banner87

Bütçede Aslan Payı Maliye’ye

Hazine ve Maliye Bakanlığı 388,9 milyar lirayla gelecek yıla ilişkin bütçe ödenek teklif tavanı en yüksek kamu idaresi oldu.

Bütçede Aslan Payı Maliye’ye

Hazine ve Maliye Bakanlığı 388,9 milyar lirayla gelecek yıla ilişkin bütçe ödenek teklif tavanı en yüksek kamu idaresi oldu.

11 Ekim 2018 Perşembe 19:16
Bütçede Aslan Payı Maliye’ye

Orta Vadeli Mali Plan'da (2019-2021) genel bütçe kapsamındaki kamu idareleri ile özel bütçeli idarelerin 2019 yılı bütçe ödenek teklif tavanlarına da yer verildi.

Buna göre, çeşitli kamu kuruluşlarının bütçe açıklarının finansmanına dönük transfer ödeneği de buradan karşılandığı için Hazine ve Maliye Bakanlığına 388 milyar 945 milyon 962 bin lira ödenek ayrıldı. Milli Eğitim Bakanlığı 113 milyar 813 milyon 13 bin lirayla ikinci sırada yer alırken, bu kurumu 103 milyar 91 milyon 801 bin lira ödenek tavanıyla Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı izledi.

Sağlık Bakanlığına 48 milyar 335 milyon 381 bin lira, Milli Savunma Bakanlığına 46 milyar 462 milyon 303 bin lira, Emniyet Genel Müdürlüğüne 33 milyar 676 milyon 247 bin lira ödenek tahsis edildi.

Tarım ve Orman Bakanlığının ödeneği 23 milyar 712 milyon 275 bin lira, Jandarma Genel Komutanlığı ödeneği 19 milyar 604 milyon 133 lira, Adalet Bakanlığı ödeneği ise 17 milyar 78 milyon 73 bin lira oldu.

Özel bütçeli idareler

Orta Vadeli Mali Plan'da, özel bütçeli idarelerin 2019 yılı bütçesi ödenek teklif tavanları da yer aldı.

Buna göre, Karayolları Genel Müdürlüğüne 16,7 milyar lira, Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğüne 9,2 milyar lira, Orman Genel Müdürlüğüne 3,3 milyar lira, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumuna 3,1 milyar lira, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığına 2,2 milyar lira bütçe ödeneği ayrıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.10.2018 19:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaşlar..haklarımız haram olsun.amin 2018-10-14 12:03:12

milletin parası vebal ve günah ile döşenmiştir..kim keyfe ve ülke menfaatı haricine kendisine ve çevresine harcarsa BOĞAZINDA düğüm olarak kalır..ne aşağı gider ne yukarı çıkar..vebaldir.ey bakan veball..kıyamet günü nasıl hesap vereceksiniz.? Allah,tan korkun ya..maliye,,diyanet.şurası burası hep siz paraayı harcıyorsunuz..sevdiklerinize...

Misafir Avatar
oku , anla ve yaz 2018-12-07 10:37:44 @vatandaşlar..haklarımız haram olsun.amin

Burada dine diyanete dindara saldıran sapıkları gördümde yazdım. kahrolasıcaları ancak Cehennem paklar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kime ne sormalı? 2018-12-07 10:36:01 @vatandaşlar..haklarımız haram olsun.amin

Baı sapık zihniyet var gavurdur, kimse karışmaz, gavurluğunu yapmakta engeli yoktur. ama mesele İMAN, İSLAM, MÜSLÜMAN OLUNCA onları görünce bu gavurlar kuduruyor, kuduz oluyor, saldırıyor. bu gavurluk ne elem hastalıktır Rbbim kimseyi düşürmesin. gavurluğa ancak zihniyeti bozuk, iradesi zayıf, aldatılmışlar, satılmışlar sapıklar gavur olur. birde nasipsizle gavur olur. Rbbim muhafaza eylesin. amin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
adalet 2018-10-11 19:54:07

diyanete ayrılan ödenek eğitim ve sağlığın toplamından daha fazla hal böyle olunca muhabirin sorduğu t.b.m.m nedir dendiğinde toprak mahsulleri cevabı alırsın peki 12 eylül ne zaman oldu diye sorarsan cevap haziranda diye cevap alırsın

Misafir Avatar
aynen evet yazan pezevenk 2018-11-12 18:25:28 @adalet

ananı ve seni kainattaki tüm erkek mahlukat siksin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HAKLARIMIZ HARAM OLSUN.. 2018-10-28 13:35:51 @adalet

kul hakkını yemek kolay.,ancak hesabını vermek çook zor..ahirette milletin iki eli yakalarındadır,,,yiyenlerin..fakir fukara aç billaç perişan halde iken,,akp.milletin hakkını yiyor..tabii ki mhp..gayretiyle..haram olsun ikisinede 3.cüsü olan bbp,ye de imanlarına davacıyız..millet olarak..millete zam bir tarafdan ver diğer tarafdan al..zulumdur bu zulum..M.E.B. ğı ile diyanete verilen paralar haddini aşmıştır..HARAMDIR.HARAAAM..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen evet 2018-10-25 10:01:02 @adalet

Yırtık yuruk gazete bir kemik atıyo salak itlerde o kemiğin peşindn koşuyor. fitnei yurt gazetesi ve cahil saldırgan itler cahil yorumcular.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
yarın son gün 2018-10-22 02:59:08 @adalet

beyler istanbulda chpli belediye işçi alacak hem de kadrolu. istanbul dışından başvurup işe alınanlara kiralık ev bulana kadar en fazla 3 ay süreyle ücretsiz konut tahsis edilecek. Detaylı bilgi için işe alma sorumlusu Mustafa Arslan beyi arayabilirsiniz: 0 505 406 42 22 AKPliler aramasın

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-10-11 22:59:58

Kendisi Maliye ve hazineden sorumlu bakan değilmi? Elbette ki biraz daha çalsin ve yesin diye.

