Bu insanlar 11,1'lik büyümeyi mi arıyorlar?

Yüzde 11,1'lik büyüme oranını açıklayan AKP'nin pembe tablolar çizdiği bugünlerde İstanbul'un göbeğinde çekilen bu fotoğraf, yüzlerce sosyal medya kullanıcısı tarafından paylaşıldı.

Bu insanlar 11,1'lik büyümeyi mi arıyorlar?

Yüzde 11,1'lik büyüme oranını açıklayan AKP'nin pembe tablolar çizdiği bugünlerde İstanbul'un göbeğinde çekilen bu fotoğraf, yüzlerce sosyal medya kullanıcısı tarafından paylaşıldı.

14 Aralık 2017 Perşembe 18:06
Bu insanlar 11,1'lik büyümeyi mi arıyorlar?

İstanbul'un göbeğinde, Halkalı Atakent'te çekilen bu fotoğraf, yüzlerce sosyal medya kullanıcısı tarafından paylaşıldı. 

Twitter kullanıcısı Rheyma tarafından paylaşılan çöp karıştıran yaşlılar fotoğrafı, hükümet yetkililerinin açıklamalarıyla çelişkili görüntüyü gözler önüne serdi

Twitter kullanıcısının bugün 12.23'te, "Fotoğrafı az önce çektim. Bu yaşlı insanlar yüzde 11,1'lik büyümeyi mi arıyorlar?" şeklindeki bir notla birlikte paylaştığı fotoğraf, yüzlerce sosyal medya kullancısı tarafından da paylaşıldı. 

(soL)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.12.2017 18:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-12-14 18:17:43

11.1 lik büyümeyi yanlış yerde arıyorlar bence.Gidip AKP li vekillerin mabadına baksınlar.Orada göreceklerdir büyümeyi.

Misafir Avatar
BÜYÜME RAKAMLARI SERBEST AKP..devam..yiyen çok.. 2017-12-14 22:05:16 @Antalyalı Attalos

tek çıkar yol..akp.ye oy vermemek..oylar chp ve iyi partiye verilmeli..yoksa daha çok hayali büyümeler olur..mesela..%32 ilk 2018 ilk ayında ikinci 6 ayda temmuzde % 55 büyümeler olabilir..istediğin rakamla büyüt akp. ancak sana kimse inanmıyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaşlar.. 2017-12-14 20:50:01 @Antalyalı Attalos

büyüme aramıyorlar..zenginlerin artığını arıyorlar..kardeşim.
büyüme diye bişey yoktur..hikaye inanmayın..varsa niye bunlar çöp bitonlarını karıştırıyorlar.
belki büyüme akp.nin çevresi ve çerçevesi içinde olabilir..hocaların gizli maaşları 5000 lira üzerine..danışmanlar 20.bin lira üzerine ve müteahhitleri bilinmeyen rakamlar üzerine vesair..işte böyüme burda..bidonlarda değil..Allah fukaranın yardımcısı olsun...amin..haklarımızı yiyenler iflah olmasın..amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Camur Akp 2017-12-14 18:35:47

Camur ve Fitne partisi akape ne derse hepsi Şike yalan dolan

Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-12-14 18:34:48

Man adalarında

Misafir Avatar
GÖZ boyama 2017-12-15 09:05:40 @Akape SGK yı batırdı

Bir zamanlarda Kılıçdaroğluda Ecevit in şapkasını taklit etti , bunlarda numara çok. ecevitin E si olamaz kılıçdaroğlu. ama gel görki boyama pazarlama reklam şahane gidiyor ama halk rağbet etmiyor. chp baraj altında kalacakkk.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
halkın evladı 2017-12-14 18:37:19 @Akape SGK yı batırdı

İlaçları tane tane veren kılıçdaroğlu dönemini çooook iyi biliyoruz. bugünkü sgk nın durumunuda biliyoruz. hastaneler beşyıldızlı. kılçdaroğlu zamanında hastaneler böcekten pislikten kuyruktan rüşvetten geçilmiyordu be. yalancılar sizi. iftira atmayın.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Yüzde 11,1'lik büyüme var 2017-12-14 18:22:07

amma sadece AKP nin yalanlarinda.

Misafir Avatar
doğruya doğru 2017-12-14 18:35:41 @Yüzde 11,1'lik büyüme var

yaşlılardan emekli olmayan yok. Hükümet torba yasaları ile herkese imkan verdi emekli yaptı. bu yalancıların gayesi ne ?

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ekonomist 2017-12-14 18:34:41 @Yüzde 11,1'lik büyüme var

Bu yaşlı insanlar emekli değilmi? FTNECİ YALANCI BU RESMİ YENİ ÇEKTİM DİYEN provaktör. ülkede emekli olmayan insan nerdeyse kalmadı. yalanın batsın. bu insanların kimliğini açıkla bakalım kim bunlar, neden çöpten bişeyler topluyorlar. İftiracıları yalancıları birde nankörleri yanındada hainleri Allah kahretsin. amin.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Karagöz 2017-12-14 19:49:44

Tok acın halinden ne anlar herşey süper 11'1 büyümüş tc o yüzden hergün benzine zam geliyor büyümüş ekonmi çok süper yandaşların çepleri kasaları büyümüş git suriyelileri kandır imamam ları kandır bizdoyduk yalanlardan oy alırsın bekle

Avatar