Motorine tek seferde büyük zam

Motorinin fiyatı 12 Nisan gece yarısından itibaren 17 kuruş daha artacak.

Motorine tek seferde büyük zam

Motorinin fiyatı 12 Nisan gece yarısından itibaren 17 kuruş daha artacak.

11 Nisan 2018 Çarşamba 09:20
Motorine tek seferde büyük zam

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PÜİS) tarafından yapılan açıklamada, "12.04.2018 perşembe gününden geçerli olmak üzere motorin grubunda 17 kuruş fiyat artışı beklenmektedir. Benzin grubunda fiyat değişikliği beklenmiyor." denildi.

En son 26 Mart'ta zamlanan akaryakıtta fiyatlar 12 kuruş artmıştı. Bunun ardından doğu illerinde benzinin litre fiyatı ilk kez 6 lira üzerine çıkarken İstanbul'da fiyatlar 5.93 TL olmuştu

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.04.2018 10:45
Anahtar Kelimeler:
PetrolZamMotorin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dolar euro arttikca 2018-04-11 10:17:24

et den tut samana kadar zam

Misafir Avatar
ege 2018-04-11 12:30:19 @dolar euro arttikca

Her şey zam! iyide kardeşler kim aç kim açıkta? AKP kaç yıl zam yapmadı o zaman iyide şimdi ülkenin durumuna göre artışlar dünyanın her yerinde oluyor. devletimize tam sahip çıkma zamanı. etrafımız ateş çemberi, savaş var. ABD, İNGİLTERE FRANSA Almanya Suriyeye savaşmaya geliyor. siz hala biribirinizi yiyorsunuz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
az bile 2018-04-11 11:51:09

Az bile bu uyuyan millete az bile 10 tl etsinler.

Misafir Avatar
@az bile x---bak 2018-04-11 12:27:11 @az bile

Bu millete uyuyan diyen, aşağılayan, beğenmeyen YOBAZ sürüsü defolun ABD ye gidin. DEOLUN kominizim merkezi ÇİN e gidin. şeytanlar sizi. ulan bu ülkede halk ekmeyine katık bulamadığı günleri daha unutmadı. . beyaz ekmeyi şehir ekmeyini arpa buğdy ekmeyine katık yapıp yediğimiz günleri gördük . bu nasıl muhalefet anlayışınız ?
sizinkisi muhalefet değil halka ülkeye ihanettir. YOBAZLAR sizin karnınız doysada geberene kadar gözünüz doymayacak.

Beğenmedim! (4)
Avatar
lira 2018-04-11 13:03:49

et 150 lira ekmek 10 lira bir paket sigara 20 lira akaryakıt 30 lira olsun koyunlar uyandığınızda Allah yardımcınız olsun

Avatar
52 2018-04-11 13:34:52

kim aç açıkta diyen angut bu ülkede ne kadar taşoron ne kadar askeri ücretle çalışan var ve kaç milyon muhtaç yeşilkartlı var haberin varmı ya evi olmayıp kirada olanlar esnaf çifçi saymakla bitmez hepsi bitmiş ama belli ki sen baba parası yiyiyorsun yoksa öyle yazı yazamazdın onguy sen nerde yaşıyorsun ***

Avatar
Tekin Baran . 2018-04-11 16:34:36

52 ADAM DOGRU SOYLEMIS BU OKUZLERE MUSTEHAK AZ BILE BETER OLSUNLAR. BENMI SOTLEDIM ONLARA TAYYIBE OY VERIN DIYE. ONLARA TAYYIBIN NORMAL OLMADIGINI BINLERCE SEFER SOYLEDIM.