banner87

TÜSİAD'dan patronlara 8 kritik uyarı!

Türk Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği (TÜSİAD) Başkanı Erol Bilecik, 40 Yaş Altı 40 Genç CEO 2018 Araştırması’nın ödül töreninde yaptığı konuşmada basın özgürlüğü, laiklik ve demokrasi vurgusu yaptı.

TÜSİAD'dan patronlara 8 kritik uyarı!

Türk Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği (TÜSİAD) Başkanı Erol Bilecik, 40 Yaş Altı 40 Genç CEO 2018 Araştırması’nın ödül töreninde yaptığı konuşmada basın özgürlüğü, laiklik ve demokrasi vurgusu yaptı.

25 Temmuz 2018 Çarşamba 13:33
TÜSİAD'dan patronlara 8 kritik uyarı!

Bilecik’in konuşmasının satır başları şöyle:

* Türkiye ekonomisi son dokuz yıldır kesintisiz büyüdü. Ancak bu süreçte finansal riskler de biriktirdik. Uzun vadeli borçlanma maliyetlerini düşürmemiz için enflasyonun düşürülmesi şart.

* Hepimizin malumu bu yaz sadece yaz sıcakları değil siyasi sıcaklar da mevsim normallerinin bir hayli üzerinde. Ekonomideki harareti siz genç CEO’lar iyileştireceksiniz. Memleketin havasını gençlere emanet ediyoruz. 

* Türkiye’nin basın özgürlüğü hukuk insan hakları alanında önemli yapısal sorunları var.

* Artık toplumsal uzlaşma ve reform dönemindeyiz.

* Kur riski özel sektör üzerinde ciddi kırılganlık yaratıyor. 

* Finansal istikrarın sağlanması en önemli konu. 

* Küresel ilişkiler iyileştirilmeli. Bir gözümüz ekonomide diğeri dış ilişkilerde. 

* Laiklik ve demokrasi ülkemizin sigortasıdır.
 
GÜZEL GÜNLER GELECEK

Erol Bilecik genç yöneticilere de şu önerilerde bulundu:  
Gençler, sizler dünyanın kaderini değiştiren bir liderin gençliğisiniz. Mustafa Kemal Atatürk bizim yönümüz ve özümüzdür.  
Hayallerinizi çoğaltmaktan çekinmeyin. Çoğu da Türkiye ile ilgili olsun. Hayatta seyirci değil, oyuncu olunuz. Elinizi taşın altına koymaktan korkmayınız. Asla vazgeçmeyiniz, pes etmeyiniz, karamsar olmayınız. Umut; korkudan daha güçlü olan tek duygudur. Hepimizin bu güzel ülkeye, bu topraklara borcumuz var. Bu nedenle sivil toplum örgütlerinde daha aktif görevler almalısınız. Daha iyi günler gelecek umudunuzu kaybetmeyin. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.07.2018 13:35
Anahtar Kelimeler:
EkonomiErol BilecikTÜSİAD
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SAMİMİ OLSAYDI, KEMÂLİST BİR MEDYAYI DESTEKLERDİ ! 2018-07-25 23:02:40

16 SENEDİR HİÇBİRİNDEN TIK YOK AQ...

Avatar
aydın 2018-07-25 18:40:48

hdp yi çok sever,o da ataturke katil der seyh sayit i över

Avatar
Ekonomist 2018-07-25 13:49:50

Brau erol bey sizi bu cesaretinizden dolayi kutluyorum. O yalaka is adamlari korkusundan altini pisletiyorlar. Cumhuriyetin ve atatürkün bu ülkesini gericilere cignetmeyeceginize eminim.Ekonomiden anlamayani ülke ekonomisini teslim ederseler piyasalar ve Kur dalgalanmasi daha cok olacaktir.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-25 13:52:40

TÜRKİYE EKONOMI TABLOSU KÖTÜ ISE NIYE BAŞKANLIK DENEN REZALETE EVET DENDİ.ATATÜRKÜN KURDUĞU PARLAMENTER SISTEMIN MECLISLE BERABER KALDIRILMASINA NIYE GÖZ YUMULXU.BAHANE HAZIR TÜRKLER TARIHTE 16 DEVLET KURARAK
EN ÇOK DEVLET TECRÜBESI OLAN MILLETMİŞ.GAZINI POMPALAYANLAR YALAN SÖYLÜYOR.DEVLET KURMAK ÖNEMLİ DEĞÎL O
DEVLETİ HER HÜLÂKÂRDA YAŞATMAYI DEVAM ETMESINI SAĞLAMAKTIR ONEMLİ OLAN.YOKSA DEVLET BIR ŞİRKET DEĞİLKİ
BU BUN IFLAS,YARIN BAŞKA BIR ADLA DEVAM ETME KARARI ALSIN.O YÜZDEN TÜRKİYEMİZE SAHİP ÇIKALIM."BANA NE"
CILIK YAPMAYALIM.BU VATAN BÜYÜK ZORLUKLARLA KURULDU.

Avatar
zeydi 2018-07-25 15:23:35

SİZE HELAL OLSUN ÜLKEMİZİN SİZİN GİBİ LİŞİLERE ÇOK.............İHTIYACI VARDİR. CUMHURİYET DEĞERLENDİREN SALDIRGANLAR VAR ONLARI BAĞLAMAK LAZIM.

Avatar
BİR VATANDAŞ 2018-07-25 17:37:55

YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA. YAŞA MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ÜM ÇOK YAŞA..ÖLENE KADAR SENİ SEVİYORUZ.

Avatar
devlet 2018-07-25 17:20:03

16 Devlet niye yikildi onun arastirilmasi lazim .atatürkün kurdugu Devlet bu 16 tane devletden daha istikrarli daha uzun ömürlüdür cünkü parlementer demokrasiye dayandi hanedanliklara degil .meclis en yüksek ysama yeri olmadikca devletin bekasi güclü olmaz .demokrasiden cikanlar darbelere tutulurlar .

Avatar
Cahil 2018-07-25 18:39:11

ELBETTE ATATURK SIZE COK LAZIMDIR ONUN KURDUGU FASIST DINCI DEVLET SIZLERI DAIMA PALAZLANDIRMISTIR BUGUN AKP YE KIZANLAR HİÇ KIZMASINLAR BUGUNUN TEMELI VUMHURIYETLE ATILDI HİÇ ATATURKUN KURDUGU INSAN HAKLARI MUESSESESI VARMI YOK AMA DIYANET ISLERI BASKANLIGI KURMUSTUR BIZE KOTULENEN OSMANLI IMPARATORLUGU CUMHURIYETTEN DAHA DEMOKRATIK VE INSALCILDIR ATATURKLE BASKAN RECEP TAYIPARASINDA NE FARK VARDIR ZERRE FARK YOKTUR O ZAMANLAR SAVARONA YATLARI CAMKAYA SARAYLARI VARDI SIMDI BES UCAKLAR BESTEPEDEKI KULLIYE VAR O ZAMAN MARABA SURUNUYORDU SIMDI CAM CEKISIYOR O ZAMAN DERSIM TOPA TUTULDU SIMDI SIRNAK CIZRE VS TOPA TUTULDU OYSA OSMANLIDA KURDISTAN EYALETI VARDI BANA KIMSE ATATURKUN OZGUR DEMOKRATIK SISTEMDEN YANA OLDUGUNU SOYLEMESIN ATATURKU EN IYI KARADENIZ BILIR

Misafir Avatar
DEREPAZARLI 2018-07-30 15:30:04 @Cahil

ATATÜRK İÇİN ÖLÜRÜZ !

Beğenmedim! (0)