Bu fotoğraf paylaşım rekoru kırıyor…

PYD eski eş başkanı Salih Müslim, gazeteci Şirin Payzın ile AKP eski milletvekili ve bakan yardımcısı Hüseyin Yayman’ın İstanbul’da bir restoranda birlikte yemek yerken çekilen fotoğrafları, sosyal medyada dolaşıma girdi.

Bu fotoğraf paylaşım rekoru kırıyor…

PYD eski eş başkanı Salih Müslim, gazeteci Şirin Payzın ile AKP eski milletvekili ve bakan yardımcısı Hüseyin Yayman’ın İstanbul’da bir restoranda birlikte yemek yerken çekilen fotoğrafları, sosyal medyada dolaşıma girdi.

01 Mart 2018 Perşembe 22:49
Bu fotoğraf paylaşım rekoru kırıyor…

Terör örgütü PKK’nın Suriye kolu PYD’nin eski eş başkanı Salih Müslim, gazeteci Şirin Payzın ve AKP eski milletvekili, eski akil adam ve eski Kültür Bakan Yardımcısı Hüseyin Yayman’ın İstanbul’da 2016 yılında birlikte yemek yerden çekilen fotoğrafları, sosyal medyada dolaşıma girdi. Fotoğraf, paylaşım rekorları kırıyor.

Çekya’da yakalandıktan sonra serbest bırakılan Salih Müslim için hükümetten peş peşe sert açıklamalar yapılmıştı. Fotoğrafın sosyal medyada dolaşıma girmesiyle “Çekya Salih Müslim’i neden serbest bıraktı? Sen birlikte yemek yiyip sohbet ediyorsun ama?” yorumları yapıldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-01 23:04:31

Masada da sanki Abdülhamit' in de içtiği Porto şarabı var!!!!!ben demedim Abdülhamit' in torunu dedi ,dedem şarap içerdi diye

Misafir Avatar
her kes şarap içebilir 2018-03-02 09:13:28 @Okur

jöhler ve pöhler deyip reklam yaptınız şehit olanların hepsi anlaşılan jandarma özel harekatçılardan.Allah rahmet eylesin ruhları şad olsun haklarını helal etsinler bizden yana helal olsun kara kuvvetlerimizin elemanı yokta bunlar ondanmı oraya sevk ediliyor,;bunlar iç işleri bakanlığına başğlı iç güvenliği sağlayan personel ,genel kurmay başkanı açıklasın neden jöhler,pöhler,fırat kalkanına katılıp sırasını savanlar neden tecrübeli insanlar emekli mi oldu sözleşmelerinimi tazelemedi neden yoksa adammı kalmadı acılı ailelerden çok şehit geliyor yeter çıkın artık ordan denmekten tepki almaktanmı korkuyor padişahlık bekleyenler. Gizle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Okur x---cevap 2018-03-02 08:47:01 @Okur

okur artık adam ol derim sana. bak gidişin iyi değil. sapıkların hal ve tavırları içindesin. iyilere, müslümanlara, dindrlara osmanlıya, hükümete yani devletimizin idaresine hakaret ve küfürler ediyorsun akıllı ol. başını yakma. kul hakkı var, iahi adalet var, mazlumun ahı var kendini yakma diyorumsana dostca.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Deniz 2018-03-01 23:17:18

Pyd yi esata karsi kulanmak istedi recep,basarili olamayinca muslum oldu terorist
Mesele bu.

Avatar
Okur 2018-03-01 23:07:49

Gerçi sayyin cumhurbaskani iki ayyaş dedi ama kimden bahsettiğini ben pek anlayamadım.dedem şarap içerdi bunlari unuttun mi?ay uşağum.

Avatar
Ahmet 2018-03-01 23:07:54

Bir zamanlar fetöyle. Pyd ile kucak kucağa oturanlar bu gün kürtaj yaptırmış delikanlıyız diyorlar üçkağıtçı düzenbazlar hırsız arsız yandaş takımı!!!

Avatar
Okur 2018-03-01 23:14:29

Devlet Salih Müslim ' i bulana 4 milyon gayme veriyormus iyi mi!!!!o parayla Müslim restorana gitmiş kadeh tokusturuyor bak...reis beni restorana götür....ben. İçeriiiim banaaa getir.....ayran ayraan

Avatar
.....BAKIŞ...... 2018-03-01 22:56:28

NEDEN ŞAŞIRMIYORUZ ARTIK BU PESPAYELİKLERE ACABA, ALIŞTIYSAK İŞTE EN FENASI O....

Avatar
M.G. 2018-03-01 22:56:59

Yine aynı masadalar.Aslında kayıkçı kavgası yapıyorlar.

Avatar
aydın 2018-03-02 01:27:04

chp nin poltikasını şimdiden açıklamalı.hdp e pkk a terör örgütü degil dedigi sürece işimiz olamzı deklara etmeli yoksa chp e biter