banner87

Dolar rekor kırdı, ABD petrolü uçtu! Benzine zam bekleniyor

Dolar hemen hemen her gün yeni bir tarihi rekor kırıyor. 4.30'a az kaldı. ABD'de petrol fiyatları 2014 yılından bu yana en yüksek seviyeye çıktı. Petrol ve dolardaki bu tarihi rekorlar Türkiye'deki motorin ve benzin fiyatlarına zam olarak yansıması bekleniyor.

Dolar rekor kırdı, ABD petrolü uçtu! Benzine zam bekleniyor

Dolar hemen hemen her gün yeni bir tarihi rekor kırıyor. 4.30'a az kaldı. ABD'de petrol fiyatları 2014 yılından bu yana en yüksek seviyeye çıktı. Petrol ve dolardaki bu tarihi rekorlar Türkiye'deki motorin ve benzin fiyatlarına zam olarak yansıması bekleniyor.

08 Mayıs 2018 Salı 10:48
Dolar rekor kırdı, ABD petrolü uçtu! Benzine zam bekleniyor

Merkez Bankası’nın dün yaptığı hamle ile  2.2 milyar doların bankaların kullanımına geçecek olması doların ateşini söndürmedi aksine dolar tarihi zirve olan 4.29 sevilerine kadar çıktı. ABD Başkanı Donald Trump, Avrupa ülkelerine, İran ile var olan nükleer anlaşmanın yenilenmesi için verdiği 12 Mayıs tarihi yaklaşırken petrol fiyatları 2014 yılının Kasım ayından bu yana en yüksek düzeyde. Peki dolar ve petrol fiyatlarının tarihi zirveyi gördüğü bugünlerde Türkiye’deki benzin ve motorin fiyatları ne durumda olacak? Zam mı gelecek, sabit mi kalacak, yoksa indirim mi gelecek? Ne yazık ki dolar kurunun artması sebebiyle ve her iki grupta yaşanan bu artışın Türkiye’deki motorin ve benzin fiyatında artışa neden olacağı tahmin ediliyor.

ARTIŞA NEDEN OLABİLİR

Trump’ın İran’a yönelik ekonomik yaptırımları tekrar başlatma ihtimali petrol piyasalarında arz endişelerini körüklemesiyle, Türkiye’nin de akaryakıt fiyatlarını belirlemede temel ölçüt olarak kullandığı Brent ham petrolünün varil fiyatı 75.70, ABD hafif petrolünün varil fiyatı da 70.11 dolarda. Dolar kurunun artması sebebiyle de her iki grupta yaşanan bu artışın Türkiye’deki motorin ve benzin fiyatında artışa neden olacağı gözleniyor. Hal böyle olunca gözler Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası'na çevrildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.05.2018 10:53
Anahtar Kelimeler:
ZamBenzinABD PetrolüDolar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok 2018-05-08 10:50:08

uretmeyip satip satip yersen olcagi bu

Misafir Avatar
bb 2018-05-08 13:47:29 @sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok

Türkiyede işlerin kötü gitmesine sevinen muhalefet, bu yüzden oy toplayacağını sanan muhalefet kına yakıyoreline sevinç çığlıkları atıyorlar. ama bu silah ters tepecek .

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
güven 2018-05-08 13:46:33 @sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok

HUZUR İSLAMDA, BARIŞ İSLAMDA, KARDEŞLİK İSLAMDA . ALLAH ın ipine sarılın ayrılmayın parçalanmayın sonra gücünüz gider. . milli ve yerli liderlerle bu ülkeyi tüm tuzaklara rağmen koruyacağız evelAllah.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hayır ya eyvah demeyin 2018-05-08 13:45:03 @sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok

Elinize kına koyun muhalefet. tamda istediğiniz gibi dış düşmanların oyunu Türkiyede size zil taktırıp oynatıyor. dış düşmanlarda siinle ekonomik ve psikolojik savaş başlatmışsınız. ama bu aziz ve yüce millet bizden olmayan ihanet ittifklarını sandığa gömecek. bu ülke batmaycak . İSLAM ülkesi olrak yaşayacak inşaAlllah.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
EYVAH 2018-05-08 13:17:48 @sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok

fukaranin beli bukuldu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DIŞ ÜLKEDEN MAL ALMA 2018-05-08 11:30:15 @sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok

KENDİN ÜRET DIŞA BAGIMLI KALMA.AMA ÖNCE HAYSİYETSİZ POLİTİKACILARIN DEVRE DIŞI BIRAKMAK LAZIM.ÇİFTÇİ MEKANİZMASINI DURDURMA AŞAMASINA GETİRENLERİ İMHA EDİCEKSİN BAŞKA ÇARE YOK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.ye oy vermekle milyonlarcasına zarar verdin..! 2018-05-08 11:28:05 @sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok

ey oy verenler (akp.mhp.bbp,ye) yav bu ülke senin değilmi..bu ülkeyi kasıp kavuran akp..neden oy veriyorsun..sende vicdan yokmu.? akp.liler babanın oğlu mu? yoksa menfaatçımısın..eğer menfaatçıysan dahi menfaatı olmayana ve zulum görene zulum edenleri koruyorsun sende insanlık,iman,,vicdan yokmu ya?
sanki seçimden sonra hangi gün gelip bana oy verdin diye 1 lira sana faydası oldu..ailenide çamura sokuyorsun..kendinde çamurdasın..ancak illede akp diyorsan sen insan değilsin. başkalarına zarar veriyorsun..ey kişi..mel,unlaşma.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2018-05-08 11:18:37

Tüketim toplumu olursak sonuç bu malesef

Avatar
akp..bitmeli...millet rahat etmeli.. 2018-05-08 11:22:44

akp..başta oldukça herşey azacaktır.fiyatları artacaktır..çünkü uğursuz partidir.
ellerini neye atıyorlarsa o nesne harap oluyor..
kime gidiyorlarsa o kişiler harap oluyoor
akp.yok edilmeli..aynı anap gibi...%2 ye düşmeli..akp mhp.bbp..inşaAllah..
milleti perişan ettiler..Allahta onların yanına bırakmasın inşaAllah..amin.
akp.ye oy verenlerinde imanlarına devacıdır..oy vermeyenler..onların yüzünden millet azap görüyor..kahır çekiyor...akp.ye oy verme..vicdanın rahat etsin..ey Türk evladı..

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-08 10:55:24

Şimdi bizim asrın lideri! çıkar bi eeeeeyyyttt çeker bilumum devletlere,Don Kişot gibi,dolarda pısar ABD de.Bunlara oy veren ahmaklarda bi alkışlarlar,her şey süt liman olur.Korkmayın.

Avatar
beter olsun 2018-05-08 14:48:57

akp ye 16 yıldan beri oy verenler sürüm sürüm sürünsünler

Avatar
isid den kredi alacaklar 2018-05-08 11:23:51

tc nin verdiyi paralar isidin cebinde petrol suriye irakindi calinmisti tc cihatcilara para odiyerek aldi sillahlari iside verdi yillarca katliyam yaptirdi isid ten kredi alacaklar sonunda dyumlara gore

Avatar
go home akkp 2018-05-08 12:44:48

yeter artık sizin yüzünüzden yolcu taşıyamaz olduk kancıklar defolun gidin sömüre sömüre ingiliz ibnelerine benzediniz defolun.sandıkta gömeceğiz oy çalmanızı engelleyeceğiz gerekirse bu uğurda şehit olacağız.

Misafir Avatar
go home akkp x--- HANS SENMİSİN? 2018-05-08 18:08:40 @go home akkp

@go home akkp x---len HANS SENMİSİN danke danke. . seni alman bozuntusu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SEV 2018-05-08 11:47:27

AZ YE AZ İÇ AZ GEZ NE EYVAHI ABD AB YE FAŞİSTLERE SÖV DÜNYAYI SÖMÜRDÜKLERÜ SOYDUKLARI EL KOYDUKLARI KIYIMA UĞRATTIKLARI EKONOMİLERİ VE YÖNETİMLERİ ÇÖKERTTİKLERİ İÇİN ONLARA SÖV