banner80

Flaş Gelişme... Dolar durmuyor, 7'ye yaklaştı!

ABD basınında görüşmelerin olumsuz geçtiği bilgisi üzerine Türk Lirası’ndaki değer kaybı hızlandı.

Flaş Gelişme... Dolar durmuyor, 7'ye yaklaştı!

ABD basınında görüşmelerin olumsuz geçtiği bilgisi üzerine Türk Lirası’ndaki değer kaybı hızlandı.

10 Ağustos 2018 Cuma 07:36
Flaş Gelişme... Dolar durmuyor, 7'ye yaklaştı!

ABD basınında görüşmelerin olumsuz geçtiği bilgisi üzerine Türk Lirası’ndaki değer kaybı hızlandı.

Türkiye ve ABD arasında Rahip Andrew Brunson'ın tutukluluğu ve Washington yönetiminin aldığı yaptırım kararları nedeniyle başlayan krizi çözmek üzere ABD'ye giden Türk heyeti önceki gün ABD Dışişleri Bakanı Yardımcısı John Sullivan ile bir araya geldi.

Dolar kuru dün (9 Ağustos 2018 dolar kuru), bankalararası piyasada yeni zirve olan 5,4860 ile yeni zirveyi görmüştü.

Dolarda durum ne?
Dolar/TL kuru saat 07.10 itibarıyla 5,6462’den işlem gördü. Aynı dakikalarda Euro/TL kuru da 6,5141 seviyesinde yer aldı.

Kur, 07.21 itibarıyla rekor seviyesine ulaşarak 5.7285 seviyesini gördü.

Kur, Türkiye’deki piyasalar açılmadan 5,7432’i seviyesini de gördü.

Dolar/TL, Türkiye piyasaları açıldıktan sonra 6,23'ü gördü.

Piyasalar, Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak'ın bugün açıklayacağı 'yeni ekonomi modeli' takip edecek.

Euro kuru da TL karşısında yükselişe geçerek ve 6,50 lira seviyesini geçerek 6,63 lirayı gördü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.08.2018 12:03
Anahtar Kelimeler:
ABDEuroAvroDolar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YANLIŞLIKLA YAŞAYAN KÖRCAHİL AMBİTİ 2018-08-14 02:35:43

BİZİMDE ALLAHIMIZ VAR !!!!!! HOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....

Misafir Avatar
Hüsmen Akkek 2018-08-14 16:23:17 @YANLIŞLIKLA YAŞAYAN KÖRCAHİL AMBİTİ

Reis bizim kıraathanede ''KOLBÖREĞİ'' bitti ! ne yapıcez şimdi ya ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
RTE : EKMEK YOKSA ASFALT YESİNLER ! 2018-08-14 16:06:22 @YANLIŞLIKLA YAŞAYAN KÖRCAHİL AMBİTİ

:P

Beğenmedim! (0)
Avatar
Lahey 2018-08-10 11:00:59

Demokrasinin ve de hukukun dibine kibrit suyu dökersen para filan durmaz .
Eeeyyy halk bu yobazlara oy verdiniz ceremesini çekeceksiniz.
Ya da indirip yeni bir sayfa açacsksınız seçim sizin...ben avro olarak kazanıyorum sorun yok

Misafir Avatar
ekonomisi sahlanan ulke gidip baska ulkeden 2018-08-14 01:14:49 @Lahey

faizle borc para almaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erken secim 2018-08-14 00:32:03 @Lahey

sebepsiz yapilmamistir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doların düşmesi için dua edilir 2018-08-10 13:41:52 @Lahey

banka hesap numarama 1000 tl yatırın doların gezdiyi yerlere okunmuş ip baglıyorum ayagı takılıp düşüyor hemen o esnada başı yarılsın duası 500 tl onuda verirseniz biznillah dolar yerinden kalkamaz nefesi bol üfürükçü hamdi baba

Beğenmedim! (0)
Avatar
06 2018-08-10 12:53:00

tayyipin secimlerde kazanmasini silahlarla kutlayan serefsizler nerede? türk lirasinin deger kaybetmesinide kutlasinlar !!!!!!!

Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2018-08-10 15:45:26 @06

zafer abi am biti gibisiniz ben hangi kelimemde cehape yaptı dedim aq bir kere adam olun adam gibi okuyun anlayın daşşak... iki ne olduda yazdıklarıma sen atladın ...sana giren kuvvetlı girmiş ... nah bu kadar................................

