banner87

Enflasyondan sonra dolardan tarihi rekor!

TÜİK, Nisan ayı enflasyonunu açıkladı. Aylık yüzde 1.87 arttı. Yıllık enflasyon ise 10.85 oldu. Piyasa beklentisi TÜFE'nin nisan ayında yüzde 1.6 artması, yıl sonunda ise yüzde 10.15 olması yönündeydi. Enflasyon verisi sonrası dolarda sert yükseliş yaşandı. Dolar/TL 4.2487 seviyesini test etti.

Enflasyondan sonra dolardan tarihi rekor!

TÜİK, Nisan ayı enflasyonunu açıkladı. Aylık yüzde 1.87 arttı. Yıllık enflasyon ise 10.85 oldu. Piyasa beklentisi TÜFE'nin nisan ayında yüzde 1.6 artması, yıl sonunda ise yüzde 10.15 olması yönündeydi. Enflasyon verisi sonrası dolarda sert yükseliş yaşandı. Dolar/TL 4.2487 seviyesini test etti.

03 Mayıs 2018 Perşembe 10:05
Enflasyondan sonra dolardan tarihi rekor!

Güne 4,16 seviyesinde başlayan ve enflasyon rakamları açıklanmadan önce 4,17 civarında olan dolar/TL, enflasyonun beklentilerin üzerinde gelmesi sonrasında 4,23'ü geçerek rekor kırdı.

Dolar/TL, haftaya başladığı 4.05'li seviyelerden dün sert yükselişle tarihi zirvesine yaklaştıktan sonra bugün güne 4.16 civarında başladı. Enflasyon rakamlarını açıklanmadan önce 4,17'de olan kur, enflasyonun beklentilerin üzerinde gelmesi sonrasında 4,2310'a kadar çıktı.
S&P'nin not indiriminin de etkisiyle dün gece saatlerinde 4.1880'e kadar yükselerek 4.1955 seviyesindeki tarihi zirvesine yaklaşan dolar/TL bu sabah 4.16 civarında güne başlamıştı. Kur, saat 10.04'de 4,20'den işlem görüyordu.

Öte yandan euro da 5 liranın üzerine çıktı. Aynı dakikalarda euro/TL 5,0330 seviyesindeydi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.05.2018 11:41
Anahtar Kelimeler:
TüikNisanTÜFE
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-05-03 10:23:48

Makarnaci koyun takimi dirilis ertugrula odaklanmisken,ülke çöktü

Misafir Avatar
kılıçdaroğlu konuşuyor 2018-05-04 08:30:41 @Firat

Sertçe elini masaya vuruyor, arkadaşlar, arkadaşlar arkadaşlar. bi dakka bidakka. beni dinleyin . kimse kendi başına hareket etmesin. genel başkan konuşurken sözünü keseni atın dışarı. atın o şahsı( birisi konuşmuş) ve yağcı partililer o konuşan chp liyi karga tulumba dışarı atıyor. sanırım milletvekilide olabilir o şahıs ama emin değilim. Kılıçdaroğlu DİKDATÖR. hemde zalim geçimsiz bir dikdatördür. Allah ona fırsat vermesin. kardeşlerim CHP lilerd dahil CHP baraj altında kalırsa Türkiye kazanır. ona göre yoksa Türkiyede kaybeder chp de biter.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP baraj altında kalmalı 2018-05-03 12:56:30 @Firat

SAVAŞ var uyuma vatandaş. MUHALEFET CHP ELİNE KINA YAKIYOR .

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
EVET 2018-05-03 11:03:15 @Firat

KREDİ DERECELENDİRME KURUMLARI RESMEN TÜRKİYEYE SAVAŞ AÇMIŞ. EEEY CHP SEN KİMDEN YANASIN?
chp ABD den AB den yana eeeyyy chp ye oy verenler ülkene ilkene ekonomine sahip çık . düşmanın yanında saf tutan düşmanın kılıçcını tutan ve Türkiyeye kılıç sallayan chp ye oy verme.

Beğenmedim! (18)
Avatar
muhursuz oy kullanmak 2018-05-03 12:10:45

hukuksuzdur

Avatar
Nurali Boz 2018-05-03 12:23:32

6 ,0.attik deyip aniran receb ne is yil sona varmadan 8 lirayi bulur eski para ile kaclira dir lo bu dolar denen sey faiz lobisimi hisizliginizin hobisimi

Avatar
Ege gege 2018-05-03 10:20:44

Yaprak büyümüş

Avatar
fikret 2018-05-03 22:48:41

elin parasıyla gerdege giren akp e hakkın malını mülkünü bedavaya sattı dollara niye müdahale etmedi çünkü döviz kaynakları yok merkez bankası tl e basmak için vardiyeli calışıyor da tl nin degeri düşüyor

Avatar
ege 2018-05-03 10:13:26

Dikkat CHP ve diğer muhalefet Türkiye düşmanlarının aynı safındadır. Türkiyede yüzde 7 lik büyüme ile dünyada en üst sıralarda yer almasına rağmen kredi derecelendirme kuruluşları Türkiyenin notunu düşürüyor. bu bir ekonomik savaştır. chp de aynen bu savaşta o derecelendirme grubunun taraftarıdır.

Misafir Avatar
Batuhan 2018-05-03 14:35:09 @ege

Bakara 256.

Dinde baskı-zorlama-tiksindirme yoktur. Doğru bilgiye dayalı eriş, bozuk bilgiye dayalı sapıştan açık bir biçimde ayrılmıştır. Her kim tâğuta sırt dönüp Allah'a inanırsa hiç kuşkusuz sapasağlam bir kulpa yapışmış olur. Kopup parçalanması yoktur o kulpun. Allah, hakkıyla işiten, en iyi biçimde bilendir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp--bak 2018-05-03 11:04:44 @ege

İçki bütün kötülüklerin anasıdır. ayrıca İSLAMLA DİN İLE UĞRAŞMA iflas edenelrden olursun. sapıtmak üzersin.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Cp 2018-05-03 10:28:56 @ege

Bir sise sarap içsen üç saat sonra uyanirsin,din ile uyusturulan makarnaci takimi ömur boyu uyanmaz-)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yok ya 2018-05-03 10:28:53 @ege

Yalancının a...k.

Beğenmedim! (8)
Avatar
ella mono 2018-05-04 03:21:23

soyağacında yaşayan ölüler var akp bunlara oy kullandırıyor duruma el atın lütfen