Berat Albayrak konuşurken, CHP'den flaş paylaşım

CHP'nin Ekonomi Politikaları'ndan sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Faik Öztrak , Maliye Bakanı Berat Albayrak açıklamada bulunurken, resmi twitter hesabından manidar bir paylaşım yaptı.

Berat Albayrak konuşurken, CHP'den flaş paylaşım

CHP'nin Ekonomi Politikaları'ndan sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Faik Öztrak , Maliye Bakanı Berat Albayrak açıklamada bulunurken, resmi twitter hesabından manidar bir paylaşım yaptı.

27 Şubat 2019 Çarşamba 12:50
Berat Albayrak konuşurken, CHP'den flaş paylaşım

CHP'nin Ekonomi Polikaları'ndan sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Faik Öztrak, Maliye Bakanı Berat Albayrak açıklamada bulunurken manidar bir paylaşımda bulundu.

Öztrak, resmi twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Herkes vicdanını kullanarak oyunu verecek" dedi. 

Öztrak paylaşımı şu şekilde:

Hazine  ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, Vergi Konseyi 134. Genel Kurulu'nda"adaletli bir vergi sistemini hayata geçirmeyi arzuluyoruz" demişti.

İlgili haber:

Berat Albayrak: Adaletli bir vergi sistemi

Son Güncelleme: 27.02.2019 13:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
... 2019-02-27 13:04:48

Aydin, nerdesin low Aydin :))
basla yine PKK Fetö diye.. özletme kendini..

Misafir Avatar
şişliden Osman 2019-02-28 08:57:37 @...

Şişli belediyeside paraları GEZİ parkı provaktörlerine verdi. şimdi işçilerin maaşını ödeyemiyor. Şişli belediyesi paraları chp genel merkezine aktardı şimdi işçilere maaş ödeyemiyor. Şişli belediyesi idarecileri belediyenin paralarını hortumladılar şimdi işçiler paralarını alamıyor. HORTUMCU CHP sandığa gömülecekkk.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP nin ayınası 2019-02-28 08:56:11 @...

İstanbulum ŞİŞLİ ye bakınız. işçilerin maaşını ödeyemiyor. İstanbulun en zengin belediyesi sayılan ŞİŞLİDE chp li belediye işçilerinin maaşını ödeyemiyor. nereye gitti bu belediyenin parası? şişli belediysi işçileri grevde. Şişliği çöp , pislik götürüyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tabiki 2019-02-27 18:06:28 @...

bu akkahpelere cambaz ittifakına oy verecek değiliz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
buna can ı gönülden inanıyorum 2019-02-27 17:49:57 @...

Allah doğru kulunu yolda bırakmaz. zorluklara düşürse bile sonunu aydınlık eder. yeterki Allah ın ipine biz sarılalım. bırakın inanmayanlar oyunlarını oynasın. adaet yerini buluyor. chp bu yüzden iktidar olamıyor. bu milletin AH ını almışlar.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
aynen 2019-02-27 13:07:16 @...

CHP deyince :Türkiyeye faydalı olan her siyasetçiye bunlar kuyruk takmaya engel olmaya karalamaya çalışırla. herkesin kendileri gibi ihanetçi olmasını isterler.

Beğenmedim! (17)
Avatar
Suleyman Akcay 2019-02-27 19:54:23

bu adaletli vergi dedigin yer man adasimi oluyor.

Avatar
ah chp ah 2019-02-27 13:06:05

Bu ülkeye kim hizmet ediyorsa onun önünü kesmeye çalışıyor. Yarabbim bu chp den ülkemizi koru. AMİN.

Misafir Avatar
ah chp ah x-------cev- 2019-02-28 00:26:55 @ah chp ah

lan salak devleti soymak, hirsizlik yapmak hizmet degil ! Götünden uydurma!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Senin 2019-02-27 13:34:51 @ah chp ah

yarabbinin isi gücü yokta senin gibi salaklarla mi ilgilensin, Rabbin büyük isler pesinde, o ERDO ya, Fetö ye, BOP culara, Vatan hainlerine, Hirsizlara, TC yi yikmalari icin yardim ediyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2019-02-27 14:38:40

Hdp ile gizli bulusun.o çamur sizi birirecek

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-27 21:27:56

Aydın sana son uyarım ! Sicmik sicmik şeyler yazar SAĞ görüşü ayaklar altina alırsan önce kuteyi sağcıdan yersin.sktrgt buralardan yoksa aypini almam zor değil bilesin!

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-27 21:41:15

Bu aydına aktrol diyen düşünmeyi rafa kaldırmış solcu ve surahicilere düreceğim odur ki heryerde sağlam kadroları olan akp bu capsizi kullanıp kendini hiç eder mi? Tam tersi bu soltroll.görevi asalak açıklamalar yapmak sürekli hdp fobisi yaratıp SAĞ görüşü ayaklar altina almak ahmaklik hissiyatı uyandırmak.basarabiliyor mu? Bence cok iyi bi soltroll başarıyor.siz solcularla top gibi oynayıp algilar yaratıyor ama başına geleceginden bir haber.adami fena yaparlar kusum aydın bilesin!

Avatar
Yörük 2019-02-28 04:40:36

Yazacaksaniz doru dürüst yazin AKP nin 14 sene Gerufe bir döp bakin Acilim süreci pkk yla anlasmalar oslo da bulusmalar Balyoz Ergeekon kumpas - Tarim disabagimli ciftci ölmüs Sah Sultan süleyman türbesini 15 Austos darbe girisimi Tc logolari Kalifenmak Andi yasaklamak Ya kardesim bana yol köprü yapsan neyazar miliyetciligi Ayaklar altina almisin Türklügü yasaklamisin (Andimiz ) T.C. nin birikimlerini satmisin da hala oaraxok diye yakinirsiniz O kadar Parayi betona gömerseniz sonuc bu Yerli MiLLi nem kaldi BEN bilmiyorum SiZ Söyleyin Saymakla bitmez vatandas sikayetci kime gitsin Hükümet hersey yolunda diyor disaridan borc ariyoruz Tazim kuyruktakinler varlikli kisiler diyor varliklinin Orda isine Siz Söyleyin Birseyle TERS Gitmiyormu