banner87
Flaş Haber
Kapat

Flaş uyarı... 'Türkiye'de işler kontrolden çıkmak üzere'

Danimarka merkezli Nordea Varlık Yönetimi'nden Thede Ruest, Türkiye'de işlerin kontrolden çıkmak üzere olduğunu belirterek satış tavsiyesinde bulundu.

Flaş uyarı... 'Türkiye'de işler kontrolden çıkmak üzere'

Danimarka merkezli Nordea Varlık Yönetimi'nden Thede Ruest, Türkiye'de işlerin kontrolden çıkmak üzere olduğunu belirterek satış tavsiyesinde bulundu.

03 Ağustos 2018 Cuma 20:04
Flaş uyarı... 'Türkiye'de işler kontrolden çıkmak üzere'

İskandinav bölgesinin en büyük bankasının yükselen piyasalar borç yönetimi departmanının şefi olan Ruest, Bloomberg'e yaptığı açıklamada, Türkiye'nin yönetim erozyonunun çarpıcı bir örneği olduğunu söyledi.

TL'nin bu yıl yüzde 25 değer kaybetmesine, tahvil faizlerinin rekor seviyelere yükselmesine ve Borsa İstanbul'un dünyada en kötü performans gösteren borsa olmasını hatırlatan Bloomberg, para politikası ve enflasyon ile ilgili endişelere ABD'nin bu hafta karar aldığı yaptırımların eklendiğini belirtti.

Truest, ABD'de faiz oranlarının artmasının da diğer yükselen piyasalar gibi Türkiye'de de kırılganlığı artırabileceğine ve dış borcun çevrilmesini zorlaştırabileceğine dikkat çekti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.08.2018 00:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-08-03 20:30:30

Barbar TCnin sonu yakindir, Amin ya Rabülalemin

Misafir Avatar
hafiye 2018-08-03 22:19:55 @Emine

TC bakidir.Sonu gelecek AKP zulmüdür.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@Emine --------- 2018-08-03 20:58:13 @Emine

ne o lan simdide dinci oldun arapca duami okuyorsun

Beğenmedim! (3)
Avatar
HAKAN 2018-08-03 20:23:56

UÇUYORUZ YA,KISKSNÇLAR.ÇATLASANIZDA PATLASANIZDA UÇUYORUZ.

Misafir Avatar
UCMUYORSUNUZ 2018-08-04 01:03:16 @HAKAN

CEKIRGE GIBI ZIPLIYORSUNUZ UCUYOR ZAN EDIYORSUNUZ BU SON ZIPLAYISINIZ KAZIK BUYUK!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hafiye 2018-08-03 22:20:50 @HAKAN

o uçuşa pike derler

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-08-03 21:53:35

Allah bundan kötüsünü esirgesin . Bu duruma kim getirdiyse kısa Zaman'da yok olsunlar . Buna en cok düşmanlar sevinir sevenlerıde üzülür. Kim bu kötülüğe fırsat verenlerinde eninde sonunda cezasını bulurlar inşAllahhhh Amin .

Avatar
sevko 2018-08-03 23:38:18

Devlet millet hancı insAllah tayyip yolcu

Avatar
İsmail 2018-08-04 01:24:47

BATACAK OLAN KAPİTALCİ İSLAMCILARDIR..Halk zaten batmaz çünkü Halk onlar olmadan çok özgürce üretip yaşar..

Avatar
Tayyipsever 2018-08-03 21:15:52

Bu ülke bizim gidecek yerimiz yok milli olmalıyız durmak yok yola devam.batsın bitsin diye iç geçiren vatanhainlerine yazıklar olsun.bi kerede gavurdan farklı düşünün yerli münafıklar yazıklar olsun size.

Misafir Avatar
SEVGIDEN DOMALMIS GORMUYOR BIR TARAFI 2018-08-04 01:07:13 @Tayyipsever

istemekle sevinmekle mi batiyoruz manyak dusunmuyordun beynin yoktu simdi kormusun gormuyormusun his etmiyorsun dokunmuyormuda zam zulum sana bir sey yapmiyormu robotlastinizmi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mustafa kemal 2018-08-04 00:41:52 @Tayyipsever

ulkeyi yandaslara çeken receb ve milyarlari ulke disina kaçiranevlatlari ile hukumet mensuplari iflasa goturduler ulkeyi simdi senin gibi salaklar millilikten bahsediyor batiranlar hesap versin kaçirdiklari dolarlari geri getirsinler ekonomi duzelir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sokucu 2018-08-03 23:33:34 @Tayyipsever

tayyip ve evlatlari, damadi, torunlari simdi sarayda en taze etleri yerken, altin kozetlere sicarken, senin paranla heryere jet ile ucarken, sen bok kokan agzinla 2 liralik tavuk durum yiyip tayipcik'i sevmeye devam et. TAMAM MI OROSPU COCUGU????

Beğenmedim! (0)
Avatar
sevko 2018-08-03 23:40:35

Barbar bölücü emine seninde sonun yakindir.

Avatar
sevko 2018-08-03 23:56:18

Ve kale nûhun rabbi lâ tezer âlâl ardı minel kafìrine deyyârân

Misafir Avatar
bu ne lan ne yaziyorsun kemalist gorunen ergenekon 2018-08-04 01:11:40 @sevko

arqap picimisin taipcimisin ergene cimisin karisik kuruklastin?

Beğenmedim! (0)