Bozdağ'dan dolar yorumu: Ekonomimiz çok güçlü, her şey oyun..

Hükümet sözcüsü ve Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, dolardaki çıkışın 24 Haziran’da yapılacak seçimlerin sonucunu değiştirmek isteyenlerin oyunu olduğunu iddia ederek, 'Türkiye’nin ekonomisi, Allah’ın izniyle güçlü bir ekonomidir' dedi.

Bozdağ'dan dolar yorumu: Ekonomimiz çok güçlü, her şey oyun..

Hükümet sözcüsü ve Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, dolardaki çıkışın 24 Haziran’da yapılacak seçimlerin sonucunu değiştirmek isteyenlerin oyunu olduğunu iddia ederek, 'Türkiye’nin ekonomisi, Allah’ın izniyle güçlü bir ekonomidir' dedi.

23 Mayıs 2018 Çarşamba 14:06
Bozdağ'dan dolar yorumu: Ekonomimiz çok güçlü, her şey oyun..

Yozgat’ta gündeme ilişkin açıklamalarda bulunan Bozdağ döviz kurlarındaki sert yükselişi de değerlendirdi.

Dolarla oynayarak milletin cebine, millete zarar verecek sonuçlar ortaya koyarak, bu seçimin sonuçlarını değiştireceğini düşünenler varsa aldanıyorlar” diyen başbakan yardımcısı şöyle devam etti: “Millet oyunu gördü, oyuncuyu da gördü. Millet kuklayı da gördü, kuklacıları da gördü. Onlara fırsat ve izin vermeyecektir. Allah’ın izniyle 24 Haziran yeni bir gün olacağı gibi yeni bir dönemin de başlangıcı olacaktır.”

Bozdağ, ‘hükümete fatura kesmek isteyenler’ bulunduğunu savundu: “Seçime giderken pek çok şey de yapacaklardır kaybettirmek için. Şu anda dolar üzerinde yaşanan oynamayı hep beraber görüyoruz. Bilesiniz ki 24 Haziran seçimlerine giderken dolar üzerinden vatandaşımızı etkilemek isteyen, hükümete fatura kestirmek isteyen ve sandığa bu faturayı yansıtmak isteyen bir irade de var. Biz onu da görüyoruz, ekonominin kurallarını çok iyi biliyoruz. Türkiye’nin ekonomisi, Allah’ın izniyle güçlü bir ekonomidir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.05.2018 14:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-23 14:16:21

lan bir sey ürettiginiz yok , hep ithalat. Yani kazanmadan alisveris yapiyorsunuz ve mütemadiyen borclarla isi ceviriyorsunuz. Bu günde yapilan borclanmayi ceviremez hale geldiniz ve TL güvenini kaybetti. Onun icinde deger kaybina ugruyor.

Misafir Avatar
Bozdag sacmaliyor 2018-05-23 19:45:20 @Ossmann

her şey oyun ise gecmis iktidarlar da hakli olarak ayni oyunlarin kendilerine yapildigini savunabilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-05-23 16:40:39 @Ossmann

aldiklari kredileri betona yatirip komisyonlari ceplerine indirdiler ve hala ceplerine, indiriyorlar. Bir devlet hep israf ederse olacagi bu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
her şey oyun diyor 2018-05-23 16:09:05 @Ossmann

esas oyunu siz 16 senedir millete karsi oynuyorsunuz, sattiniz sattiniz yediniz borc alip alip yediniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP masum Melek 2018-05-23 15:45:20 @Ossmann

Günah keçisi kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu avrupa bizi kiskaniyor .....................say say bitmez bizde yedik simdi yeni icaat her şey oyun
bekir bey her şey oyun diyor her şey OYUN ise bankaya gittigimizde dolari kaca bozduracaz

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Doğu Perinçek Galaksinin dışında 2018-05-23 15:39:25 @Ossmann

ANLADIK DA DEVLET BAHCELI NERDE ???? mars mi venus mu Samanyolu mu nerde ??? dolar oldu 4.85 millet borc bataginda herseye zam bahcelinin haberi yok sanki varsa yoksa CUMHUR ITTIFAKI ANLAMIS DEGILIM BAHCELIYE NASIL ULASIRIZ TELEPATI YOLUYLA MI ???? BAHCELI EKONOMIYI HIC AGZINA ALMIYO NEDEN ACABA ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Oyun kelimesini ve magdur 2018-05-23 14:45:19 @Ossmann

olma bunlarin en onemli silahlarindan biridir, halkin duygularini somurmek icin ne zaman sikissalar bu oyun kelimesini, butun dunya bize karsi, bizi kiskaniyorlari ortaya getirirler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp bi tane FABRIKA KURMADI 2018-05-23 14:39:22 @Ossmann

YAPILAN FABRIKALARI COGU SEYI SATTI
YAPILAN KOPRULER SEHIR HASTANELERI DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK ET SAMAN TOHUM GIBI COGU SEYI ITHAL EDIYORUZ DOLAR ARTTIKCA ZAM ZAM ITHALAT IHRACAT DENGEDE DEGILSE HEP ACIK VERIRSIN BORCA GIRERSIN BIZIM ITHALATIMIZ DAHA YUKSEK

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-05-23 14:22:55

Utanmaz din tucari alçaklar,vatandas ekmek derdinde alçaklar koltuk derdinde

Avatar