Flaş Haber
Kapat

Merkez Bankası'ndan yeni döviz hamlesi geldi

Merkez Bankası, ikinci çeyrekte gerçekleştirilecek Türk Lirası uzlaşmalı vadeli döviz satım ihalelerine ilişkin takvimi güncelledi. Döviz satım tutarı 6,15 milyar dolardan 8 milyar dolara ulaşabilecek. 2018 boyunca döviz satım pozisyon tutarının ulaşabileceği üst sınır 10 milyar dolar olarak belirlendi. Dolar/TL TCMB'nin TL uzlaşmalı vadeli döviz satım ihalelerine ilişkin kararı sonrası, 4.76'dan 4.74'ün altına geriledi

Merkez Bankası'ndan yeni döviz hamlesi geldi

Merkez Bankası, ikinci çeyrekte gerçekleştirilecek Türk Lirası uzlaşmalı vadeli döviz satım ihalelerine ilişkin takvimi güncelledi. Döviz satım tutarı 6,15 milyar dolardan 8 milyar dolara ulaşabilecek. 2018 boyunca döviz satım pozisyon tutarının ulaşabileceği üst sınır 10 milyar dolar olarak belirlendi. Dolar/TL TCMB'nin TL uzlaşmalı vadeli döviz satım ihalelerine ilişkin kararı sonrası, 4.76'dan 4.74'ün altına geriledi

24 Mayıs 2018 Perşembe 17:26
Merkez Bankası'ndan yeni döviz hamlesi geldi

Merkez Bankası dün aldığı kararla da, Geç Likidite Penceresi faiz oranını 300 baz puan artırarak 16.5 seviyesine çıkarmıştı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 17:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Artik boyle hamleler de 2018-05-24 17:49:46

bir ise yaramiyor, cunki yara derin, iktidarda kalabilmek icin hem herseyi satmislar, hem de bizi girtlagimiza kadar borca batirmislar.

Misafir Avatar
faizlerin yukseltilmesi 2018-05-24 18:07:43 @Artik boyle hamleler de

dovizin atesini ancak birkac saat dusuruyor, eger reyisin soyledigi gibi faizler dusurulse idi artik dovis tamamen zivanadan cikardi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
kurumlar bagimsiz olmali 2018-05-24 17:36:09

kuvvetler ayriligi sart Merkez Bankasi onceden karar alsaydi dolar bu derece cikmazdi
bu siralar kimler dolar ticareti yapmis incelensin

Avatar
yörük haydar 2018-05-24 17:42:33

merkez bankası ne kadar sallarsan salla donda kalır son damla doları akp bilerek gizli devalüasyon yapıp buralara oturtu burdan aşağı fazla in mez yükselir.ey mankurtlar yabancı güçler deyip adam mankurtları uyutarak resmen devalüasyon yaptı bunuda muhalifler gündeme getirmiyor.

Avatar
Ali 2018-05-24 18:00:49

Malesef dahada yükselecek onu gösteriyor

Avatar
Rüştü 2018-05-24 20:09:09

Dövizle rüşvetin cezası üç katına çıksın.

Avatar
Unal 2018-05-25 01:15:07

AMERIKALI ENTELLEKTUEL DOLAR ICIN 10 LIRA DEMIS

Avatar