Arif Sağ'ı hedef alan Gencebay, AKP desteğiyle kazandı

Arif Sağ'ı ve yönetiminde bulunduğu Türkiye Musiki Eser Sahipleri Meslek Birliği’nin (MESAM)’ı hedef alan Orhan Gencebay'a AKP'den de destek geldi, kuruma kayyum atandı.

Arif Sağ'ı hedef alan Gencebay, AKP desteğiyle kazandı

Arif Sağ'ı ve yönetiminde bulunduğu Türkiye Musiki Eser Sahipleri Meslek Birliği’nin (MESAM)’ı hedef alan Orhan Gencebay'a AKP'den de destek geldi, kuruma kayyum atandı.

05 Mart 2018 Pazartesi 13:18
Arif Sağ'ı hedef alan Gencebay, AKP desteğiyle kazandı

Türkiye Musiki Eser Sahipleri Meslek Birliği’nin (MESAM)’a kayyum atandı.

AKP'ye yakınlığıyla bilinen Orhan Gencebay, kısa süre önce yaptığı bir açıklamayla Türkiye Musiki Eser Sahipleri Meslek Birliği'nden istifa etmiş ve birlik yönetimini hedef almıştı. Gencebay'a Arif Sağ'ın da aralarında bulunduğu kurum yöneticileri sert yanıt vermişti.

Gencebay'ın girişimi ve açıklamaları sonrası kuruma kayyum atandı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.03.2018 14:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Serdar Topaloğlu 2018-03-05 14:19:14

Boşuna akil olunmuyor. Çıkar her şeyden önce gelir. Köyden kente göçün müziğini yapan bir şahsın, bu iktidara destek vermesi şaşırtmamalı kimseyi.

Misafir Avatar
Selcuk 2018-03-05 20:18:14 @Serdar Topaloğlu

BEN UFAKKEN, 8 - 10 YASINDA IKEN BU ORHAN GENCEBAYI BEYOGLUNDA GORDUM, ARABASINI TAMIRE GETIRMISTI BIR TAMIRCIYE..ABI DEDIM BIR RESIM VERSENE..SIMDI ARABAYI TAMIR ETTIRIYORUM DEDI, 1 SAAT SONRA GEL, BEN RESIM DAGITICAM,SANADA VERIRIM TANESI 20 LIRA DEDI..ŞOK OLMUSTUM..MILLET KIMLERI ZENGIN ETTIGINI IYI BILSIN..BUNLAR PARA ICIN HER TURLU DEGERLERI AYAK ALTINA ALAN AÇLARDIR..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
soytarılıkdır 2018-03-05 16:26:27 @Serdar Topaloğlu

Ulan deyyuslar kanunları beğenmiyorsunuz, sanatı siyasete alet ediyorsunuz. siz bu ihanetinizden çirkefliğinizden hiç vazgeçmeyecekmisiniz? Gencebayla Arif Sağın sorununu kanun çözmüş hala siyasete AKP ye mal etmeye çalışan soytarılara seslendim. ayıplar olsun sizin haberciliğinize.ve yorumculuğunuza vede çirkin görüşlerinize. KİNCİLER sizi.

Beğenmedim! (15)
Avatar
Sinan Türk 2018-03-05 13:45:21

Akil adamlar işbaşında.

Avatar
Derince 2018-03-05 15:06:13

Kurtlar kocayınca birilerin maskarası olurmuş yakışmadı Gencebay batırdın be dünyayı.

Avatar
iso 2018-03-05 14:46:41

yandaş yiyiciler iş başında

Avatar
Halil 2018-03-05 14:53:12

EVVELDEN BABA LAKABI VARDI HALKINDA GÖZÜNDEN DÜŞTÜ BABA DEMİYOR. ORHAN GENCAY İYİCE DİBE VURDU. TARİH HESABINI SORACAK..

Misafir Avatar
@Halil x*** e cevap. hb 2018-03-05 18:08:04 @Halil

çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş. Gencebay a laf söyleyene bak. eşşşek heriff çüşşşşş.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Derince 2018-03-05 15:03:52

Sendemi Orhan baba . Ayıp olmuyormu yakıştımı size cok ayıp kınıyorum sizi.

Avatar
koçaktan 2018-03-05 15:17:58

arabesk denilen müzik sanatından uzak kimisini alkolik,kimini uyuşturucu bağımlısı ..yapan hatta insanları intihara sürükleyen ucube bir türrün mucidi ,iktidarı arkasına almış ,oldukça başarılı olan arif sağ yönetimini yıkmaya çalışıyor.kendi yönetimi zamanında zarar etmiş bir kurum bu gün kasasına üç milyon lira koymuiş bütün dert bu para

Avatar