banner87

Borsa çakıldı...

BIST 100 endeksi yüzde 5, bankacılık endeksi de yüzde 9.19 düşüşle kapandı. Garanti Bankası yüzde 11.56, Halk Bankası ise yüzde 10.46 değer kaybı yaşadı

Borsa çakıldı...

BIST 100 endeksi yüzde 5, bankacılık endeksi de yüzde 9.19 düşüşle kapandı. Garanti Bankası yüzde 11.56, Halk Bankası ise yüzde 10.46 değer kaybı yaşadı

11 Temmuz 2018 Çarşamba 19:52
Borsa çakıldı...

Borsa İstanbul (BIST) 100 endeksi, günü 91 bin 290 puanda kapattı. Bugün yüzde 5 düşüş gösteren BIST 100, dün de yüzde 3 düşüş göstermişti.

Bloomberg HT’nin haberine göre, bugünkü rakam Nisan 2017’den beri en düşük kapanış oldu. Bankacılık endeksi de yüzde 9.19 düşüşle 115 bin 383 puan oldu ve 2013’ten beri en düşük kapanışı gerçekleştirdi. Garanti Bankası yüzde 11.56, Halk Bankası ise yüzde 10.46 değer kaybetti.

Ata Yatırım Genel Müdür Yardımcısı Cemal Demirtaş, bankacılık sektörüne dair ileriye dönük risklerin fiyatlandığını söyledi.

Dolar kuru ise yüzde 2.2 artışla 4.81 seviyesine yükseldi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.07.2018 00:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dolar yine ucmus 2018-07-11 20:07:59

bu gidisle 6 ay sonra 6 tl yi gecer

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-12 11:38:45 @dolar yine ucmus

Üretemeyen kabız bir ekonomiyle 6 da olur 10 da.Oy verenler utansın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
A 2018-07-11 22:40:43

Yalan söylemediler ekonomi uçacak diyorlardı, dolar 5 benzin 6 soğan 7 harbi uçtu

Avatar
. 2018-07-11 21:01:55

Toplumun çalışan üyeleri hiçbir şey elde edemezken, her şeyi elde edebilen üyeleri hiç çalışmamaktadır!..

Misafir Avatar
laises fıre 2018-07-11 21:53:50 @.

yanlış teori... TOPLUMUN ÇALIŞAN ÜYELERİ KAZANDIKLARININ ÜZERİNE KREDİLİ HAYAT TATARZI İLE SINIF ATLADIKLARINI ZANNEDERKEN, HERŞEYİ ELDE EDEBİLEN ÜYELERİ ONLARI KENDİ ŞİRKETLERİNDE VE HOLDİNGLERİNDE ÇALIŞTIRMAKTADIR... HİÇ BİR ŞEY ELDE EDEMEYENLER İSE, ÜLKENİN GELECEĞİNİ OYLARI İLE YÖNLENDİRİRLER...saygılar...

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2018-07-11 21:23:19

Evrende en büyük ziyan, sorgulama yeteneğini yitirmiş bir beyindir!.. Albert Einstein

Avatar
cahiliz biz 2018-07-11 21:43:02

"dolar yine ucmus"ucsun kardeş,biz cahil adamlarız,dolardan anlamayız,neden uçuyor sorgulama bile yapmayız,herşeyi kabulleniriz.

Avatar
Memduh 2018-07-11 21:25:54

Geriye viteste rekor kiriyoz.turkiye ucacak diyenlere ve akp sevdalilarina dolar 5 tl oldu diyelim.tabiki buda gol degil onlar icin.50 tl lik benzin aliyorlar her halukarda nasilsa.

Avatar
D 2018-07-11 22:22:43

Dua edelimde Ülke batmasın . Economi kötü diyorlar ondan . bir şey olmaz Şehit kanlarıyla bezenmiş bu güzel Vatanımızı Tanrım korusun diyorum .

Misafir Avatar
turandan, 2018-07-11 22:29:42 @D

heryerde umutsuzluk var yapmayın arkadaşlar noluyoruz yahu...batan matan birşey yok...merkez faizle müdahale eder, düzelir herşey, sonra normale döneriz... başka biryerlere benzemeyiz biz korkmayın, burası TÜRKİYE, hani ilelebet payidar kalacak olan ülke...

Beğenmedim! (5)
Avatar
Cahil 2018-07-11 22:45:52

DIS BASINDA TURK TELEKOMDAN DOLAYI UC BUYUK BANKANIN SIKINTI YASAYACAGI SOYLENIYORDU HERHALDE TURK BANKACILIK SISTEMINI COK KARANLIK GUNLER BEKLIYOR NIYE SOYGUNCU GIBI HALKI SOYUP BIRILERINE BU SOYGUNU PESKES CEKECEKLERINE HALKA HIZMET ETSELER HEM HALK HEM BANKALAR YASASAYDI