banner87

Dolar 5.50 liranın üzerine çıktı

ABD ile süren Rahip Brunson davasına bağlı gerilimi nedeniyle dövizler, bugün yeni tarihi zirvelerini gördü. ABD Doları 5.56, Euro 6.37, İngiliz Sterlini 7.08 liranın üzerine çıktı.

Dolar 5.50 liranın üzerine çıktı

ABD ile süren Rahip Brunson davasına bağlı gerilimi nedeniyle dövizler, bugün yeni tarihi zirvelerini gördü. ABD Doları 5.56, Euro 6.37, İngiliz Sterlini 7.08 liranın üzerine çıktı.

09 Ağustos 2018 Perşembe 17:06
Dolar 5.50 liranın üzerine çıktı

Türk Lirası, Amerikan Dolarına karşı düşüşünü sürdürmeye devam ediyor. Çarşamba akşam saatlerinde tarihi zirvesini tazeleyen Dolar/TL kuru, Perşembe günü yükselişini sürdürerek 5,5671 ile rekorunu tazeledi. Türk Lirası'nın Amerikan Doları karşısında yılın başından beri değer kaybı yüzde 40'ı geçti.

BIST 100 Endeksi güne, günlük yüzde 1.35 düşüşle 95 bin 662 puandan başladıktan sonra, günlük yüzde 0.22 yükselişle 97 bin 185 puandan kapandı. BIST Bankacılık Endeksi yüzde 1.0 düşüşle 117 bin 244 puana geriledi.

10 yıllık devlet tahvillerinde getiri günlük yüzde 3.51 artışla 19.74 düzeyine yükseldi.

Kapanışa yakın işlemlerde, ABD Doları en düşük 5.2747 ve en yüksek 5.5034 lirayı gördükten sonra 5.48-5.49 lira, Euro en düşük 6.1317 ve en yüksek 6.3780 lirayı gördükten sonra 6.35-6.36 lira, İngiliz Sterlini en düşük 6.7986 lira ve en yüksek 7.0866 lirayı gördükten sonra 7.06-7.07 lira aralığında işlem görüyor.

- Öğle saatlerinde;

- dolar en düşük 5.2698 ve en yüksek 5.4693 gördükten sonra 5.46 – 5.47 lira,

- euro en düşük 6.1201 ve en yüksek 6. 3467 lirayı gördükten sonra 6.34 – 6.35 lira,

- sterlin en düşük 6.7966 lira ve en yüksek 7. 0554 lirayı gördükten sonra 7.05 – 7.06 lira aralığında işlem görüyor.

Dolar endeksi yüzde 0.13 artışla 95.21 düzeyine yükseldi.

Euro/Dolar, yüzde 0.18 düşüşle 1.1591 düzeyine döndü.

BIST 100 Endeksi güne, günlük yüzde 1.35 düşüşle 95 bin 662 puandan başladıktan sonra, günlük yüzde 1.04 artışla 97 bin 978 puana yükseldi.

BIST Bankacılık Endeksi yüzde 0.07 düşüşle 118 bin 343 puana döndü.

10 yıllık devlet tahvillerinde getiri günlük yüzde 2.31 artışla 19.51 düzeyine döndü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.08.2018 20:52
Anahtar Kelimeler:
SterlinEuroDolar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-09 17:23:17

Piç katır gibi önüne geleni kapan,ardına geleni tepen başımızdaki adamı oradan indiremezsek bu dolar ocağımıza incir ağacı dikecek valla.

Misafir Avatar
TEK UMUT 2018-08-09 18:22:06 @Antalyalı Attalos

Millet ittifaki, CHP,IYI,SAADET

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-09 18:16:31 @Antalyalı Attalos

siktir lan götveren!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-09 18:13:08 @Antalyalı Attalos

ANTALYALI zibidi sen felaket tellallığını seversin serseri maymun...zihniyetsiz maymun..

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-08-09 17:39:41 @Antalyalı Attalos

ne yaparsan yap indiremezsin dolarında onun yüzünden yükseldiği yok buna oy veren koyunlar para var sanıyorlardı paralı jaklar çekti paralarını ortalık karıştı birde bunlar lider değil paralarıvar çıkarıpta al bu benim 15 milyon avrom bozdurdum deyip örnek olmuyorlar korkuyorlar çükü para hesap verecekleri bir para değil bırakın yükselsin döviz olan koyunlara olacak benim dolaroım yok dolar borcum yok 1 kilo yiyiyoırsam 750 gr. yerim ama aç koyunlar neyapar birbirinimi yer onu bilmem.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muttalip 2018-08-09 17:32:06

erdogan ailesinin iktidarda olmasi Türkiye icin felaket ! Gerisi kendiliginden geliyor!!!

Misafir Avatar
Muttalip 2018-08-09 18:00:14 @Muttalip

Cüzdanin bok mu dolacak, dolarmi dolacak, ben ne bileyim cahil, git Kilicdarogluna sor.. ona oy verenlere sor, tayyipe de gelecegini sorabilirsin! Ahlakli ol bana catma.bana catma !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Sader Dase 2018-08-09 17:42:16 @Muttalip

farzetki diktatör alevi cemaati başı hemde tunceli alevisi dersimde atatürke karşı gelen cinsten kemal kılıçtaroğlu geldi hepimizin cüzdanlarında auro dolarmı olacak.olacaksa bu koyunlar anında adamı satar kemale oy verir bunların işi a....mla parayla kafaları başka şeye basmaz.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Lahey 2018-08-09 17:13:58

Seçim olmadan yeni yönetim gelmeden bu iş düzelmez artık

Avatar
Okur 2018-08-09 17:19:25

Her saat ediyoruz,güneş altındaki kar gibiyiz..

Avatar
D 2018-08-09 17:21:34

Allah verede 10 lira olmaz yoksa bir felaket olur

Misafir Avatar
bu gidisle kis a dolar 7 tl olabilir 2018-08-09 22:43:16 @D

euro da 8 tl veya 10 tl olabilir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu kez 2018-08-09 18:49:47

Suçlu kim olacak acaba

Avatar
GELE ME 2018-08-09 18:13:24

DOLAR YÜKSELDIKCE AKP VE YANDASLARI SEVINCTEN 4 köse öluyorlar CÜNKÜ SERMAYE 16 YILDIR ONLARDA DÖVIZ ONLARDA OTTELER TÜRISTIK TESISLERI HEPSI AKP YANDASLARINDA AKP MUTAHITLERINDE TABI BU ARADA BENDE SEVINIYORUM BENDEDE BIRAZ EURO VAR

Misafir Avatar
: @GELE ME x-------------- 2018-08-09 18:17:55 @GELE ME

sen maasini alinca dolara cevir!!!!!!!!!!!!!!11

Beğenmedim! (0)
Avatar
welat parez 2018-08-09 17:44:33

TL deyer kayp ediyor bu dogru ama tesisi iyi koyalim TÜRK milletinde ve herkeste döviz bulunur ve hemde kendi kayit altinda olan seveti kadar dövizi vardir bir birimizi kandiriyoruz vergiler toplanmiyor mütahitler milyar kazaniyor vergisi asgari ücretli kadar bile deyil herkesin arabasi lüx telefon lux evi lüx ne kirizi hepsi yalan