Poşet file bedava verilecek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin genel merkezinde uzun zamandır gündemde olan paralı poşet mevzusunda konuştu.

Poşet file bedava verilecek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin genel merkezinde uzun zamandır gündemde olan paralı poşet mevzusunda konuştu.

11 Ocak 2019 Cuma 13:39
Poşet file bedava verilecek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin genel merkezinde "Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı"nda önemli açıklamalarda bulundu.

Erdoğan son günlerin en çok konuşulan konusu paralı poşet konusuna değindi. Seçim kampanyasında naylon poşet yerine file kullanılacağını açıklayan Erdoğan ''Milyonlarca bez torbayı hazırlatıyoruz ve bunları vatandaşlarımıza promosyon olarak dağıtacağız. Söylemekte biraz acele ettim belki ama söyleyeyim ki bu işi birileri alıp götürmesin'' dedi.

Erdoğan'ın konuşmasından satırbaşları:

NAYLON POŞETE KARŞI SAVAŞ İLAN ETTİK

Şu anda ana muhalefet yine naylon poşetlerle sokağa dökülebilir. Biz buna karşı savaş ilan ettik. Şimdi bu şeçimlerde biz bez torbalar ve kenevirden yapılmış olan fileleri kullanacağız.

BEZ TORBALAR BEDAVA VERİLECEK

Milyonlarca bez torbayı hazırlatıyoruz ve bunları vatandaşlarımıza promosyon olarak dağıtacağız. Söylemekte biraz acele ettim belki ama söyleyeyim ki bu işi birileri alıp götürmesin. 

BÜYÜME BEKLENTİNİN ÜZERİNDE OLACAK

Kur, faiz, enflasyon üçgeninde ülkemize kurulan tezgaha rağmen 2018 büyümesi de yine tahminlerin üzerinde olacak.

ADAY GÖSTERİLMEYENLERE SESLENDİ

Aday seçim süreci artık geride kaldı, bu saatten sonra aday adaylarının rekabeti seçim çalışmalarına yansıtmayacaklarına inanıyorum. Aday belirleme sürecinde yaşanan her şey artık geçmişte kaldı. Benim isteğim olursa 'eyvallah', isteğim olmazsa 'yallah' derseniz, bu AK Partili olmak değildir.

SEÇMENLERİ YAKIN MARKAJA ALIN

24 Haziran seçimlerinin ardından 31 Mart'ta 234 bin vatandaşımız vefat nedeniyle seçmen listelerin olmayacak.Ayrıca, 63 bin yükümlü, 64 binden fazla kişi yurtdışında olması nedeniyle sandığa gidemeyecek. Ayrıca, 375 bin kişi MERNİS'te yer almadığı için listede yok. Teşkilatımızın, bu seçmenleri yakın markaja alması çok önemli.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.01.2019 13:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Delikanlı Seçmen 2019-01-11 14:22:07

16 yıldır nerelerdeydiniz???

Misafir Avatar
Tayyip millette file doduracak para 2019-01-12 00:13:34 @Delikanlı Seçmen

olmadigini bildigi icin bedava yapacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
16 yil mirasyediler gibi 2019-01-11 17:00:44 @Delikanlı Seçmen

satip satip yediler, borc alip alip yediler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
oguz ozturk 2019-01-11 14:49:45

ulke battı,topraklar satıldı,beyın gocu tam gaz,bu adamın gundemıne bakın,

Misafir Avatar
aileler...TÜRKİYE.. 2019-01-11 21:28:10 @oguz ozturk

biz almıyoruz..bize verme..mutlaka akp. arması veya akp.ablemide var.
üstüne parada versen almayız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vay beeeee 2019-01-11 18:20:09 @oguz ozturk

dilenciye sadaka verecekmiş derebeyleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Poşet file bedava verilecek diyor-- e cevap 2019-01-11 17:40:38 @oguz ozturk

Poşet file bedava verilecek diyor------------------- bu kadar ön yargılı olunmazki ama be kardeşim. biride çıkar derki ulan sen peki ne mok yiyosun? tövbe tövbe ya. küstahlık yapıyor milletide günaha sokuyorsunuz be .

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Poşet file bedava verilecek diyor 2019-01-11 16:57:51 @oguz ozturk

millette o fileleri posetleri dolduracak para olmadiktan sonra ne ise yarar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yetmez ama evet”ten “yetti artık hayır”a 2019-01-11 15:23:16

Kimler yarattı dersiniz bu korku imparatorluğunu? Kimler destek verdi olan biten herşeye..!  “Yetmez ama EVET çığlıklarıyla…”

Ülkenin gerçek aydınları o günlerden bugünleri haykırırken...

İnsan hiç mi ilerisini göremez? Bu kadar mı bakar - kör olabilir? 

Oysa herşey o kadar açık ve ortadaydı ki…

Avatar
NOSTRODAMUS 2019-01-11 14:43:31

İşleri POŞET, FİLE lere kaldı.Allah yardımcıları olsun.

Avatar
Deist 2019-01-11 16:17:51

25 kurusluk posetin pesinden kosan bir toplum olusmus, cok yazik cok. Baska seylere akliniz ermez tabii. Diktatör herseye cözüm bulur sevininde kargalarda gülsün.

Avatar
ege 2019-01-11 14:02:46

Büyük insan , büyük lider, büyük DEVLET admı. ERDOĞANNN. seni seviyoruz. halkın dilini iyi biliyor. anlıyor anlatıyor. seviyor seviliyor.

Misafir Avatar
Koyun kime denir? 2019-01-11 15:07:13 @ege

Koyun defalarca yolsuzluğu haksızlığı, rüşveti, talanı, yalanı ortaya çıkmış bir partinin bir kişinin peşinden gidenlere denir. chp dönemi yolsuzluk ve haksızlıklarla zülümlerle dolu. hala chp nin peşinden gidenlere KOyun derim. 2 liralık İETT kayışını belediyeye 2 bin liradan alan chp belediyesi unutulmadı. çöp dağları, susuzluklar unutulmadı, hava kirlilikleri unutulmadı. hala kalkmış İstanbulda veya başka ehirlerde biz kazanacağız diyorlar. YÜZSÜZLÜK BAŞKA NASIL OLUR?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege ----soru! 2019-01-11 15:01:30 @ege

yalancinin?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Büyük lider oldugunu nereden anladin be arkadasim 2019-01-11 14:32:54 @ege

25 Kurusluk poseti bedava vermek icin AKP yazisi ile Sembolu olmasiyla almak icin bir de üstüne AKP li olmak sarti getirirse sasirmamak gerekir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kula kulluk Etmeyen Müslüman 2019-01-11 14:23:22 @ege

Yalakaları ve kula kulluk edenleri hiç sevmem...

Beğenmedim! (0)
Avatar
HADE BE !.... 2019-01-11 14:26:04

Poşet bahane, rant sahane :

Akepe başkanı Erdoğan: file ve bez torba hazırlattık, mitinglerde milyonlarcasını milletimize bedava promosyon olarak dağıtacağız demiş. Oooooo seçim rüşvetleri hazırladı desene, bez torbalarin içine akkoyunlar için makarna, bulgurda koyun bari.

Avatar
The İmam 2019-01-11 14:27:30

Devran değişince Allah affetsin, kandırıldık, milletim hoşgörsün demeyle herşeyden sıyrılacağınızı sanmayın. Çünkü hepiniz oradaydınız.