16 yıldır asla seçim yatırımı için ne bir iş yaptı ede yapması gereken zamnalrı seçim sonrasına erteledi. Yani millti ala aldatmadı. işte bu yüzden bu halk DEVAMMMM diyor AKP diyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
doyumsuz kesim kim? 2018-05-17 13:47:49 @Antalyalı Attalos

:))))))
Rezillik nasıl olur? işte bu yandaş medy ve yandaş yorumcuların yaptığı olur.. devlet yol yapar, hastane yapar, havalimanı yapar, köprüler tuneller fabrikalar, barajlar okullar üniversiteler yapar uzaya uydu gönderir Türkiyeyi dünyanın en üstün teknolojisi ile tanıştırır. yandaş medya kudurur olmaz yapmmak laım neden yaptı neye lazım... vergi affı teşvik yapar karşı çıkarlar. enflasyon gerçeğine göre zamda yapılır yine kiyamet kopartırlar. bunların karnı değil gözü aç. bunlrın elleri yüzleri eğri değil kalpleri eğri niyetleri bozuk. bunlar tatminsiz aç çakallardır

Beğenmedim! (2)
Avatar
secim oncesi LOLI POP SEKERINE 2018-05-17 12:13:47

KANMAYIZ

Avatar
SIKILDIK gari TAMAM : 2018-05-17 15:06:58

Yazın yediğin hurmalar, kışın ..... tırmalar .

Avatar
dalgamı geçiyon ya 2018-05-17 18:18:44

akaryakıtta ötv yüzde 69 kime yutturuyon öyle kate kulle ile ötv yi indirsen ne olur yapsana façan yiyorsa herkesin anlayacaı şekilde benzin litresi 3 lira desene