Diyanet, bu yılın kurbanlık fiyatlarını açıkladı

Diyanet İşleri Başkanlığı, kurban bayramı hazırlıklarını tamamlıyor. Kurban fiyatları açıklandı.

Diyanet, bu yılın kurbanlık fiyatlarını açıkladı

Diyanet İşleri Başkanlığı, kurban bayramı hazırlıklarını tamamlıyor. Kurban fiyatları açıklandı.

02 Ağustos 2018 Perşembe 17:26
Diyanet, bu yılın kurbanlık fiyatlarını açıkladı

Bu yıl hayırseverler adına kurban kesecek olan Diyanet işleri Başkanlığı Kurban Bayramı için hazırlıklarını tamamladı. Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre 2018 yılı kurbanlık vekalet bedelleri, yurt içi 850 TL olarak belirlenirken yurt dışı kurban bedeli ise 625 TL olacağını belirtti. Kurban ibadeti için Diyanet İşlerinin kurban organizasyonuna müracaat etmek isteyenler, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın resmi sitesinden gerekli bilgileri alabilir.

Hem yurt içinde hem de yurt dışında tüm mazlumların, yoksulların imdadına yetişen Türk Kızılay'ı 2018 yılı Kurban Bayramı için kolları sıvadı. Türkiye ve dünyada bir çok yere hayırseverlerin kurban bağışlarını iletmek için çalışan Kızılay, bu sene ki kurban organizasyonu için fiyatları açıkladı. Kızılay vekaletle keseceği kurban fiyatlarını yurt içinde 750 TL olarak belirlerken, yurt dışında 590 TL olarak açıkladı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yürrrrrüüüüüü! 2018-08-02 19:11:02

Soyguncular iktidarda , cocuklara tecavüz üst sinirda , kadinlari hayvan yerine dahi koymayanlar müslüman oluyor, garibanlarin verdigi vergi israf ediliyor , kerhaneden kumarhaneden vergi alinir faizlerden maas cekilir ses cikarmaz ama kurbanlik diyince diyanetdekiler bülbül kesilirler. Bunlarmi müslüman ?

Misafir Avatar
isim önemli değil !!!! 2018-08-02 19:25:46 @Yürrrrrüüüüüü!

ibadet dedikleri vahşeti 26 yil önce hayvanlara yapilan eziyeti televizyonda seyrettim ve vicdanim el vermedi kendimden utandim, o günden itibaren et yemedim ve yemiyorum, cok da sihhatliyim . O barbarlar kestikleri hayvanlarin önce gözünün icine baksinlar , o merhamet dilemeyi o korkuyu görsünler sonra katletsinler.. Bir düşünün ceset parcalari yiyorsunuz, evet öldürdüğünüz hayvanin cesedinin parcalarini! bilincli olarak aldiginiz ete dokunun hayat yok enerji yok, bir de canli bir sebzeye dokunun farki göreceksiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
#####,,,Yalvariyorum,,,,###### 2018-08-03 01:52:52

Kendine müslüman diyen her kisi Allaha ibadet etmek mükafatini hemen almak istiyenlere tavsiyem. Cevrenizde mutlaka yardima muhtac garibanlar vardir, onlarin onurlarini incitmeden yardim edin. bir cocugun ihtiyaclarini giderin, alin onu bir gezdirin, okul ihtiyaclarini karsilayin, onun gözlerindeki sevinc sizin kalbinize günes gibi girecektir, iciniz yardim ettiginizden dolayi mutluluk ve huzur dolacaktir. Yapin görün yüce Allah size kurban kesmekden daha iyi duygular mutluluklar yasatacaktir . aksisi olursa bütün hakaretlerinize raziyim... Allah rizasi icin bir deneyin.....

Avatar
nuh 2018-08-02 18:34:10

kesecekseniz siz kesin diyanete giden kurbanın akıbeti belli değil.

Avatar
ŞEYTANİRRACİM diyen iblis. 2018-08-02 19:02:04

seytandan kacma sansin yok , cünki seytan kendinsin ! ibadet, bir can alarak yapilmaz, o bok dolu beynin bunu idrak etmeye müsait degil.! Kim, Allah'in yaratmis oldugu canli varligin yasam hakkini elinden almak ibadet diyorsa ,Allahin yaratmis oldugu en asagilik mahlukur. biliyorum kuduracaksin ama gercek bu. Birazcik beynin olsaydi bunlari yazmama gerek kalmiyacakti.

Misafir Avatar
isyan !!! 2018-08-03 01:41:32 @ŞEYTANİRRACİM diyen iblis.

Bakalim bu ahlaksizlar , yasama saygisi olmayan asagilik yaratiklar bu sene ne sekil katletme metodlari gelistirecekler. birazcik da o kus beyinlerini , bütün canli varliklarin yasam hakkini nasil koruruz diye kafa yorsalar. Cenneti burada yasiyacaklar ama azrail olmayi cok seviyorlar hem de en zaliminden. önce ölümü hisseden hayvani it sürüsü gibi kovalamak sonra sonra firsat bulursa ayaklarini kesmek hayvan yere düsünce Allahu ekber cigliklari.. Allah belanizi versin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kesmeyin ulan kesmeyin 2018-08-02 23:27:53

Kurban kesmeyin ulan kesmeyin, bir cana kiymayin ulan kiymayin. Sevap isleyecekseniz gidin bir fakire yardim edin ki sevaba girmis olun. Cana kiyilarak sevap islenmez. Bunlarin hepsi insanlarin uydurmasi ulan kesmeyin.

Avatar
erkan 2018-08-02 23:45:44

fiyatlar yükselsin kimse alamasın kimse kurban kesmesin hayvan kesmekle din olmaz bir canlıyı bu şekilde katletmeye hakkınız yok et yemedende aynı vitaminler alınıyor araştırın görün

Avatar