Flaş Haber
Kapat

'Ey CHP, sen bu milleti kuyruğa, karneye mahkum ettin...' Karneyle patlıcan dönemi başladı!

AKP hükümetinin ekonomideki vahim hataları nedeniyle gıda fiyatlarındaki artışı azaltmak için uygulamaya başladığı tanzim satış başladı. 

'Ey CHP, sen bu milleti kuyruğa, karneye mahkum ettin...' Karneyle patlıcan dönemi başladı!

AKP hükümetinin ekonomideki vahim hataları nedeniyle gıda fiyatlarındaki artışı azaltmak için uygulamaya başladığı tanzim satış başladı. 

11 Şubat 2019 Pazartesi 17:02
'Ey CHP, sen bu milleti kuyruğa, karneye mahkum ettin...' Karneyle patlıcan dönemi başladı!

'Enflasyonla Mücadele' kapsamında uygun fiyatlara sebze ve meyve alışverişinin yapılabileceği tanzim satış noktaları kuruldu. 11 Şubat Pazartesi onlarca satış noktasının hizmet vermeye başlamasından önce mobil araçlar tanzim satışlarına başladı.  Ankara ve İstanbul’un pek çok yerinde tanzim satış noktaları belirlendi ve duyuruldu.

'KAYMAK TABAKA' DENEN KADIKÖY'DE KUYRUK
CHP eski Milletvekili Barış Yarkadaş, Twitter'dan yaptığı paylaşımla vatandaşın acı halini gözler önüne serdi. Yarkadaş, Erdoğan'ın 'kaymak tabaka' olarak hedefe oturttuğu ilçelerden biri olan Kadıköy'deki tanzim noktası kuyruğunu paylaştı. 

Yarkadaş yıllar önce uygulanan karneyle gıda yardımını hatırlatarak, "Karneyle patlıcan dönemi... Eserinle övünebilirsin AKP..." ifadelerini kullandı. 

ERDOĞAN NE DEMİŞTİ?
Erdoğan, CHP'li belediyelerde yaşayan vatandaşları hedef alarak, "Çankaya, Beşiktaş, Kadıköy, Şişli gibi yerlerdeki seçim sonuçlarına bakın hiçbirinin ülke gerçekleriyle ilgisi olmadığını görürsünüz. Türkiye yansa da şaha kalksa da bunların umurlarında değildir. Buralardaki seçmen profili Türkiye pastasının kaymağını yiyen kesimden oluşuyor. Bu ilçelerde yaşayan sağduyulu vatandaşlarımız bilir ki bu ilçeler bugünkü seviyesine, belediyelerin değil büyükşehir belediyesinin ve hükümetin yatırımları sayesinde gelmiştir" demişti. 

Son Güncelleme: 11.02.2019 17:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fatsalı 2019-02-11 17:54:24

şahlandı güzel ülkem tutana aşk olsun

Misafir Avatar
kadıköylü. 2019-02-12 08:56:25 @fatsalı

Hasiktir len manyak herif. ulan siz bu halka hizmetie tahammül edmiyorsunuz. AK PARTİ halka hizmet ettikçe siz kıskançlık krizine giriyor kudurup saldırıyorsunuz len manyak herif sizin faşist sömürücü adamlarınızın eline mi bırakılsaydı bu halk ha? utanmaz herif birde chp nin karnesine bu tanzimleri eş tutmuşsun yuhhh yuuuh.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ne kuyrugu bu? 2019-02-12 03:38:35 @fatsalı

....herhalde akp ye oy kuyrugu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-11 18:31:47

Eger bir milletin basinda ERDO gibi birsi varsa, o millet en büyük belasini bulmus demektir, kendi düsen aglamaz

Avatar
Serbest ekonomiyede tecavüz! 2019-02-11 17:14:30

Böylece ticaretden gecinen halkin bir kesimini de issizlige acliga mahkum ediyorlar! Maksat göz boyayip oy calmak!