Misafir Avatar
Köylü 2018-10-18 18:08:26 @Tarzan

Artık yandaşlara verilecek ihale kalmadı verilen ihalelerden artık kumbaraya para atılmaz oldu tabiki en büyük bütce damada verilecek nasılsa hesap kitap soran yok o bütceden bakalım kimleri hesabına ne kadar pay düşecek bal tutan parmagını yalar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatandaşlar..haklarımız haram olsun.amin 2018-10-14 12:04:26 @Tarzan

milletin parası vebal ve günah ile döşenmiştir..kim keyfe ve ülke menfaatı haricine kendisine ve çevresine harcarsa BOĞAZINDA düğüm olarak kalır..ne aşağı gider ne yukarı çıkar..vebaldir.ey bakan veball..kıyamet günü nasıl hesap vereceksiniz.? Allah,tan korkun ya..maliye,,diyanet.şurası burası hep siz paraayı harcıyorsunuz..sevdiklerinize...

Beğenmedim! (0)
Avatar
yörük haydar 2018-10-12 08:35:18

bak tereyağı gibi çocuk hiç bir dediğine inanmıyorum yahu ciddiyet yok tereyağı çocukta.

Avatar
HADE BE !.... 2018-10-12 12:29:18

Fırıncılar isyan ediyor. Etrafta ruhsatsız işletmelerin olduğunu, defalarca başvurmasına rağmen bir işlem yapılmadığını belirten esnaf, zabıtalara "Önce gidin onlara işlem yapın" dedi. 

Fırıncının isyanı şu ifadelerle sürdü:

"Zor durumdayız. Zor duruma bizi sokan da senin, benim de oy verdiğim devlettir. Benim de oy verdiğim yetkililerdir. Devletin memuru önce yasa dışı iş yapan adamı engelleyecek."

Avatar
Okur 2018-10-14 10:00:52

Diktatör ve damat, paralari kendi hesaplarina gecirip Türkiye'yi tam krize sokup ve tam kamu mallarini yabancilara sattiktan sonra ucacaklar. Yazin bir kenara unutmayin ve cünkü bu aile bir projedir.

Avatar
T.C. DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN KEMAL ATATÜRKÇÜ ATEİST . 2018-10-11 23:15:06

Niye savunma bakanlığına yeterince bütçe ayrılmıyor..?? Etrafımızda bir ÇOOK düşmanlar akbaba gibi bekliyorlar saldırmak için .Abd ha bire pkk VE SURİYE UZANTILARINI son moderen ağır silahlarla donatı .yakında çok yakında DEYİL sade doğu ve güney doğuyu ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN tamamı ZAP edecekler iç anadoluya sıkışıp kalacağız ülkemizin içindeki düşmanlarda çabası .İçeriden dışarıdan bir gün hep beraber taaruza geçimlerde o zaman görürsünüz . Suriyeli sığınmacıların yarıdan çoğu pkk lı ama kimse Ç iddiye almıyor . Maliye bakanlığımış tayyip üşüdüğü şimdi daha rahat..sıfırla bilalin görevini DAMAT ferit..devraldı .Ulan yetmedi mi 16,5 senedir TÜRK ULUSUNU TÜRK VATANIMIZI SIFILADIĞINIZ DOYMADINIZMI KARA TOPRAK DOYURSUN seni tayyip .Gebermişim gün ülkece ulusça kurtuluş bayramı ilân edeceğiz . Umut ederimki o gün yakın olsun ülkemizde satılmadık yer kalmadı .

Avatar
HADE BE !.... 2018-10-11 23:26:39

Lütfen yalanlara teslim olmayın!.....

Misafir Avatar
zehir olsun milletin hakkını yiyenlere.. 2018-10-14 12:10:38 @HADE BE !....

akp mhp bbp gitmedikçe çökülmedikçe ülke gün geçtikçe dilenciliğe başlayacaktır.halkı rezil olacaktır..ekmek bulamayıcaktır..millet saray ve keyfçilerine ve ahalisine çalışmaktadır..haram olsun..sarayın 1 dakika masrafı asg.üc.den daha iyidir. muhalefet uyuyor..ve seçimde milletten belediyesine oy isteyecek..NEYE YARIYORSUN MUHALEFET PARTİLERİ...=????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zalimin karnı doymaz..hep bana /ateş olsun sana 2018-10-14 12:07:17 @HADE BE !....

ben insanım diyen ben müslümanım diyen akpye ve kuyruğuna asla oy veremez..belediyesine oy veremez.adayına oy veremez..yo ben hayvanım diyenler oy versin..bizden oy bekleme..akp ve tekerlekleri..mhp..bbp.

Beğenmedim! (0)