banner87

'Maaşlar ödenemeyecek'

CHP İzmir Milletvekili Kani Beko, ekonomik kriz nedeniyle yakında kamuda maaşların ödenememeye başlanacağını öne sürdü.

'Maaşlar ödenemeyecek'

CHP İzmir Milletvekili Kani Beko, ekonomik kriz nedeniyle yakında kamuda maaşların ödenememeye başlanacağını öne sürdü.

26 Ağustos 2018 Pazar 11:37
'Maaşlar ödenemeyecek'

Yazılı açıklama yayınlayan CHP İzmir Milletvekili Kani Beko, bayram boyunca ziyaretlerde bulunduğunu, vatandaşın gündemine ekonomik kriz olduğunu ifade etti.

Krizin yandaş şirketleri ya da büyük sermaye gruplarını vurmadığını, işçi-emekçi sınıfını vurduğunu aktaran Beko, tüketilen her şeyin dolarla birlikte zamlandığına vurgu yaptı. CHP’li vekil, işverenlerin krizi yükledikleri emekçileri işten çıkarmaya başladığını ve bunun devam edeceğini kaydetti.

Diken'de yer alan habere göre Beko, sözlerini şöyle sürdürdü: “Önümüzdeki aylarda birçok firmanın iflas ve konkordato bildirerek fabrika kapatma yoluna gideceği biliniyor. Emperyalist politikaları sonucu sadece İzmir’de 2 bin 500 işçinin işten atıldığı bilgisini alıyoruz. Delphi, Makro gibi büyük üreticiler kapısına zincir vurdu. Söke’de büyük bir tekstil fabrikası kapandı ve 750 işçi işsiz kaldı. Kriz yakında kamuya da yansıyacak ve maaşlar ödenememeye başlanacaktır. Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın yeni dönemde belediye bütçelerinden yapacağı yüzde 30’luk kesinti işçilerin sırtına ek yük bindirecektir.”

BU KRİZ GAYET YERLİ VE MİLLİDİR!

Bu kriz ortamında görüştükleri işçilerin en büyük korkusunun ekonomik krizin faturasının kendilerine ödetileceği olduğunu yineleyen Beko şunları söyledi: "Krizin nedenini hükümetin politikalarına değil, uluslararası konjonktüre ve ABD ile yaşanan krize bağlayan işçi dostlarımız da var.

Bu emekçi dostlarımızın ABD ve AB'ye karşı vatan savunması yapılması gerektiği inancıyla, bu süreçte gerekirse daha az tüketmeyi, iki değil bir ekmek yiyerek ülke için fedakarlık yapmayı istediklerini biliyoruz, duyuyoruz. Bu arkadaşlarıma, işverenlerin borçlarını silecek kadar günlük, basit ve rant ekonomisine dayalı bir ekonomi politikasının sonucu olarak bu krizin gayet yerli ve milli olduğunu hatırlatmak istiyorum. 16 yıldır iktidarda olan AKP, üretime yönelik hiçbir teşvik yapmayarak, inşaat sektörü gibi ranta dayalı ve hızlı para kazanma sektörlerini büyüterek, ekonomi politikalarını günübirlik ve birilerini zenginleştirmeye yönelik yaparak, özelleştirmelerle üretimi sıfırlayarak, ülkeyi peşkeş çekerek bu krizi yaratmıştır.

İşverenlerin borçlarını silerek, onlara her türlü kamusal alan talanını açarak işçilerin üzerinden kriz yönetimine izin verirseniz bu ülke iflasın eşiğine gider! Acilen üretime yönelik eylem planlarının yapılarak tüketim toplumundan üreten bir topluma dönüşümün önü açılmalıdır. İnşaat sektörüne değil üretim sanayisine teşvikler verilmeli, ekonomik paketler bu mantıkla çıkarılmalıdır."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.08.2018 13:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet GÜVEN 2018-08-26 11:55:46

Olsun! İlkel cahil koyun sürüsü gene anlamayacak ve ''dıj güjler(!)'' diye kendi kendini avutan yalanlara kanacak! Sağlık bir beyni olmayınca ne yapsın yobaz! Düşünemiyor ki... Ha! Sadece biatçı köle olmak için beyine gerek yok zaten! Peh!

