‘ATAK’ helikopteri ile ilgili flaş açıklama!

Savunma Sanayi Başkanı İsmail Demir, "Bundan birkaç sene sonra ATAK helikopterinin daha gelişmiş modelleri gelecek" dedi.

‘ATAK’ helikopteri ile ilgili flaş açıklama!

Savunma Sanayi Başkanı İsmail Demir, "Bundan birkaç sene sonra ATAK helikopterinin daha gelişmiş modelleri gelecek" dedi.

16 Ağustos 2018 Perşembe 15:50
‘ATAK’ helikopteri ile ilgili flaş açıklama!

AYRINTILAR GELİYOR...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.08.2018 16:06
Anahtar Kelimeler:
İsmail Demir
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ne guzel bir haber 2018-08-16 16:15:56

ne kadar mutluluk veren bir haber bu helikopteri ananizin aminami sokacaksiniz ulke bati batiyor halk isyanda ac kaldi kALIYOR SAVAS HELIKOPTERI YAPACAKLARMIS ALACAK SERESIZLER SURUSU BIZIMI UYUTUYORSUNUZ

Avatar
Murat 2018-08-16 17:16:11

Değil helikopter-araba yapmak kendi bisiklwetimizi yapamıyoruz..Niye milleti aldatıyorlar böyle? Yabancı sermaye-kendi ülkesindeki pahalı işçi ücreti pahalı vergi-toprak-enerji yerine GETİRİP Türkiyede işbirlikcileri eli ile sözde "ortak" helikopter-araba ürettiriyorlar.Yani biz "ARACIYIZ" esas karı PATENT HAKKI elinde olan ütretici FİRMALAR alıyorlar...Ayakcı konumundayız hakiki üretici yatırımcı sanayici değiliz.Acentacılık ile batırdılar memleketi..

Avatar
Frat 2018-08-16 19:42:35

Hadi ordan sahtekar,atak degin abd malidir sen köleligini yapiyorsun hiyar,

Avatar
SS 2018-08-16 20:00:47

Fırat, hıyarın ta kendisi sensin. Atak İtalyan, İngiliz ortak yapımıdır.Orjinal adı AW-109'dur. ÖKÜZ..

Misafir Avatar
Cp 2018-08-16 21:41:27 @SS

Ss sen makarna ile birlikte beyinde zedelenmis,ingiliz italya asil patron abd'dir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
BAG 2018-08-16 20:04:52

Yorum yapan üç dangalak. Bu kadar çok biliyordunuz da şimdiye kadar ne bok yemeye durdunuz. Yapsaydınız bir helikopterde görseydi millet. Amerikan menşeli ÖKÜZLER.

Avatar
BAG 2018-08-16 20:05:33

Yorum yapan üç dangalak. Bu kadar çok biliyordunuz da şimdiye kadar ne bok yemeye durdunuz. Yapsaydınız bir helikopterde görseydi millet. Amerikan menşeli ÖKÜZLER.

Avatar
Murat 2018-08-16 20:41:45

YABANCI FİRMA ile YERLİ ve MİLLİ helikopter nasıl oluyor? Bisikletimizi daha kendimiz yapmıyoruz. kapitalist emperyalistler sağıyorlar bizi..İşbirlikcileride övünüyorlar..

Avatar