Çin'de büyüyen sektör: Aşk otelleri

Son yıllarda turizmden ettiği ciddi gelirle dikkatleri çeken Çin’de aşk oteli sektörüne yatırımlar büyüyor. Çiftlerin baş başa bir gece geçirmek için tercih ettikleri bu oteller üst gelir grubuna hitap ediyor.

Çin'de büyüyen sektör: Aşk otelleri

Son yıllarda turizmden ettiği ciddi gelirle dikkatleri çeken Çin’de aşk oteli sektörüne yatırımlar büyüyor. Çiftlerin baş başa bir gece geçirmek için tercih ettikleri bu oteller üst gelir grubuna hitap ediyor.

24 Ağustos 2016 Çarşamba 13:41
Çin'de büyüyen sektör: Aşk otelleri
Çin turizm sektöründe son yıllarda ciddi atılım yapan ülkelerden biri. Ülkede yeni emeklemeye başlayan bir alan ise ‘aşk otelleri’ Çiftlerin baş başa bir gece geçirmek için tercih ettiği bu otellerin oluşturduğu sektörün büyüklüğü Forbes’a göre 11 milyar dolar. Çin’in en büyük cinsel içerikli ürünler satan mağazası Chunshuitang isimli firma da bir aşk oteli açmayı planlıyor.

Şirketin CEO’su Lin Degang, “Yapacağımız aşk oteli akıllı bina olacak. Çiftlerin oda içindeki durumlarına göre oda sıcaklığını ve ışıklandırmaları ayarlayacağız” diyor. CEO aşk oteli fikrinin ilk olarak 2009 yılında aklına geldiğini belirterek aslında sektörün Japonya’da çok gelişmiş olduğuna vurgu yapıyor.

Telegraph’a göre Japonya’da 30 binden fazla aşk oteli bulunuyor. Japonya’nın 10 katı nüfusu olan Çin’de ise bu sayı 300. Lin Degang otelinin ismini Aşk Şiri koymayı planlıyor.

Otel üst gelir grubu müşterileri hedeflerken gecelik oda fiyatlarının 92 dolar ise 232 dolar arasında değişmesi bekleniyor. Lin Degang otelin doluluk problemi de çekeceğini düşünmüyAor. Hangzhou bölgesinde son bir yılda otel doluluk oranlarının iki katına çıktığını belirten CEO şimdiden Aşk Şiiri isimli oteli için 3.9 milyon dolar harcamış.
Son Güncelleme: 24.08.2016 13:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.