5 Büyükşehir için yerel seçim anketi

Mart 2019 yerel seçimleri için geri sayım başlarken, ORC Araştırma Şirketi, son yaptığı anket çalışmasını yayınladı. 5 büyükşehirde yapılan çalışmada partilerin oy oranları da paylaşıldı. Peki yerel seçimde İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Adana'da hangi parti kazanır? İşte ORC'nin yaptığı yerel seçim anketindeki ayrıntılar...

5 Büyükşehir için yerel seçim anketi

Mart 2019 yerel seçimleri için geri sayım başlarken, ORC Araştırma Şirketi, son yaptığı anket çalışmasını yayınladı. 5 büyükşehirde yapılan çalışmada partilerin oy oranları da paylaşıldı. Peki yerel seçimde İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Adana'da hangi parti kazanır? İşte ORC'nin yaptığı yerel seçim anketindeki ayrıntılar...

17 Eylül 2018 Pazartesi 17:25
5 Büyükşehir için yerel seçim anketi

2019 Mart ayında yapılması planlanan yerel seçimlerle ilgili anket şirketleri çalışmalarına başladı.

5 BÜYÜKŞEHİRDE ARAŞTIRMA YAPILDI

24 Haziran seçimlerinde en yakın tahmini yapan anket şirketlerinden biri olan ORC, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Adana'da yaptığı araştırmanın sonuçlarını kamuoyu ile paylaştı.

AK PARTİ İSTANBUL'DA İPİ GÖĞÜSLÜYOR

Henüz adayların netleşmediği bir dönemde yapılan araştırmaya göre; CHP, HDP ve İYİ Parti ittifak yapsa bile AK Parti İstanbul'da ipi göğüslüyor.

İşte 5 büyükşehirde yapılan araştırmanın sonuçları;

Son Güncelleme: 17.09.2018 17:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Imam bayıldı 2018-09-17 17:52:59

Bırakın şimdiden algı operasyonlarını. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğulmaktan yoruldum artık insaf yahu

Misafir Avatar
. 2018-09-18 13:58:04 @Imam bayıldı

http://halktv.com.tr/reisin-ucagi-niye-sizi-gerdi-337182

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hakan ----adi yorumcuya cevap-----denge 2018-09-18 13:40:10 @Imam bayıldı

Ulan hakan sen varya tam ...ikilmeliksin. cahil manyak, korkak vede soysuz kani bozuksun sen..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hakan 2018-09-17 19:01:24 @Imam bayıldı

Daha beter olsunlar, bu dururma onların oyu ile düştük

Beğenmedim! (0)
Avatar
suden 2018-09-17 21:09:49

seçim anketi tv'nin anketi senden daha mantıklı geldi
https://secimanketi.tv/secim-anketi-2019

Misafir Avatar
Erturk 2018-09-17 21:19:24 @suden

Adamlar tüm illerde ve ilçelerde yapmışlar. Bravo hem de aday adaylarıyla

Beğenmedim! (0)
Avatar
zeyde 2018-09-18 10:04:26

be işnsaf bu kadar pahalılık varken Allah aşkına neden AKP oy versin bu millet deli otu mı yediler. hepsi ALGI dir dolar 10 tl olsun gene mı oy verecekler.

Avatar
Muhalif 2018-09-17 19:50:34

Arastirma sirketlerinin algi propogandasi yapmalarina gerek yok. Sonuc degismeyecek. Numaradan muhalefet gucleniyor tuzagi ile, yanlis aday ve taktiklere bogulmalari saglanarak yine kumpas kuruluyor. Zaten acliktan yerlerde gezseler bile surunun tavri degismez.

Avatar
Kemal 2018-09-17 21:56:57

Şu anket şirketleri kadar avanta para kazanan emeksiz masrafsız hiç bir baltaya sap olamayacak işsiz güçsüz gençleri toplatıp ellerine yüz ikiyüz lira verip hafi bakalım gidin sokaklara vatandaşlara sorun anket yapın deyip sonrada bu şirketin yalayıcı patronları devletten milyonları götürüp milleti aldatıyorlar bence bu şirket adı altında yapılan propagandaya bir son verilmeli hiç bir muhalefet partisi bunlara taviz vermemeli tek başına AKP nin anketini yapsınlar

Avatar
aydın 2018-09-17 21:01:45

chp de, hdp ye pkk yı red et demeden,seçime hdp ile girelim diyenler ajandır .

Misafir Avatar
farkı yokki 2018-09-18 13:41:53 @aydın

HA chp HA hdp. İKİZ türemişler. yani türetilmişler. pkk pyd ypg CHP ve HDP nin gölgesinde .

Beğenmedim! (2)
Avatar
taka 2018-09-18 10:38:11

fabrikada çalışmak yerine kıraathanede kek yemeyi seçenler çoğunlukta olduğu sürece, AKP hep kazanır. (Atatürk boşuna Türk milleti zekidir(?) çalışkandır(?) dememiş; yani böyle olun diyor)

Misafir Avatar
erow 2018-09-18 23:52:53 @taka

Allah belasıını versin ne kadar akapeli varsa

Beğenmedim! (0)
Avatar
abc 2018-09-18 14:14:21

ORC Denne araştıerma şirketi Zaten AKP nin Yan kuruluşudur,Gündem yaratmak için yapılmış bir araştırma