Merkez Bankası elindeki döviz ve altın rezervini açıkladı

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) toplam rezervleri, 27 Ağustos haftasında 92.692 milyar dolardan 88.849 milyar dolara düştü.

Merkez Bankası elindeki döviz ve altın rezervini açıkladı

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) toplam rezervleri, 27 Ağustos haftasında 92.692 milyar dolardan 88.849 milyar dolara düştü.

06 Eylül 2018 Perşembe 20:57
Merkez Bankası elindeki döviz ve altın rezervini açıkladı

Altın rezervi, önceki hafta kaydedilen 19.768 milyar dolardan 18.435 milyar dolara geriledi.

Brüt Döviz rezervler ise 72.924 milyar dolardan 70.414 milyar dolara indi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.09.2018 00:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cemil dönüyor 2018-09-07 00:28:34

eminecigim Atatürk naapsin o zamanlarda ülke Fakir cepte yok bes Kurus Kurtulus savasini pakistandan yada diger Islam ülkelerinden gelen paralarla yapmisiz ekonomimiz bankalarimiz yabancilar tarafindan yönetiliyordu ataturk bunlari gördü tedbirini almaya basladi ama adamin ömrü kisa oldu azcik daha yasasaydi daha Saglam temeller atabilirdi simdi ataturkun yolunda erdogan gidiyor gecekondulari yüksek binalara ceviriyor artik carpik kentlesme tarihe karisacak erdogan yazdimda millet bana saldirmasin simdi muhahahahahaha buraya her erdogan yazani trol sanan gerzekler var iste hikaye bu eminecigimmm mucukssss

Misafir Avatar
Hakan 2018-09-07 09:28:42 @cemil dönüyor

Cüneyt ARKIN ın başrolünü oynadığı “Cemil dönüyor” filmini rumuz yapmışsın ama filmin içeriğinden haberin yok, o gecekondu diyerek aşağıladığınız evler sakın Osmanlı dönemi yapıları olmasın, Atatürk ün eserleri bellidir şeker fabrikaları, Sümerbank, Kayseri uçak fabrikası, tekel vb. yapılar Atatürk ün eseridir, gerçi yorum yazıp değerli zamanı öldürmenin anlamı yok, bu yorumları yazanlar sıradan insanlar değil, düşük cümlelerle cahil bir vatandaş olduğu izlenimini vererek toplum mühendisliği yapmaktalar, Atatürk e sövmeyi meşrulaştırma senaryolarının alt yapısı “emine” rumuzla “cemil dönüyor” aynı erkek kişidir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Emine x---------------------e cevap 2018-09-07 08:51:02 @cemil dönüyor

@Emine x--------- cevap -ulan dönme sürtük sen önce PKK lı eşkiya dinsiz kafir olduğunu söyle ondan sonra dediklerini değerlendirelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatansvet vatandaşlarımız 2018-09-07 08:48:29 @cemil dönüyor

Yurt gazetesi bir ihanet yayma , Türkiyeye zarar verme, türk halkının zor duruma düşmesi için gayret eden bir gazetedir. bu gazetenin haberlerine inanmayınız. bunlar aynen bir fetö aynen bir pkk gibi abd nin emri ile ülkemize zarar veren aracılardır. UYANIK OLALIM.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Emine 2018-09-06 22:05:40

TC de tüm sorunlarin Anakaynagi Atatürkün kurdugu Gecekondu (WC yok, Banyo yok) devletidir..Gecekondudan Apartnan yapilamaz..Dünya Ale. Günes Siyteminin disina cikarken, Türkler geceknduda sikisip kaldilar,,,varsa xoksa irkcilik ve Dincilik, Herkes az cok kücük bir Atatürk yani birer Oportonist

Misafir Avatar
Nurali Boz 2018-09-07 05:37:45 @Emine

ATATURK"e laf soyleyen 100 babalidir kesin sen 300 babalisin amine

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Emine 2018-09-06 23:09:54 @Emine

Atatürkün kurdugu ülkeye gecekondu diyorsan, sen nerede yasiyorsun? Saniyorum Türkiyeyi Arap ülkeleri ile karistiriyorsun, kim oldugun yazdigin cümlelerde sakli ama sanirim bir hayal aleminde yasiyorsun. Orospuluk yapmanin zamani degil canim!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Haydar Taş 2018-09-06 22:15:16 @Emine

Ne saçmalıyorsun her haberin altına kendince bozuk psikolojinle bir şeyler karalamışsın, yazdığını sen anlıyormusun, Atatürk kadar başına taş düşsün(Beddua suç kapsamında değildir)

Beğenmedim! (0)
Avatar
5347 2018-09-07 08:01:51

bu memleketi bu hale getirenler hep sag partiler oldu faşist oldukları için memlekete sol diye bir şey bırakmadınız en solumuz bile herşeyi putlaştırdı gerçek solcular bile akp ye oy verdi çünkü olmayan birşeye oy verilmez ecevit okadar dedi size ırkçılık yapmayın kaybedersiniz diye

Avatar
Emine 2018-09-06 21:49:13

Yani sözde devket TC=(81 Milyon Dilenci Camaati) Bill Gate bilem daha fakirdir

Misafir Avatar
(9²+34¼)x(34-12)=X 2018-09-06 23:44:56 @Emine

yan etkisi ottaya cikmis haa, giz sene o hapdan iki tene alma demedimmi ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tosun 2018-09-06 22:59:00

Bunu Emine'nın okuması için yazıyorum.

Misafir Avatar
emine nikli aydin 2018-09-07 02:03:40 @Tosun

nikli olabilir

Beğenmedim! (0)
Avatar
merkez bankasi kimin 2018-09-07 02:12:13

devletimizemi ait ???