Misafir Avatar
özgüvem 2018-08-29 14:02:18 @Mehmet GÜVEN

Uln beko ulan kani ALLAH SENİN BELANI versin. bu milletin huzurunu bozmaya , milletin moralini bozmaya ne hakkın var? ulan seni kim neyle satın aldı hain. defol içimizden çık git. ülkemden aldığın her kuruş sana zehir zıkkım olsun. senin gibilerde zehir zıkkım olsun. yediğin ekmek içtiğin su seni sürüm sürüm süründürsün. hain.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Adam olun AKP ihanetini görün 2018-08-27 12:54:38 @Mehmet GÜVEN

AKP iktidarı 16 yıldır HER AY Dev Dış Ticaret Zararı açıklıyor....
ve HER AY Dev Cari Açık (Döviz Zararı) açıklıyor
fakat sadece internete koyuyor YIKIM Rakamlarını....
Yandaş TV Ekranlarından ise sürekli olumlu Algı pompalıyor Millete.
İnternette yayınladıkları YIKIM Rakamlarından bahsetirmiyorlar TV Ekranlarında...
tam tersini idda ediyorlar...Korkunç Kötü gidişatı gizliyorlar...
Milleti ALDATIYORLAR Milleti EŞEK yerine koyuyorlar
Bu numaraya aldanan kardeşilerimiz burda İFTİRA ve Hainlikten bahsediyorlar..
AKP tarafınca ALDATILIYORLAR farkında değiller
Gaflet içindeler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
maaş 2018-08-27 12:43:21 @Mehmet GÜVEN

siktir ulan gavat. sen kuruntu yapa yapa gebereceksin. pislik manyak birde adam görünümünde konuşuyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Haini başka yerde arayın 2018-08-27 12:38:00 @Mehmet GÜVEN

AKP Döneminde Türkiyenin Dış Borçları 127 den 466,7 Milyar Dolara patladı
1030 Milyar Dolar Dış Ticaret Zararı oluştu
560 Milyar Dolar Döviz Zararı oluştu
bunlar akp nin resmi rakamlarıdır
akp dönemindeki 1 yıllık Döviz Zararı, akp öncesi 52 yıldaki Döviz Zararından daha çoktur
akp iktidarı Madenlerimizin %98 ini yabancılara verdi
ülkeyi çökertmekte olan akp mi hain yoksa ülke çökertiliyor tespitini yapan mı?
Kurana göre doğruyu gerçeği ifade etmek hainlik değildir.
doğruyu gerçeği örtmek kafirliktir
akp uyguladığı yıkımı halkdan gizlediğine göre durum nettir....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
provakötör kime denir ülke malını satanlara 2018-08-27 08:59:42 @Mehmet GÜVEN

yardakçılık yapıp ses çıkarmayana denir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
provaktör neye denir? 2018-08-27 08:54:27 @Mehmet GÜVEN

Bu adam 1 NUMARALI provaktördür. ben vatanda olarak bu adamı kani beko yu Allah a şikayet ediyorum. kanunlarımızda yasal işlemini inşAllah yapar.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
hainlere ne desek azdır 2018-08-27 08:45:59 @Mehmet GÜVEN

Ha sikktir len yavşak pezevenk. yakında sen kafayı yiyeceksin. Türk ekonomisi hakkında iftira karalama kampanyası yapanlar haindir şerefsizdir. it oğlu ittir. bu ülkenin ekmeyini yiyn ama nankörlük edende haindir it oğlu ittir.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
CEVABA KAPAK---cev. 2018-08-26 21:49:03 @Mehmet GÜVEN

ben seni ceviz agacinin dalinda sikerim. kerhane cocugu: !!!! ülkeyi borc batagina kim sürükledi ? Satilan devlet mallarindan elde edilen 60 milyar dolar nereye gitti. BOP esbaskani kim ? ermeni pici bilmiyorsan ögren . Amerikanci olanlari ermeniler sikisin seni de !

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kapakçı puşt 2018-08-26 17:30:25 @Mehmet GÜVEN

satılan malları fabrikalarıda yaz kimin sattıgını

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CEVAPA KAPAK 2018-08-26 16:53:24 @Mehmet GÜVEN

İBİNE SEN BİR PİS GÖTÜNE BAK AMERİKAN GÖTÜ YALAMASI.. İŞİNİZ GÜCÜNÜZ BU ÜLKE NASIL KÖTÜLENIR NASIL BATIRILIR VE SİZLER ADINA SÖYLÜYORUM AMERİKANIN GÖTÜNÜ NASIL YALARIM... TAYYİP ÜZERİNDEN TÜRKİYEYİ KÖTÜLERİM... ULEN DİNGO KANI BEKO DENEN ADAM YILLARCA İŞÇİNİN SIRTINDAN GEÇİNMİŞ BİR ADAMDIR BUNU GÖREMEYECEK KADAR HIYARSIN İBİNE...

