İŞKUR açıkladı: Son bir yılda 1.3 milyon kişi daha işsiz kaldı

İŞKUR, Türkiye'deki işsizlik verilerine ilişkin bir açıklama yaptı.

İŞKUR açıkladı: Son bir yılda 1.3 milyon kişi daha işsiz kaldı

İŞKUR, Türkiye'deki işsizlik verilerine ilişkin bir açıklama yaptı.

12 Şubat 2019 Salı 13:05
İŞKUR açıkladı: Son bir yılda 1.3 milyon kişi daha işsiz kaldı

Türkiye İş Kurumu’nun (İŞKUR) açıkladığı verilere göre Türkiye’de son bir yılda 1.3 milyon kişi daha işsiz kaldı. Buna göre toplam işsiz sayısı 3.8 milyona yükseldi.

Ayrıntılar geliyor...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dunyanin hicbir ulkesinde hicbir 2019-02-12 15:27:45

hukumet son bir yılda 1.3 milyon kişinin daha işsiz kalmasindan sonra hala iktidarda olamazdi amma bizde onlara oy vremeye devam.

Avatar
Akis 2019-02-12 13:20:10

Beter olsunlar ermeni dölleri -))

Avatar
ekonomi cosuyor cekemiyorlar sarayi..:) 2019-02-12 13:20:17

Hedef 2023 issizlik yüzde 40 olacak ha gayret saray 2023 e ne kaldiki..

Avatar
istatistik 2019-02-12 13:31:02

gerzek gazete ve nunu yazan salak aptal ama fitneci . bir yılda Türkiyenin nufusununda 1 nilyon 300 bin arttığını yazsana !

Misafir Avatar
@istatistik x------lan angut 2019-02-12 22:42:09 @istatistik

dogan cocuklar is yapamadiklari icin issizler sinifina girmiyor. Aciklanan sayi is tutabilen ama issiz olanlarin sayisinin artisi. Yeni doganlar ile issizleri nasil iliskilendiriyorsan o da senin salakligin olsun!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhalif 2019-02-12 14:55:41

Desenize bunların oyları daha da artacak. Sürü ezildikçe koyunlaşıyor. Fena mı kardeşleri olan suriyeli ve afganlar için yer açıyorlar. Herkes müstehak olduğu muameleyi görür.

Avatar
Sebastian 2019-02-12 18:56:35

Yandaşlar ballı maaşlarla Saray'a atanırken, KPSS'de birinci olan bir kişi öğretmen olarak atanmıyor.Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak.

Avatar
Güneş 2019-02-12 18:57:03

Vatandaşın gündemi : Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları Cumhur ittifakının gündemi : Beka sorunu yaratmak, vatandaşlar arası ayrışma oluşturmak, gerilim startejisi ile beslenmek, muhaliflere hareket etmek ve ceza yağdırmak, gölgesi ile savaşmak, vatandaşın yaşadığı ve gideremedikleri her sorunu bir veya birkaç mihraka yıkmak,kendini aklamaya çalışmak. Akkoyunları uyutmak

Misafir Avatar
imam bayildi yorumu 2019-02-12 22:43:06 @Güneş

00000000000000

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yeter artık usandık..... 2019-02-12 18:57:34

Anlayın artık, bırakın masalları, pembe tabloları , algı operasyonlarını bırakın artık. Asgari ücret eridi, maaşlar eridi, bizi açlıkla imtihan etmeyin. Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak. Elbette bu ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları sandığa yansıyacak. Her ne kadar masallar, pembe tablolar ve algı operasyonları bir yere kadar. İNSAF YAHU

Misafir Avatar
kara fatma yorumu 2019-02-12 22:43:58 @Yeter artık usandık.....

0000000000000000000

Beğenmedim! (0)