Misafir Avatar
Haklısın Arkadaşım 2019-02-11 18:35:57 @Serbest ekonomiyede tecavüz!

Devletiin koca koca fabrikalarını ''DEVLET TİCARET YAPMAZ!'' diyerek eşe dosta peşkeş çekip üç kuruşa satanlar, Bugün devlete isportacı tezgahı gibi seyyar satıcılık yaptırıyorlar. Uyan Ey Türk Halkı, senin olan, Fabrikaları, limanları, barajları, madenleri, toprakları , kurum ve kuruluşları satanlar, bugün seni seyyar satıcıdaki domatese, soğana muhtaç etti. UYAN ARTIK

Beğenmedim! (0)
Avatar
EKONOMİ 2019-02-11 17:11:30

Kaymak tabakaların bulunduğu yerlerde de kuyruklar var ise ÜLKEDE DURUM VAHİM.

Misafir Avatar
Dogru Söyler 2019-02-11 18:30:53 @EKONOMİ

Eger bir milletin basinda ERDO gibi birsi varsa, o millet en büyük belasini bulmus demektir, kendi düsen aglamaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2019-02-11 19:45:07

Alma İnonunun ahini çıkar aheste aheste

Avatar
geçmiş yıllar 2019-02-11 20:46:03

chp chp chp yav arkadaş atatürkün partisinden neden bukadar korkuyorsunuz chp türk milletini ayrıştırmaz lazı çerkezi kürdü arabı hiç kimseyi ayırmaz bunu hala anlamadınızmı ...millet chp döneminde yani ecevit geldiğinde ..geçmişteki sağ partiler bu ülke fabrikalarımızı peşkeş çekmişlerdi ... ..yani kıbrıs sorunu vardı elden gidiyordu chp döneminde kurtuldu ve zamanında satılan fabrikalar yani peşkeş çekilen fabrikalarımızı...halkımızı zor bıraktı çünkü yabancılara satılmıştı ..kıbrıs savaşı olduğunda 11 sene ambargolar koyuldu türklere o dönemde milleti açlığa bıraktılar ama burada emparyalıst güçlerin etkisi vardı oda atatürkün partisi dediğiniz halkımız aç kalsada bu olkeyi onlara bırakmadı......tutturmuşlar kuyruklarda hayatımız geçti diyorlar ...insaf yahu bu ülkenin birikimini sat sonra onlara el pençe divan dur bir lokma ekmek için ....yabancı patronlara

Misafir Avatar
t: @geçmiş yıllar x----cok salaksın be 2019-02-12 08:58:36 @geçmiş yıllar

@geçmiş yıllar x*********************geri zekalı seni bu günkü chp de Atatürk ten zerre kadar eser yok tam tersi Atatürkün ideoloisinede bu chp tamamen TERS Atatürk Türkiyeyi düşmanlardan kurtardı bu chp Türkiyeyi düşmanlara teslim etmek istiyor. ÖKüz oğlu öküz uyuma kör manyak.

Beğenmedim! (5)
Avatar
bu lanetlik canavarlara laiktir 2019-02-11 20:52:01

bu millet cahildir cahil kalacak vampirdir kan icecek aptaldir siralarda ayakta bekliyecek arkadan vuruslar yiyecek ac kalacak yalanlari masal sanip uyuyacak deymeyin sikilsinler

Misafir Avatar
Cok dogru.. 2019-02-12 13:16:11 @bu lanetlik canavarlara laiktir

Süper yazmissin helal kardes,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@bu lanetlik...............bak dinle 2019-02-12 09:00:44 @bu lanetlik canavarlara laiktir

@bu lanetlik canavarlara laiktir x....................... sen kominist, dinsiz imansız, bok yiyen , şeytanın çocuğu şeytan olmazsan bu yazdıklarını asla yazamazdın.

Beğenmedim! (4)
Avatar
KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR 2019-02-11 20:35:17

Akepe,Ana muhaletin kuyruklarını dillerine dolar halka şikayet ederlerdi, bugünse tanzim satışlarda sebze kuyrukları oluşturdular.