banner87

Guardian'dan Türkiye analizi;  TL, neden çakıldı?

İngiliz The Guardian gazetesi, Türk Lirası'ndaki değer kaybına dair bir video hazırladı. 

Guardian'dan Türkiye analizi;  TL, neden çakıldı?

İngiliz The Guardian gazetesi, Türk Lirası'ndaki değer kaybına dair bir video hazırladı. 

20 Ağustos 2018 Pazartesi 19:37
Guardian'dan Türkiye analizi;  TL, neden çakıldı?

“Bu dramatik düşüşün sebebi neydi” diye soran Guardian, ABD ile Türkiye arasında çıkan ve karşılıklı yaptırımlarla sonuçlanan ‘Brunson gerilimi'nin TL'deki kaybı ‘ateşlediğini' belirtse de, ekonomistlerin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ‘otoriter yönetim tarzı' ile para politikaları üzerindeki kontrolünün de Türkiye ekonomisini tehlikeye attığına inandığına dikkat çekti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.08.2018 01:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarzan 2018-08-20 20:12:10

Yalnız bu mu? Türkiye'de Tayyip'in otoriter ve kindar karakteri yüzünden hapishanelerde onbinler suçsuz insanlar var. Milletveķilleri, gazeteci ve yazarlar. Peki Tayyip bu gücü nereden alıyor? Lütfen herkes birde bunu araçtırsın. Tayyip'in arkasında hangi devletler ve o devletlerin liderleri var? Veya başka güçler. Tayyip her olumsuzluklarda bahaneyi dış güçlerde buluyor, konuyu çarpıtarak gerçekte dış güçlerden kendisi destek alıyor.

Misafir Avatar
Tarik 2018-08-20 20:29:36 @Tarzan

Tayyipin arkasinda ABD ve Israil var. BOP esbaskanliginada bunlar getirdi. Türkiyede Cumhuriyet döneminde ve Atatürk zamaninda yaptirilan tüm fabrikalar satildi. Bunuda ABD ve Israil istedigi icin. Türkiye cöküse gecti. Aglamanin artik faydasi yoktur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yns 2018-08-20 20:23:55 @Tarzan

Yillardir milleti bu sekilde kandiriyorlar , anlattigi ve uydurdugu dusmanlarin hepsi hayali , yani Turkcesi YALAN , ve millet bu yalanlarla misil misil yillardir uyutuluyor , cokus kacinilmaz bayram sonuna kalmaz neler olacak gorecegiz , her zamanki gibi kendi pisliginin bedelini millete yikti. Gecmis olsun , bu saatten sonra kimse yakin gelecekten hayir beklemesin .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Elin oğlu gerçeği görüyor! 2018-08-20 20:21:40

iste bu gercegi muhalefet dillendiremiyor... Bu yüzdende malesef tayyip hakka kavusana kadar iktidarda!

Misafir Avatar
Tarik 2018-08-20 20:26:08 @Elin oğlu gerçeği görüyor!

Türkiyede dogru dürüst bir muhalefet yok ve olmadigi gibi bazilari kara karga gibi ötüyorlar. Zaten Erdogani ve AKPyi yillardir bu muhalefet iktidara getirmiyormu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yunus 2018-08-20 20:29:38

Brunson denen adamin , esir olarak tutulmasi , tamamen HALK BANK ve REZA ZARRAB ile ERDOGANIN arasindaki kisisel RUSVET ve YOLSUZLUK dosyasinin karsiligidir. Trump bababim oglu degil , diger siyasiler gibi oda SEYTANIN KUCAGINDA ve KENDI KICINI DUSUNEREK HAREKET EDIYOR ama isin gercek tarafini konusacaksak , bu ilan edilen EKONOMIK SAVAS DEGIL , ARSIZLIGIN DIBIDIR... Simdi bana kizacaksiniz ama ,Milliyetcilikten once INSANLIK ve DURUSTLUK GELIR , kimse kusura bakmasin , babamda olsa hic bir katile hirsiza arsiza MUSAMMA GOSTEREMEM.. Hirsizsiniz katilsiniz ancak bedelini sanirim siz degil TURK MILLETI odeyecek , COK YAZIK COKK..

Misafir Avatar
Sevecen 2018-08-20 21:53:57 @Yunus

Yunus bir diktir git zihniyetini sikeyım senin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tayyipsever 2018-08-20 21:31:01

Tayyibe gurban olam isterse ölürem

Misafir Avatar
yozgatlı 2018-08-20 21:51:44 @Tayyipsever

eh tez vakitte öl ,ne diyek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kemal 2018-08-21 07:35:49

Yaşım oldu 50 bu vatanda çok siyasetçiye tanık oldum sağcısınada saygım oldu solcusunada saygım oldu milli görüşede saygı duydum ama bu son iktidar kadar kimseden adını ne koyacağımı dahi bilemiyorum nefret mi desem tiksintimi desem düşmanlıkmı desem bilemedim belkide hepsini barındırıyor içimde ben sadece çok üzülüyorum bir vatandaş olarak yazık oldu bu vatana diyorum.