Son dakika: Hükümetten faiz kararı sonrası ilk açıklama

Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "TCMB Başkanı ve PPK üyelerinin TL’deki düşüşü ve fiyat istikrarını sağlamak için atacakları her adımda tam desteğim var" dedi.

Son dakika: Hükümetten faiz kararı sonrası ilk açıklama

Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "TCMB Başkanı ve PPK üyelerinin TL’deki düşüşü ve fiyat istikrarını sağlamak için atacakları her adımda tam desteğim var" dedi.

23 Mayıs 2018 Çarşamba 20:07
Son dakika: Hükümetten faiz kararı sonrası ilk açıklama

Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Merkez Bankası’nın faiz artırma kararının ardından doların düşmesiyle ilgili açıklama yaptı.

Şimşek, “Para politikasının kredibilitesini sağlamanın ve yatırımcıların güvenini tekrar kazanmanın vakti geldi. Hükümet cari açığı düşürmek ve TCMB'nin dezenflasyon çabalarına katkı için mali disiplini korumaya ve yapısal reformları hızlandırmaya kararlı.

TCMB Başkanı ve PPK üyelerinin TL'deki düşüşü ve fiyat istikrarını sağlamak için atacakları gereken her adımda tam desteğim var. Türkiye'nin hiçbir makro ekonomik problemi çözülemez değil, problemleri daha önce çözdük yine yapabiliriz” dedi.

İşte o tweetler:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yunus 2018-05-23 20:20:45

Reisinize soyleyin calgidi paralari hazineye iade etsin , o zaman biraz nefes alir belki piyasalar. PIS HIRSIZLAR BITIRDINIZ MEMLEKETI

Misafir Avatar
Leylaç 2018-05-24 05:31:00 @Yunus

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
go home 2018-05-23 22:47:45 @Yunus

asshole, ass cleaner

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
get out 2018-05-23 22:42:23 @Yunus

We were happy in the past. Get your highways, bridges, tunnels, shopping centers, palaces, concrete piles, green dollars and go.
Go for all time.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sayın vatandaşlarımız 2018-05-23 21:17:17 @Yunus

lütfen göt deliginizin daha fazla genişlemesini istemiyorsanız akp li olanla selam sabahı kesmeniz menfaatiniz icabıdır.bu kişilere oy degil sizden günahınızı isteseler vermeyin.örnegin 10 adet günahınızı bu adamlara verirseniz yanına 1 ekler oldu sizin günah 110 onun için herşey size ait olsun

Beğenmedim! (1)
Avatar
52 2018-05-23 20:35:42

akp ve sayın şimşek peki sadece 1018 yılında dışarıya ödenmesi gereken 250 milyar doların üstünde geri ödenmesi gereken paraların varlığını nereden bulupta ödeyeceksiniz evet ne varsa özeleştirdiniz üretime dönük yatırımda yapmadınız ve her şeyimiz ithal olmuşken sizler milete pembe tablolar sunmaya devam mı ediceksiniz *ama milletimiz artık uyandı ve bunları yemiyor bence sizler türek yargısına hesap vermeyi düşünmeye başlayın **

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:31:20 @52

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sey 2018-05-23 20:39:14 @52

sene 2018 demek istedin gibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kucak 2018-05-23 20:30:50

Türkiye uçtu da, konmaya kucak arıyor...

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:31:40 @Kucak

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (1)
Avatar
serdar 2018-05-23 21:09:37

aferim kumar ekonomisi tam gaz kendi halkını soyan bir hükümet

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:32:05 @serdar

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (1)
Avatar
demir kaya 2018-05-23 22:21:37

ingiliz memoş ülkeyi kurtarma cabasında helal olsun lavrınslara reco itide bunların başı

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:32:42 @demir kaya

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-23 23:36:49

Sonunda ‘Eyvah’ diyeceğin şeylere, başında ‘EyvAllah’ deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:32:23 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (1)
Avatar
anladin sen 2018-05-23 23:57:29

Türk köylüsünü, tüm Türkiyeyi besleyen milletin efendisi köylüyü bitirdiniz. Hakaret duymkak istiyor musun? Alasi var! Amk kahpenin, siyonistin dölü, seni ve aga babalarini yargi önüne cikarmayan it olsun. Anadolu Türk yurdudur. Ingiliz picleri iyi okusun.

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:33:01 @anladin sen

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Leylaç 2018-05-24 05:30:34

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?