Halkbank'ın kur rakamları şaşkınlık yarattı: Dolar 3,72!

Halkbank sitesinden döviz kurlarını takip edenler şaşkınlığa uğradı. Sitede dolar 3,72'yi, avro ise 4,32'yi gösterdi.

Halkbank'ın kur rakamları şaşkınlık yarattı: Dolar 3,72!

Halkbank sitesinden döviz kurlarını takip edenler şaşkınlığa uğradı. Sitede dolar 3,72'yi, avro ise 4,32'yi gösterdi.

01 Eylül 2018 Cumartesi 00:07
Halkbank'ın kur rakamları şaşkınlık yarattı: Dolar 3,72!

Kur dalgalanmalarına Halkbank sitesinden döviz kurlarını takip edenler şaşkınlığa uğradı. Sitede dolar 3,72'yi, avro ise 4,32'yi gösterdi.  23.32 itibari ile dolar 6,55 iken avro 7,62'yi gördü. Halkbank'ın sitesine şu an erişim sağlanamazken, müşteri hizmetlerine de kısa süre ulaşılamadı.

Cumhuriyet’ten Deniz Işık’ın haberine göre, Halkbank yetkilisi, şaşırtan kur rakamlarına ilişkin olarak, "Anlık bir hatadan dolayı böyle görünüyor. Kur fiyatları güncelleniyor" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.09.2018 00:10
Anahtar Kelimeler:
AvroDolarKurHalkbank
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KAŞŞAAAR BANK 2018-09-01 21:46:35

BU ''NORMAL'' BİR ÜLKEDE ÇOK BÜYÜK SUÇTUR !!!! :(

Misafir Avatar
((( ZOMBİLER MEMLEKETİ ))) 2018-09-01 22:09:43 @KAŞŞAAAR BANK

DEVLET YARDIMINI DOLAR'A ÇEVİRİP SAKLAYAN !!!!
''SÜPER MİLLİYETÇİ'' MHP ! DOLARI 7.40 DAN SATTI AQ !!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
RTE'nin SİKİSTAN'ı 2018-09-01 21:51:09 @KAŞŞAAAR BANK

peşkeş anca bu kadar olur aq memleketi :(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Simitçi Bekri 2018-09-01 21:49:05 @KAŞŞAAAR BANK

evet bende istiyorum o fiyatlardan !

Beğenmedim! (0)
Avatar
nazim 2018-09-01 09:55:44

Halkbank zaten eninde sonunda batacak. birileride kendi kendilerine ucuz dolar satmis , aman ne olacak canim . bunlar cok daha becerikli is yapmis kisiler.

Avatar
Dursaliye sahan 2018-09-01 10:02:18

O saatte online islemler yapildi mi acaba? Yapildiysa ne kadar doviz alinmis?

Avatar
kapilarina dayanin 2018-09-01 10:21:56

dayanin yalancilar biz sizin hesaplarnan dolar almak istiyoruz deyin alin dolari satin dolari takin boyunlarina bu dolandirici bankanin yoneticilerinin boynuna dana yulari

Avatar
M. GÜVEN 2018-09-01 02:26:39

Yav he he! Bunlar kendi oy deposu yobaz, kör cahil koyunları gibi herkesi resmen APTAL, GERİ ZEKALI sanıyor! Götümle gülüyorum bu oranlara! Hadi oradan! Pehhh!

Avatar
D 2018-09-01 03:37:33

Çok oynarlarsa başlarına bela olacak gibi görünüyor .

Avatar
nazim 2018-09-01 09:54:48

ya hala sasiriyormusunuz siz ? gercekten kendi kendilerine satmislardir.

Avatar
D 2018-09-01 03:42:30

Çok oynarlarsa başlarına bela olacak gibi görünüyor .