‘Ahmet Necdet Sezer’e 2, Abdullah Gül'e tam 18’

Cumhuriyetin ‘Saray’ın araba sevdası’ başlıklı haberini yorumlayan Fatih Altaylı, “Migros’tan alışveriş eden” Ahmet Necdet Sezer’e 2 araç tahsis edilmiş, Gül’e ise 18. Hesapladım olmadı” diye yazdı.

‘Ahmet Necdet Sezer’e 2, Abdullah Gül'e tam 18’

Cumhuriyetin ‘Saray’ın araba sevdası’ başlıklı haberini yorumlayan Fatih Altaylı, “Migros’tan alışveriş eden” Ahmet Necdet Sezer’e 2 araç tahsis edilmiş, Gül’e ise 18. Hesapladım olmadı” diye yazdı.

12 Ekim 2017 Perşembe 13:43
9918 Okunma
‘Ahmet Necdet Sezer’e 2, Abdullah Gül'e tam 18’

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, Cumhuriyet gazetesinde dün yer alan ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın emrinde 268 araç bulunduğunu belirten haberi yorumlarken, haberdeki başka bir bilgiyi daha fazla garipsediğini kaydetti. Altaylı, "Migros’tan alışveriş eden' A. Necdet Sezer’e 2 araç tahsis edilmiş. Gül’e ise 18. Bu 18 sayısı beni şaşırttı. Hesapladım hesapladım olmadı" diye yazdı.

Fatih Altaylı'nın "Bir garip sual" başlığıyla yayımlanan bugünkü yazısının ilgili bölümü şöyle:

Bolluk ülkesi

“Dün Cumhuriyet Gazetesi’nde Cumhurbaşkanlığı’na ait otomobil filosuyla ilgili bir haber vardı.

Doğrusu çok önemsemedim.

Cumhurbaşkanlığı artık “fiili bir şekilde” icraat merkezi olduğu için filosunda çok otomobil olması, çok da garip değil.

Ben bu haberde bir başka bilgiyi daha fazla garipsedim.

Eski cumhurbaşkanlarına tahsis edilen makam otomobillerini.

Şu anda hayatta olan eski cumhurbaşkanlarına da hâlâ Cumhurbaşkanlığı’ndan makam aracı tahsis ediliyor.

“Migros’tan alışveriş eden” Ahmet Necdet Sezer’e 2 araç tahsis edilmiş.

Abdullah Gül’e ise 18...

Bu 18 sayısı beni şaşırttı. Hesapladım hesapladım olmadı.

Bir kendine.

Bir eşine..

Etti 2.

Her birine 2 de koruma aracı versen.

4 de o.

Toplamı 6.

Hadi bir de yedek araç verilsin.

Etti 7.

Geri kalan 11 aracın ne iş yaptığını doğrusu merak ettim.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
inan 2017-10-12 14:40:37

koc musun kuzumu sizler sparismisiniz bunlarin ülkeyi fare gibi kemirdigi ortada sezer oturdu imzami atti gül ne yapti taklami atti hirsizlari savunmay bana koc dünyaya bok gözlerle bakma Sayin sezer kendisine verilen aylikdan arttirip kirkbes milyar devlet kasasina yatrirdi sizinkiler gibi soymadilar

Avatar
Bati neden bati 2017-10-12 15:34:49

Eee ortadogu ulkesi oldunmu bu normal halki ez ustekilere yedir bu sistemi bide avrupada yap bakalim isvec te git bu sistemi yap vor bakalim ne oluyo olaf lar adamin a... G..valla

Avatar
Ahmet 2017-10-12 18:46:59

E tabi Ahmet nejdet Sezer sizin fetoya ve çakallarla yarar sağlayacak ana yasa kitabını çıkarırsa fırlatır tabi adam gibi bir yargıtay üyesiydi baksene o yasaları sizin fetocu Sadullah ergun çıkardı gül kuzu kuzu imzaladı Ergenekon balyoz diye devletin yürekli vatansever generalleri hep içeri attınız yerine aşırı dinci ve fetoculari yerleştirdiler gelip bize beyin vermesin bu ülkede hainler

Avatar
Yedek 2017-10-12 14:50:39

İki araba ailecek, digerleri yedek. Ya hepsi birden bozulursa? 65 yas üstü ücretsiz pasolari var ya.

Avatar
koç 2017-10-12 14:01:04

Diğelimki doğru, Necdet Sezere 2 Abdullah güle 18 araç tahsis edilmiş PEKİ Ahmet Necdet sezer ne iş yaptı* Oturduğu yerde imza attı. Birde meşhur 2001 krizinin baş mimarı oldu. Bülent Ecevit e anayasa kitapçığını fırlattı kriz koptu. Türkiyede şirketler battı insanlar işsiz kaldı ülke ekonomik ve sosyal çöküntüye uğradı. Ve bunların bu zararını AKP hükümeti ve Abdullah Gül ülkemizi onların soktuğu bataklıktan kurtardı. Şimdi sorarım 2 araçlık adamın iflas ettii bir Türkiyemi istersiniz yoksa 18 araçlı Türkiyeyi şaha kaldıran bir partinin Türkiyesinimi istesiniz? Vay zavallılar vay saldırırken bile rezil oluyorlar. Siz bile akp sayesinde ayaktasınız be zavallılar.

Misafir Avatar
haldun aber 2017-10-12 14:11:42 @koç

en azından fetöcü değil çocuğuna çürük raporu almamış evde kasasında 100 milyon avrosu yok,müteahhit cengiz gibi ihale verdiklerini halka yani bizlere küfür ettirmiyor.bugün söylediğini yarın unutup tersini yapmıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarafsız adam 2017-10-12 14:18:33

Biz fetocu vatan haini akp yi de çıkarcı mhp yi de terorist hdp yi de kemalist chp yi de istemiyoruz..

Avatar
koç 2017-10-12 16:20:22

hastrin ulan manyak cahil yorumcular. Akp nin milli gelire katkısı ile cebiniz para gördü manyaklar. hadi ordan utanmazlar. nankörler. akp ye söz söyleyecek hiç yüzünüz yok. ama yüzsüzlüyünüzden atıp tutuyorsunuz.

Misafir Avatar
hhhhh 2017-10-13 09:05:16 @koç

nerde lan bu paralar kimin cebi para gördü

Beğenmedim! (0)
Avatar
HİKAYE cik 2017-10-12 17:32:12

İki tane pos bıyıklı birisi fena caka satıyor kızlara, allım, pullum, nazlım, bebeyim, fıstık mıstık lafları atıyor kızlara. Bazende kendini sihay kuşak karateci tanıtır halbuki püff desen kaçacak kılıçdaroğlunun Atatürk havaalanından kaçtığı gibi. onu tanıyan biride adamın HADIM raporu olduğunu biliyormuş demiş yav sen neden kızlara boşyere takılıyorsun? HADIM Raporlu adam demiş: kızlar belki beni yanlarına alır kızlardan biri gibi yaşarım. Öteki pos bıyıklı zaten alnı açık gözü tok kafası çalışıyor istediğine kendisini ispat ettirme
gereği duymuyor çünkü onu tanıyan zaten onu beğeniyor. Şimdi Kılıçdaroğlu kendi bişe yapacak becerisi yok ancak AKP yi Erdoğanı karalayarak abilerinin gözüne girmeye çalışıyor. O hadım adam gibi bire Gül ve Gülü destekleyenler pos bıyıklı adam gibi adamlar. Yorumculara sorarım Kimden yanasınız şimdi?