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
zaferabi ---------Cevap 2018-08-10 15:20:32 @06

zaferabi kapak yaptin kapak...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
zaferabi 2018-08-10 15:16:15 @06

ertuğrul..götünüze her yarak girdiğinde neden cehape diye cırlıyosunuz..arkana dönüp bakarsan sana sokanın chp olmadığını görürsün..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
06 ya cevap.. sen tam daşşaklıksın 2018-08-10 14:49:32 @06

EROW seni kesin arkadan sikmişler acısını hissetmissin köpek gibi salyalarını akıtarak saldırmıssın ... Senin anana laf edemem onun günahı yok ama sen kesin ya ibnesin (dönme) yada orospusun...06 denen zırtapoz küfür edeni desteklıyorsun senin zihniyetinşi devireyım zihniyetsiz manyak

Beğenmedim! (28)
Misafir Avatar
ERTY 2018-08-10 14:27:19 @06

EROW DENEN SAPIK KÜFÜRÜ BAŞLATAN SENSİN SİKTİ GİT BU SAYFADAN SENİN GİBİ PİSLİKLERİ BÖYLE YORUMCULARIN ARASINDA GÖRMEK İSTEMİYORUZ... PİS KİŞİLİKLİ EROW

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
WERT 2018-08-10 14:25:25 @06

EROW SENIN ANANI SİKERİM ADAM OL LEN SANA ETEK GİYDİRİRİM İBİNE....

Beğenmedim! (26)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-10 14:24:04 @06

SİZİN ZİHNİYETİNİZİ SİKEYİM.. KÜFÜR EDENİ BİLE ALKISLIYORSUNUZ.. SİZDEN BİR BOK OLMAZ ... SİZİN NEDEN İKTİDARDA OLMADIGINIZ BELLİ AQ YAVŞAKLARI GÖT VEREN ZİHNİYET... KALİTELİ SEREFSİZLER... AMERİKAN GÖTÜ YALAYA YALAYA KENDİNİZDEN GECTİNİZ İBİNELER

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
BATTI BALIK YAN GIDER 2018-08-10 14:15:33 @06

KULUSTUR ARABAMI DA SATAR OTOBUSE DOLMUSA BINERIM YETER KI SU AKP DEN DE TEK ADAMLIKTAN DA KURTULALIM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
panik yok ülkenin durumu iyi 2018-08-10 13:45:07 @06

bundan sonra bim marketler alışverişinde para yerine dua geçerli vergi dairesinde dua edildimi tamamdır abdest alıp 10 rekat namaz kılanın araç vergi borcu siliniyor

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
06 - erow a tesekkür ederim! 2018-08-10 13:44:03 @06

erow arkadasim böylelerinin hakkindan anca sen gelirsin. Sana binlerce tesekkürler.
Bunlar kendi pisliklerinde yok olup gidecekler, her gercek yüzlerine vurulunca kuduruyorlar..Böyle ahlaksizlara ben cevap vermiyecegim....Degersiz pislikler !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kartel sende bir iş var 2018-08-10 13:40:14 @06

seni gidi seni şerefsiz kelimesini hemen giymişin üstüne

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2018-08-10 13:30:19 @06

millet seçimde kara verdi akp ye oy verdi... bunun ceremesini de cekecektir... ancak cehape zihniyetli salaklar olarak yorumcular küfür ediyor... şaklabanlık yapan erow sana dedim saklaban utanmalısın bu söylediklerine

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-10 13:27:15 @06

zihniyetsiz maymuın.. benim canımı sıkma şaklabanlı yapma maymun.. git senı başkası siksin.. yarragımın antenii pislik...

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-10 13:25:22 @06

Küfür etme ulen ibine kim dışarı çıktı kulaktan dolma bilgilerle konusma zihniyetsiz serseri..... terbiyesiz küstah anama ne küfür ediyorsun or.. evladı yahudi dölü ... amerikan döllemesi ...

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
erow 2018-08-10 13:09:58 @06

katel ananı sıkerım senin amk yobazı ne oldu seçim gecesi silahlarla eşkiyalık yaptını çıksanıza şimdi dışarı oç çocukları sizi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
06 2018-08-10 12:59:22 @06

siktir salak, amerikancilara pkklilar soksun, sana da

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-10 12:57:24 @06

SENDEN DAHA İYİ ŞEREFSİZ VAR MI? KATIKSIZ ŞEREFSİZSİN...... AMERİKAN GÖTÜ YALAYICISI...

Beğenmedim! (17)
Avatar
Tarzan 2018-08-10 11:15:57

Alman medyasında Türkiye ile ilgili haberler ve yorumlar hiçte iyi değil. Türkiye Erdoğan'ın çıkarları ve Cumhuriyet ile hesaplaşması uğruna Osmanlının son dönemini yaşıyor. Türkiye iflasa doğru gidiyor. Yönetim artık Türk halkına ve yatırımcı ülkelere ümit vermiyor.

Avatar
ahmet 2018-08-10 12:02:30

bu milet gerizekalimi ???? yahu secimi bosuna illeri tahriye almadilar dolar zaten 7bin üzerinde olacakti baskanligi kopardilar gerisi alah kerimdir madem baskanliga evet dediniz gerisine katlanacan yerli milli ziiit erenköy

Avatar