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
kartel ibinesi 2018-08-26 15:15:40 @Mehmet GÜVEN

sen pipi ile ugraşacagına dikkat et götüne koca yarak sokmasınlar

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-26 14:36:42 @Mehmet GÜVEN

sizin gibi zihniyetsiz maymunlar olmasa bu ülke cok iyi konumada olur .. Allahsızlar ... felakett tellıgını bırakında ülkenın güzel yönlerini konusun biraz zırtapozlar.. baksan simdi altında araban ve evın vardır utanmadan buırada felakett tellalıgı yaparsın yamyam ... maymunluk yapmayın len .. keserim pipini

Beğenmedim! (17)
Avatar
eski emekliler.. 2018-08-26 11:52:38

tahrikçi....1970,den beri hiç bir ay maaşlar ödenmedi diye bişey yoktur..
hatta 15 sent,e muhtaç eden DEMİREL zamanında dahi..
yalan söylüyorsun..eski sendikacı..tahrikçi..

Misafir Avatar
kani beko ihanet ediyor. 2018-08-27 08:51:25 @eski emekliler..

Bu sahtekara oy verenlerde yalancı ve ifitracıdır. Kani beko bu ükenin içinde bir siyasal virüstür. CHP yi protosto ediyorum bir chp li olarak.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
CEVABA KAPAK---cev.---e ecvap 2018-08-27 08:49:14 @eski emekliler..

CEVABA KAPAK---cev.---e cevap.-------------- bako bok mudur ne zakkumsa bu adam içimizde bir haindir bir ajandır hemde meclise girmiş. meclise sokanda fetö, pkk, abd hizmetçisi chp dir. Türkiyede durumdan memnun olmayanlar defolsun gitsinler.

Beğenmedim! (3)
Avatar
yusuf 2018-08-26 11:58:30

bu memlekete kötülük mü yapmak istiyorsun sesini çıkarma adam daha ne yapsın hödük değilmiş

Avatar
Mantık 2018-08-26 13:29:00

Mantıksız millet katıksız kalır.

Avatar
D 2018-08-26 14:27:03

Pekiiii .Durum böyle vahimse Nasıl bu vekiller tatile çıkabiliyor. Yani deniliyorki benim karnım toktur gerisi yoktur . VAllahi tam fıkralık olmuşuz hade hayırlısı .

Avatar
Deniz 2018-08-26 11:40:33

Çok beklersiniz, resmen ülkeye kötülük ediyor şu chp ben nasıl gidip chp oy vereyim sizde vermeyin Kemal olduğu sürece başta.

Misafir Avatar
Mehmet Çınar 2018-08-26 22:30:32 @Deniz

16 yıldır her ay açıklanan binlerce Milyon Dolar Dış Ticaret Zararını ve Cari Açığı (Döviz Zararını) görmüyormusun? Türkiye AKP tarafınca çökertiliyor. CHP den başka parti mi yok ülkede ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
söyledikleri yalanmı 2018-08-26 13:01:35 @Deniz

yoksa sen kulak ve göz,beyin kullanmadanmı yaşıyorsun

Beğenmedim! (3)
Avatar
asi 2018-08-26 12:58:15

Şu chp nin beceriksizliği yüzünden akp ve Tayip kahraman oldu , yazık çoook yazık yazıklar oldun chp sana...

Misafir Avatar
Mehmet Çınar 2018-08-26 22:56:55 @asi

eeeee Baykal direnince Baykala komplo kuruldu....koltuğa başkası getirildi....birilerinin önünü açmak için.....açıyor da açıyor....

Beğenmedim! (1)
Avatar
Laz 2018-08-26 14:32:24

Hesap su bence kamuyuda satalim tum devlet murusulmarini satalim. Vergi dairesini maliye baknligini satalim yakinda gorursunuz bunu yapacaklar bu yiginda sesini cikarmiyacak ..