banner87

İşte Türkiye'nin en değerli markaları

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından 'Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100' çalışmasının 11'incisini tamamlandı. Türk Hava Yolları (THY), listeye 1 numaradan girdi.

İşte Türkiye'nin en değerli markaları

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından 'Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100' çalışmasının 11'incisini tamamlandı. Türk Hava Yolları (THY), listeye 1 numaradan girdi.

05 Haziran 2018 Salı 12:24
İşte Türkiye'nin en değerli markaları

Brand Finance'ın çalışmasına göre Türkiye'nin en değerli markaları şöyle: 

1. Türk Hava Yolları — Marka Değeri: 2 milyar 42 milyon dolar.

2..Türk Telekom — Marka Değeri: 1 milyar 907 milyon dolar.
3. Turkcell — Marka Değeri: 1 milyar 841 milyon dolar.
4. Akbank — Marka Değeri: 1 milyar 659 milyon dolar.
5. Garanti Bankası — Marka Değeri: 1 milyar 584 milyon dolar.
6. Ziraat Bankası — Marka Değeri: 1 milyar 432 milyon dolar.
7. İş Bankası — Marka Değeri: 1 milyar 334 milyon dolar.
8. Arçelik — Marka Değeri: 1 milyar 238 milyon dolar.
9. Yapı Kredi — Marka Değeri: 937 milyon dolar.
10. Ford Otosan — Marka Değeri: 878 milyon dolar.

11. Halkbank — Marka Değeri: 757 milyon dolar.
12. Migros — Marka Değeri: 638 milyon dolar.
13. VakıfBank — Marka Değeri: 622 milyon dolar.
14. Ülker Bisküvi — Marka Değeri: 616 milyon dolar.
15. Bim — Marka Değeri: 584 milyon dolar.
16. Bsh — Marka Değeri: 539 milyon dolar.
17. Tofaş — Marka Değeri: 445 milyon dolar.
18. Vestel — Marka Değeri: 441 milyon dolar.
19. Anadolu Efes — Marka Değeri: 402 milyon dolar.
20. Opet — Marka Değeri: 365 milyon dolar.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.