Çatı iddiası: Erdoğan yeniden seçilirse...

Reuters haber ajansı yetkililere dayandırdığı haberinde, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 24 Haziran'da düzenlenecek erken seçimlerde tekrar seçilmesi halinde ekonomi yönetimini tek bir çatı altında toplayacağını öne sürdü.

Çatı iddiası: Erdoğan yeniden seçilirse...

Reuters haber ajansı yetkililere dayandırdığı haberinde, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 24 Haziran'da düzenlenecek erken seçimlerde tekrar seçilmesi halinde ekonomi yönetimini tek bir çatı altında toplayacağını öne sürdü.

31 Mayıs 2018 Perşembe 22:25
Çatı iddiası: Erdoğan yeniden seçilirse...

Reuters’in haberinde, ekonomi yönetiminin asıl bölümünün hazine ya da maliye bakanlığı altında toplanacağı belirtildi.

Hükümetin modernleştirilmesi çerçevesinde atılması planlanan bu adım kapsamında bakanlık sayısının 21'den 14'e düşürüleceği aktarıldı.

Reuters'a konuşan ve ismini vermek istemeyen bir yetkili, bunun amacının özellikle yatırım ve teşvik paketlerine başvurularda işe yarayacağını söyledi:

"Şimdiki sistemde bir bakanlığa teşvik için başvuruyorsunuz, başka bir bakanlığa bu teşviğin takip edilmesi için, başka bir bakanlığa ödeme için, en sonunda da bir başka bakanlığa denetiminin yapılması için gidiyorsunuz. Bu mantık doğru değil."

Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, ekonomi yönetimini idare etse de ekonomi, maliye, ticaret ve kalkınma bakanlıklarının da bu alanın yönetimiyle ilişkili kararlar verdiği belirtildi.

Yeni plana göre, kalkınma, gümrük, ekonomi bakanlıklarının bir kısmı ile turizmden sorumlu bakanlığın bir kısmı yeni kurulacak bakanlığın altına girecek.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-31 22:35:29

Abbas yolcu

Misafir Avatar
roja velad bıji yek gulan 2018-06-01 08:11:27 @Millet İttifakı KAZANACAK

anamızı dikmişsin ekonomi çok iyi diyiyordun demekki boktanmış iş işten geçtikten sonra itiraf ediyorsunuz 16 sene yeter tamam yürrüyün taş arabaları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-31 23:58:34 @Millet İttifakı KAZANACAK

16 senede Milli Varliklarimizi sattiniz yer alti madenlerimize kadar cogu yabancilarin eline gecti IMFY BORCU ODEDIK DIYORSUNUZ DA MILLI VARLIKLARIMIZI 60 Milyar a veya 70 MILYAR Dolara satmadinizmi ??? AKP iktidara geldiginde dış borcumuz 129.6 milyar dolardı Simdi Dis Borcumuz 450 Milyar Dolar yapilan sehir hastaneleri kopruler falan filan hazine garantili dolar bazinda borc kullananda oduycek kullanmayanda oduycek dolar arttikca ucretler artacak avrupada hic kimse yaptigi yolla koprulerle ovunmez cunku bu devletin gorevi o kadar vergi odeniyor MILLET DE HIZMET BEKLIYOR ciftci lik can cekisiyor Hayvancilik can cekisiyor Millet Borc Bataginda Cogu Kirasini oduyemiyor Esnaf Desen onlarda Maddi SIKINTIDA SONUC ET I SAMANI BUGDAY I MISIR I COGU SEYI ITHAL EDIYORUZ DOLAR ARTTIKCA HERSEYE ZAM GELIYOR ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz emekli mutsuz memur mutsuz hepimiz mutsusuz insanlar borc bataginda yeter artik AKP ise israf

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-05-31 22:41:08 @Millet İttifakı KAZANACAK

arkasindan su döken serefsiz olsun!

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-05-31 22:32:47

Erdoğan kaybedecek ve Türkiye yıllar sonra ilk kez derin bir nefes alabilecek..

Misafir Avatar
ella mono 2018-06-01 02:03:22 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

seçim öncesi ve sonrası kimse bankada para bırakmasın benden demesi merkez bankası kasası boşaldı vatandaşın parasına koyacaklar bu duyumu etkili ekonomiden aldım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HIRSIZA DİKKATTT 2018-05-31 22:36:47

BU SEFER DOMALMAYIN DİK DURUN.FANTAZİSİNİ YARIDA BIRAKIN YETER DEYİN YOKSA SATACAK ARAPLARA SİZİ

Avatar
Fikrettin 2018-05-31 22:39:46

Aklini Kaptirmislar Partisinin baskani tekrar secilirse milletin donunu da satacak kiclari acikda kalacak.

Misafir Avatar
ella mono 2018-06-01 02:02:31 @Fikrettin

seçim öncesi ve sonrası kimse bankada para bırakmasın benden demesi merkez banakası kasası boşaldı vatandaşın parasına konacaklar bu duyumu etkili ekonomiden aldım

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-05-31 22:34:04

Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa. Erdoğan kaybedecek ve Türkiye yıllar sonra ilk kez derin bir nefes alabilecek..

Avatar
Ossmann 2018-05-31 22:36:50

meclisde cogunlugu kaybederse CB yetkilerini , parlemento kisitlayabilir.

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-05-31 22:37:09

Allah (cc) ile aldatmayan, Kendi ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, Diploması ve transkripti sahte olmayan, kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar