Dolardaki yükseliş devam ediyor! İşte son rakamlar

Dolar/TL'de yukarı yönlü hareketlilik sürüyor. Dün kademeli olarak 6.47 seviyesine kadar yükselen kur, bu sabah 6.50 seviyesinin üzerinde işlem görmeye başladı. Kur öğle saatlerine doğru 6.6064 seviyesine kadar yükseldi.

Dolardaki yükseliş devam ediyor! İşte son rakamlar

Dolar/TL'de yukarı yönlü hareketlilik sürüyor. Dün kademeli olarak 6.47 seviyesine kadar yükselen kur, bu sabah 6.50 seviyesinin üzerinde işlem görmeye başladı. Kur öğle saatlerine doğru 6.6064 seviyesine kadar yükseldi.

30 Ağustos 2018 Perşembe 12:17
Dolardaki yükseliş devam ediyor! İşte son rakamlar

Önceki gün Moody’s, Türkiye'de 20 banka ve finans kuruluşunun notunu indirdi. Analistler bu kararın kurdaki hareketlilikte etkili olduğunu belirtirken, küresel ve yerel olarak ticaret savaşlarının izlendiğini dile getiriyor.

30 Ağustos Zafer Bayramı dolayısıyla piyasaların kapalı olduğu günde yurt içinde önemli bir veri açıklanmayacak. Yurt dışında ise Almanya işsizlik oranları ve enflasyon verisi, ABD çekirdek PCE ve işsizlik maaşı başvuruları istatistikleri takip edilecek.

Dolar/TL saat 11.37'de 6.6017 seviyesinden fiyatlanırken, aynı dakikalarda euro/TL 7,7284 seviyesinden işlem gördü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.08.2018 12:23
Anahtar Kelimeler:
Moody’sTlDolar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
durmuşali 2018-08-30 12:36:17

17.yıl iktidarda "Hep dışgüçler" hep kandırıldık diye diye halkı soydular-yandaşlara dağı taşı satıp dolar milyarderleri oldular..."81 milyonuz biriz-aynı gemideyiz "diyorlar ama hiç alakası yok..Avrupa fonundan genç işsizler için ayrılan milyonluuk Euro yardımlarını dahi "Makara takara" diye ayetlerle-surelerle dalga geçerek soydular.."Ne istedilerde vermedik" dediler.."Askeri kalkışmaya" göz yumup denetlediler! OHAL ile Milletin ağzını yüzün bantlayıp gençleri gazlayıp coplayıp kurşunladılar Cumartesi annelerine saidırdılar..Say say bitmez..Krizin ana gideri çalınan paralar*alınan milyar dolarlık silahlardır..Bunlar batar halk çıkar kurtulur çünkü halk telfonsuz lüks araçsızda yaşar ama hırsızlar alışık değildir alınteri ile çalışıp kazanmaya..Türkiye kayıp etmez aslında bunlar-akp giderse ülke kurtulur..Suriyeye yapılan milyarlık yardımlar-her gün askeri operasyonlarla kriz derinleşti...Türk halkını aptal görüyorlar ama DÜnya izleyip görüyor.Demokorasizlik krizin ana nedenidir.

Misafir Avatar
ğğğ 2018-08-30 22:02:49 @durmuşali

aldatma ve oyamala taktiği..

Beğenmedim! (0)
Avatar
tarkan 2018-08-30 12:22:17

seni katar arrap deyyuslari bile kurtaramayacak 10 lira olacak 10 lira

Misafir Avatar
vatandaşlar.. 2018-08-30 22:06:08 @tarkan

10 lira olsa onlara ve tarikatlarına cemaatlarına bi zararı olmazki ...olan millete oluyor..oy verenlerin yüzünden oy vermeyenlerde azap görüyor..fakirleşiyor..zaten asg.üc.le ve emekli maaşı ile yaşayan perişan oldu..
cübbelinin ve tarikatının umurunda dağil..o 15 yaşında 500 sel mercedesle geziyormuş..şimdide kral gibi yaşıyorlar..yazık oy verenlerine akp.ye oy vermeyenlerinde vabali günahı verenlerin ve akp.ilerin cümlesinin boynunadır..hakkamız haram olsun..ikicihanda..amin

Beğenmedim! (0)
Avatar
T.C. ATEİST BEN . 2018-08-30 15:02:25

tayyip..LAN hep fedakarlığı biz TÜRK ULUSUNDAN İSTİYORSUN .İyide sen ve hanedanlığın niye sizin şu MAN ADASINDAKİ KENDİNİZE AYİT tayyip gillerBANKASINDAKİ MİLYARLARCA ,MİLYARLARCA DOLAR VE AVROLARI NİYE TÜRK PARASINA ÇEVİRMİYORSUNUZ ..?? Nasılsa size dokunmaz biz TÜRK ULUSUNUN YADTIK ALTINDAN ÇIKARTIN..DEDİĞİN MİLYARLAR ,MİLYARLAR hadi canım bi zahmet sende 7 DEN 77 büyütün hanedanlığına şöyle bir ulusalcı olunda biz TÜRK ULUSUNDAN çekerim ve değer akrabalarına biz TÜRK ULUSUNU..SIFIRLATIĞIN DOLARLARI TÜRK LİRASINA ÇEVİR ..DE İŞTE O ZAMAN GÖRELİM bizi yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğin PALAVRALARINI ..Öyle lafla eyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim bilmem ne kardeşlerim NARALARI ATMA PALAVRACI ULAN tayyip sen DÜNYA REKORLAR KİTABINA geçeceksin HIRSIZLIKLTAN ,EŞKİYALIKTAN , ÇOLUĞU ,ÇOCUĞU,GENÇLERİ KATLETMEKTEN ,ETRİKALARDA,3 KAPITCILIKTAN 16 SENEDİR DALAVERE ÇDÜZEN BAZLILA ,SAHTEKARLIKLA EŞKİYALIKLA ,YSK EMİRLER YAĞDIRIP SAHTE OY BASTIRTMAKLA ,FAKİR FIKARAYI BİZİM VERGİLERİMİZLE SATIN almakla vs,vs,hangibir yalan 3 kalıcılığını saysak DOLAYISI ile HADİ tayyo..LAN sende ve hanedanlığına görelim bakalım ŞÖYLE BİR MİLYAR,LARINA EL ATTA BOZDUR BAKALIM .kurtaralım ülkemizi iyiden ,iyiye dibe vurduk tosladık ,tosladık senin ve DAMAT feridin..sayesinden bak böyle giderse ..TEK ADAMLIĞIN VE 17 SENEYE YAKIN SÖZDE İKTİDARLIĞIN KANALİASYONLARA SÜPÜRÜLECEK Bak biz ler TÜRK ULUSUNUN sabri taştı taşacak .Dolayısı ile uyarıyoruz .

Avatar
Firat 2018-08-30 12:41:58

Bir osmanli açaginin kaleminden,Kürde fırsat verme Ya Rab dehre sultan olmasın
Ayağını çarık sıksın karnı bile doymasın
Vur sopayı al haracı asla iflah olmasın
Ol bu çeşmeden gavur içsin, Rum içsin Kürde nasip olmasın.(tc'ye nasilda uyuyor)

Avatar
Tayip sever 2018-08-30 15:01:17

tayyip için ölmek istiyorsan farmanını biz yazarız . Gayet kolay leşinide tayyibin kaçak sarayının KANALİZASYONLARINA ATAR tayyibde sıçar senin leşine ..gayet kolay öldürelide sende bari tayyip için ölürem..dediğin gerçek olur ölüresin.orospu PİÇİ babası beli olayan lağım faresi FOSEPTİK HEPİNİZİ tayyip için ölürem..diyenlerin LEŞLERİNİ HEPSİNİ KANALİASYONLARA SÜPÜRECEĞİZ İŞTE O ZAMAN ÖLÜVERESİN kaçık üşütük ,DENGESİZ tayyip için

Avatar
Tayyipsever 2018-08-30 14:23:44

Tayyibe gurban olam isterse ölürem

Misafir Avatar
İNSAN OLAMAMIŞSIN..MİLLET AZAP ÇEKİYOR. 2018-08-30 22:09:08 @Tayyipsever

çok cahil bir kişisin..sen..kurbanlık...insan olsan milleti sinirlendirip kendine küfuür ettirtmezsin..kurban olsan nolur olmasan nolur..cahilin ve yobazın teki olduğun her sözünden belli..cehenneme kadar yolun var..SENDE MİLLETLE DALGA GEÇİYORSUN...Allah seni de harut ve marut gibi maymunn şeklinde ruhunu kabzetsin..amin..

Beğenmedim! (0)
Avatar
T.C. ATEİST BEN . 2018-08-30 14:54:07

tayyip..LAN hep fedakarlığı biz TÜRK ULUSUNDAN İSTİYORSUN .İyide sen ve hanedanlığın niye sizin şu MAN ADASINDAKİ KENDİNİZE AYİT tayyip gillerBANKASINDAKİ MİLYARLARCA ,MİLYARLARCA DOLAR VE AVROLARI NİYE TÜRK PARASINA ÇEVİRMİYORSUNUZ ..?? Nasılsa size dokunmaz biz TÜRK ULUSUNUN YADTIK ALTINDAN ÇIKARTIN..DEDİĞİN MİLYARLAR ,MİLYARLAR hadi canım bi zahmet sende 7 DEN 77 büyütün hanedanlığına şöyle bir ulusalcı olunda biz TÜRK ULUSUNDAN çekerim ve değer akrabalarına biz TÜRK ULUSUNU..SIFIRLATIĞIN DOLARLARI TÜRK LİRASINA ÇEVİR ..DE İŞTE O ZAMAN GÖRELİM bizi yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğin PALAVRALARINI ..Öyle lafla eyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim bilmem ne kardeşlerim NARALARI ATMA PALAVRACI ULAN tayyip sen DÜNYA REKORLAR KİTABINA geçeceksin HIRSIZLIKLTAN ,EŞKİYALIKTAN , ÇOLUĞU ,ÇOCUĞU,GENÇLERİ KATLETMEKTEN ,ETRİKALARDA,3 KAPITCILIKTAN 16 SENEDİR DALAVERE ÇDÜZEN BAZLILA ,SAHTEKARLIKLA EŞKİYALIKLA ,YSK EMİRLER YAĞDIRIP SAHTE OY BASTIRTMAKLA ,FAKİR FIKARAYI BİZİM VERGİLERİMİZLE SATIN almakla vs,vs,hangibir yalan 3 kalıcılığını saysak DOLAYISI ile HADİ tayyo..LAN sende ve hanedanlığına görelim bakalım ŞÖYLE BİR MİLYAR,LARINA EL ATTA BOZDUR BAKALIM .kurtaralım ülkemizi iyiden ,iyiye dibe vurduk tosladık ,tosladık senin ve DAMAT feridin..sayesinden bak böyle giderse ..TEK ADAMLIĞIN VE 17 SENEYE YAKIN SÖZDE İKTİDARLIĞIN KANALİASYONLARA SÜPÜRÜLECEK Bak biz ler TÜRK ULUSUNUN sabri taştı taşacak .Dolayısı ile uyarıyoruz .

Avatar
Tayyipsever 2018-08-30 15:44:01

Tayyibizmi sindirin mutlu olun

Misafir Avatar
erkan 2018-08-31 03:33:37 @Tayyipsever

tayyoş sever şerefsiz seni Allah belanı versin senin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cahile ne anlatsan anlamaz..küfür eder..lanet sana 2018-08-30 22:13:05 @Tayyipsever

sen insanlığı sindir mutlu ol..insanlara kul köle ve kurban olma..zaten haramdır..müslüman olan kişi başkası için kurban olmaz..ancak sende müslümanlık yok..kıyamet günü şahidiz ki kula kul olmuşsun..

Beğenmedim! (0)