Ünlü stratejist açıkladı: Dünyanın en ucuz parası Türk Lirası

Deutsche Bank stratejisti George Saravelos, en ucuz para olarak TL'yi, en pahalı para birimi olarak da yuanı gösterdi.

Ünlü stratejist açıkladı: Dünyanın en ucuz parası Türk Lirası

Deutsche Bank stratejisti George Saravelos, en ucuz para olarak TL'yi, en pahalı para birimi olarak da yuanı gösterdi.

11 Ocak 2019 Cuma 17:57
Ünlü stratejist açıkladı: Dünyanın en ucuz parası Türk Lirası

Deutsche Bank stratejisti Saravelos, Türk Lirası'nın dünyanın en ucuz para birimi olduğunu, dolar karşısında yıl başından bu yana yüzde 3 değer kaybettiğini belirtti. 

Dünya gazetesinin aktardığı habere göre Saravelos, en pahalı para olarak ise Çin Yuanı'nı işaret etti ve yuanın dolar karşısında cuma günü 6 ayın en yüksek seviyesine çıktığına dikkati çekti.

Saravelosayrıca Japon Yeni'nin önde gelen paralar içinde en ucuzu olduğunu belirterek, "Bu Japon Yeni'ne yatırım yapmamızın nedenlerinden biri" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.01.2019 18:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
roja velad 2019-01-11 18:05:57

iskenderun akkp büyük şafar adayı siirtin kürtlerindendir antakyalı değildir duyduk duymadık demeyin emiril muminin mesajıdır.sandukta kendusuna oy verilmeye.

Misafir Avatar
Salaklara duyuru! 2019-01-11 20:11:33 @roja velad

Angut becikada 2002 yilindan itibaren Avro kullaniyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yalancının ? ---pezevenk olsun! 2019-01-11 20:06:11 @roja velad

angut italyan liret kullanmiyor yillardir avro tedavülde ! Salaksin salak!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fg 2019-01-11 18:44:27 @roja velad

ne fark eder kim oldugu? insan olsun yeter.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yalancının ? 2019-01-11 18:32:47 @roja velad

Ulan küstahlar Dünyanın en ucuz parsı, ruble var, japon yen var, italyan lireti var, brezilya pezosu var saymakla bitmez. belçika frankı var vs.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Kara Fatma 2019-01-11 18:51:54

Ülkenin geleceğini betona bağlarsan olacağı buydu. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları. Debelen dur.

Avatar
Imam bayıldı 2019-01-11 18:55:56

Turpun büyüğü heybede. Eğer cumhurhükümetine 31 Mart 'ta sarı kart göstermezsen yani halâ ben mutluyum dersen 1 Nisan ı bekle ve gör.

Avatar
hk 2019-01-11 18:43:21

ucuz demek dolar karsisindaki cok deger kaybetti demek degil. Kasti ekonomik buyukluge gore dolar karsindaki degeri olmasi gerekenin altinta demek. bu sebepten TL ye yatirim yapmayi kendince hakli bulmus ki zarar edecegi acik bu arkadasin. TL USD karsidinda ulkenin ekonomik gucune gore bence hala pahali.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-11 18:56:12

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.