AKP’ye esnaf şoku…Tartışma çıktı

AKP Genel Başkan Yardımcısı Yazıcı ile Gençlik ve Spor Bakanı Bak, Rize'de esnafı ziyaret etti. AKP'li Yazıcı'nın 'Nasılsın' diye sorduğu esnaftan "İyi değiliz’ yanıtı gelince tartışma çıktı. Tartışmaya AKP’li Belediye Başkanı Özbalaban da dahil oldu ve esnafa, "terbiyesizlik yapma” dedi.

AKP’ye esnaf şoku…Tartışma çıktı

AKP Genel Başkan Yardımcısı Yazıcı ile Gençlik ve Spor Bakanı Bak, Rize'de esnafı ziyaret etti. AKP'li Yazıcı'nın 'Nasılsın' diye sorduğu esnaftan "İyi değiliz’ yanıtı gelince tartışma çıktı. Tartışmaya AKP’li Belediye Başkanı Özbalaban da dahil oldu ve esnafa, "terbiyesizlik yapma” dedi.

01 Haziran 2018 Cuma 00:17
AKP’ye esnaf şoku…Tartışma çıktı

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı, Gençlik, Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ve Rize milletvekili adayı Muhammet Avcı ile Derepazarı ilçesinde esnaf ziyaretinde bulunarak vatandaşlarla sohbet etti.

Gündeme ilişkin açıklamalarda bulunan Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, kredi derecelendirme kuruluşlarının gerçekçi not vermediğini ifade etti. Bak, “Birtakım kuruluşlar not veriyor. Bölgedeki bu gücü, büyümeyi çekemiyorlar.” ifadelerini kullandı.

TARTIŞMA

Öte yandan AKP’nin yüzünü her zaman millete döndüğünü belirten AKP Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı, esnaf ziyareti sırasında bir vatandaşla tartıştı.

Esnafa “nasılsınız” diye soran Yazıcı, “İyi değiliz, nasıl iyi olalım” yanıtını alınca tartışma çıktı. Tartışmaya, AKP'li Belediye Başkanı Adnan Özbalaban da dahil oldu. Özbalaban, esnafa, “terbiyesizlik yapma” dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-06-01 00:30:41

Yahu esnaf içinden geçeni söylüyorsa neyin terbiyesizligi ille sizi 6 hokkamı yaptıklarında terbiyeli iyi esnaf olacak deyilmi ,asıl siz saygısısınız kendinizi ne sanıyorsunuz alkış yapana aferin yapmayan tüüü kaka deyilmi yesinler sizi .

Avatar
Fikrettin 2018-06-01 00:22:12

Etraflarinda hep yalakalar olsun istiyorlar. Fikrini dürüstce söyleyenlere tahammülleri yok. Iste müslüman ve onurlu serefli bir esnaf

Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-01 01:33:38 @Fikrettin

AYDIN DENEK NIKLI SAHIS ATATURK E AGIR HAKARETLERDE IFTIRALARDA BULUNUYOR RESMEN SUC ISLIYOR SAVCILIK A DERHAL SUC DUYURUSUNDA BULUNUN IP ADRESI SIZDE ZATEN MEVCUTTUR LUTFEN CHP PARTISINEDE BURDAKI YAZDIGI IFTIRALARI ILETIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 00:53:25 @Fikrettin

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (24)
Avatar
52 2018-06-01 00:29:40

tabi bu akp li köpekler alışmışlar biyat edenlere şimdi gerçekçi bir vatandaş doğru söyleyince hazedmediler **sora başlasın hakaret ve tehtitler öyle ya devletin gücünü elinde tutanlar kendilerini bir şey sanıyor **ben bu akp korkakları seçimde sandığa gömüldükten sonra göreyim hesi bir taraflara kaçıcak demiş olayım**--*

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-01 08:03:17 @52

soruya karşı cevabını alıyorsun .adi yavşak ozaman neden soru soruyorsun.ne diyeydi çok iyiyiz Allah sizi başımızdan eksik etmesinmi diyecekti.sende hakim önünde sorulara cevap vereceksin az kaldı kabile reisleri az kaldı tuvalet reisleri

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
uyy vedadun daşşaği 2018-06-01 04:58:20 @52

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (10)
Avatar
D 2018-06-01 00:31:38

Cokmu alıştınız sevilmeye millet yeter diyor hala direniyorsunuz .

Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-06-01 00:31:42

16 senede Milli Varliklarimizi sattiniz yer alti madenlerimize kadar cogu yabancilarin eline gecti IMFY BORCU ODEDIK DIYORSUNUZ DA MILLI VARLIKLARIMIZI 60 Milyar a veya 70 MILYAR Dolara satmadinizmi ??? AKP iktidara geldiginde dış borcumuz 129.6 milyar dolardı Simdi Dis Borcumuz 450 Milyar Dolar yapilan sehir hastaneleri kopruler falan filan hazine garantili dolar bazinda borc kullananda oduycek kullanmayanda oduycek dolar arttikca ucretler artacak avrupada hic kimse yaptigi yolla koprulerle ovunmez cunku bu devletin gorevi o kadar vergi odeniyor MILLET DE HIZMET BEKLIYOR ciftci lik can cekisiyor Hayvancilik can cekisiyor Millet Borc Bataginda Cogu Kirasini oduyemiyor Esnaf Desen onlarda Maddi SIKINTIDA SONUC ET I SAMANI BUGDAY I MISIR I COGU SEYI ITHAL EDIYORUZ DOLAR ARTTIKCA HERSEYE ZAM GELIYOR ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz emekli mutsuz memur mutsuz hepimiz mutsusuz insanlar borc bataginda yeter artik AKP ise israf

Misafir Avatar
ulan yaraklar bi öğrenemediniz 2018-06-01 05:00:31 @AKP hangi yuzle oy istiyor

akepenin sattığını önceki hükümetler de satmaya çalıştı satamadı. özelliştirme konusu yıllarca türkiyenin gündeminde olan bir konuydu. Onlar konuştu ak parti yaptı diye mi ak partiyi suçluyorsunuz.

bu ibne cehape .başa gelse hazineyi tam takır bırakır soyup soğana çevirir ekonominin anasını sikip türkiyeyi borçlandırır.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
erol 2018-06-01 01:53:44 @AKP hangi yuzle oy istiyor

şerefsiz akapesini yerin dibine sokucaz hep birlikte ve akapeye oy verenleri tek tek bulup şahsen skicem

Beğenmedim! (3)
Avatar
hakkini arayan terbiyesiz mi oluyor 2018-06-01 00:33:34

sandikta cevabini alirsiniz

Misafir Avatar
siz de yarağın kafasını alırsınız 2018-06-01 05:01:58 @hakkini arayan terbiyesiz mi oluyor

yıllardır kaç seçim oldu her seferinde "bu kez akepe gidiyor he he he" geyiği yaptınız yine aynısını yapıyorsunuz. sığ muhalefet.

Beğenmedim! (10)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-01 00:27:55

abbas yolcu

Misafir Avatar
götverenden cumhurbaşkanı olmaz 2018-06-01 05:06:06 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Atatürkün cumhurbaşkanı ünvanı geri alınsın.

Beğenmedim! (9)
Avatar
allah allah 2018-06-01 00:31:02

nasilsin diyince iyi degiliz demek .terbiyesizlikmi oluyor bu ne bicim kafa hasta bunlar güç hastasi hepsi