Şimşek ve Çetinkaya yabancı yatırımcılarla görüşmeye gidiyor!

Ekonomiden sorumlu Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek ve Merkez Bankası Başkanı Murat Çetinkaya, gelecek hafta İstanbul ve Londra'da finans kuruluşları temsilcileri ve yatırımcılarla bir araya gelecek.

Şimşek ve Çetinkaya yabancı yatırımcılarla görüşmeye gidiyor!

Ekonomiden sorumlu Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek ve Merkez Bankası Başkanı Murat Çetinkaya, gelecek hafta İstanbul ve Londra'da finans kuruluşları temsilcileri ve yatırımcılarla bir araya gelecek.

24 Mayıs 2018 Perşembe 15:31
Şimşek ve Çetinkaya yabancı yatırımcılarla görüşmeye gidiyor!

Şimşek ve Çetinkaya, İstanbul'da 28 Mayıs Pazartesi günü finans kuruluşları temsilcileri ve yatırımcılarla görüşecek.

Daha sonra İngiltere'ye hareket edecek olan Şimşek ve Çetinkaya, 29 Mayıs Salı günü Londra'da yabancı fon yöneticileri ve iş adamlarıyla buluşacak.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aynen yagmur duasina 2018-05-24 15:58:04

gitmek gibi amma bosa masraf. Hukuku islemeyen,demokrasi, insan haklari olmayan, tek adamligin hakim oldugu bir ulkeye kimse yatirim yapmaz.

Misafir Avatar
diplomani göster 2018-05-24 18:52:10 @Aynen yagmur duasina

Gidin ve bir daha dönmeyin. Dilendiginiz paraya ihtiyacimiz yok, zaten de halka ulasmiyor, yandaslariniza gidiyor. Sakin iktidardan düsmeyin! Ama bi düserseniz var ya Türk evlatlari Türkiye'yi yönetecek. Korkunuz bu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kelin melhemi olsa 2018-05-24 17:09:57 @Aynen yagmur duasina

başına sürerdi be

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet aç 2018-05-24 16:13:38

SON DAKİKA! 50 Lira - 10$ İçin Birbirlerini Ezdiler! Görüntüler Türkiye'den!
https://www.youtube.com/watch?v=qrudsHkYyjk

Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-24 16:15:09

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 60 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar akp nin suriye macerasi 40 milyar dolar uzeri

Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-24 16:16:30

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 60 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar akp nin suriye macerasi 40 milyar dolar uzeri

Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-24 16:23:37

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor.

Avatar
. 2018-05-24 18:08:39

https://odatv.com/erdoganin-adayligina-iptal-hamlesi-23051816.html

Avatar
Harbii 2018-05-24 18:11:29

Dilencilik yapacaklar yani. Allah çok versin.