banner87

CHP’den şehit vasiyeti için muazzam teklif: Maaşlarımızdan kesin

CHP, şehit Piyade Astsubay Üstçavuş Musa Özalkan’ın, Telafer'deki Türkmen çocuklar için kültür merkezi yapılmasına ilişkin vasiyeti için TBMM Başkanlığına başvurdu.

CHP’den şehit vasiyeti için muazzam teklif: Maaşlarımızdan kesin

CHP, şehit Piyade Astsubay Üstçavuş Musa Özalkan’ın, Telafer'deki Türkmen çocuklar için kültür merkezi yapılmasına ilişkin vasiyeti için TBMM Başkanlığına başvurdu.

25 Ocak 2018 Perşembe 19:03
CHP’den şehit vasiyeti için muazzam teklif: Maaşlarımızdan kesin

CHP Grup Başkanvekilleri Engin Altay, Engin Özkoç ve Özgür Özel imzasıyla TBMM Başkanlığına yapılan başvuruda, şehit Piyade Astsubay Üstçavuş Musa Özalkan’ın vasiyetinin TBMM tarafından sahiplenilmesi, bu konuda gerekli işlemlerin ise TBMM Başkanlığı tarafından yürütülmesi istendi.

ANKA’nın haberine göre, CHP’nin başvurusunda, şehit Özalkan'ın vasiyetine dikkat çekilerek, şöyle denildi:

“Şehidimiz, ailesine verilecek olan tazminatından Irak'ın Telafer kentindeki Türkmen çocuklar için anaokulu, kreş veya kültür merkezi yapılmasını vasiyet etmiştir. Bu vasiyetin kamuoyu tarafınca öğrenilmesinin ardından siyasilerden, gerçek ve tüzel kişilerden vasiyetin yerine getirilmesine yönelik çeşitli girişimlerde bulunulacağı ifade edilmiş ve sözler verilmiştir.

TBMM SAHİPLENSİN

Ancak şehidimizin vasiyetinin tam olarak yerine getirilebilmesi, anaokulu, kreş ve kültür merkezinin, şehit olması nedeniyle ailesine tahsis edilecek tazminattan karşılanmasıyla mümkün olacaktır. Ortak değerimiz olan şehidimizin vasiyeti ile şehidimizin bize ortak emaneti olan eşi ve çocuğunun siyasi grup ya da şahıs tarafından değil, tüm milletimizi temsil eden TBMM tarafından sahiplenilmesi en uygun olanıdır.

Bu açıdan, şehidimizin ailesine verilecek tazminatın, vasiyetine uygun biçimde Telafer'de kreş, anaokulu ve kültür merkezi inşa edilmesi amacıyla TİKA'ya aktarılması sağlanmalıdır. Ancak eşdeğer tutarın, milletvekillerinin maaşlarından kesilerek şehidimizin ailesine iletilmesi için daha önce de benzer örneklerde öncülük eden TBMM Başkanlığı girişimlerde bulunmalıdır. Bu konuda gerekli işlemlerin TBMM Başkanlığı tarafından yürütülmesi için gereğini arz ve teklif ederiz.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.01.2018 02:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cumhuriyet Halk Partisi 2018-01-25 19:28:26

Kimileri 16 yıl konuşur durur.CHP yapar.şanlı CHP iyiki varsın

Misafir Avatar
akp 2018-01-27 01:24:32 @Cumhuriyet Halk Partisi

Neden Türk milleti, Türk bayrağı, Türk Devleti, Türk vatanı" diyemiyor ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük baskanlik sistemi cevap 2018-01-26 12:50:45 @Cumhuriyet Halk Partisi

Peki senin akp ve mhp den farkin yoksa parti tüzügünü onlar gibi hice sayacaksan ne icin mücadele veriyorsunuz? Kendini begenmedigin partiler ile kiyaslarsan yandik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
K.Kadir diyorsunda suc bizlerde 2018-01-26 12:50:03 @Cumhuriyet Halk Partisi

Peki senin akp ve mhp den farkin yoksa parti tüzügünü onlar gibi hice sayacaksan ne icin mücadele veriyorsunuz? Kendini begenmedigin partiler ile kiyaslarsan yandik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hayel edelim azıcık 2018-01-26 08:50:19 @Cumhuriyet Halk Partisi

Bu gün ATATÜRK yaşıyor ve chp nin başında ve KILIÇDAROĞLU da chp genel başkan yardımcısı!!! ATATÜRK ne der? yemin ederim ATATÜRK kılıçdaroğlunu chp nin bahçesine sokmaz bee. ne kemalı ne lkılıçdarolu kardeşlerim. bu adamın Attürkçülükle, chp lilikle alakası yoktur. bu adam Türkiyeye hizmet etmiyor . ANLAMADINIZMI HALA?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
seçmen 2018-01-26 08:43:27 @Cumhuriyet Halk Partisi

VAllahi bu chp de hedef şaşmış. olayları algılayamıyorlar. akıllarına gelei yapıyorlar. Bu gün Afrin de savaşan ülkemizi hala başka suni gündemlerle meşgul ediyorlr. sadece bu şehidimizi olayı değil. genele bakınız chp hep engelleme ve boş işlerle gündem oluşturuyor. chp bara altında kalmazsa biz ilerleyemeyiz ülke olarak.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Zübük baskanlik sistemi 2018-01-26 04:15:46 @Cumhuriyet Halk Partisi

akp nin tuzugunde yaziyormuydu ?? veya mhp nin tuzugunde bahcelinin baskanlik sisteminin onunu acip birde akp ile ittifak yapacagi yaziyormuydu ??

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Zübük 2018-01-26 00:54:48 @Cumhuriyet Halk Partisi

Takim tutar gibi parti tutanlar hissi olarak karar veriyor. hepsi parti programi parti tüzügünden bi haber. Birileri Atatürkü digerleri de dini imani kendilerine siper yaparak iktidar pesinde. Tek yol Atatürkcü halkin devrimi !!!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
elfida 2018-01-25 19:47:06

CHP yi cokkkkkkkk seviyorum ATAM dan bizlere miras

Misafir Avatar
K.Kadir diyorsunda suc bizlerde cevap 2018-01-26 12:54:59 @elfida

Adam gibi adamsin! insan hatalarini kabul ettikce ilerler gelisir. Amac chp yi yikmaksa salla baş sayet ilerletmekse yanlislarida dile getireceksin. Sana tesekkür ederim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UYUMAAAAAA 2018-01-26 08:45:49 @elfida

Atatürk bize Türkiye cumhuriyetini bıraktı , KILIÇDAROĞLUNA hiç birşey bırakmadı.. chp ve kılıçdaroğlu BİTMİŞTİR. Atatürk ün hatırası, emaneti Türkiye Cumhuriyeti bizimdir sahipleriyiz ve kollayıp koruyoruz. chp bara altında kalacak.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
K.Kadir diyorsunda suc bizlerde 2018-01-26 04:17:35 @elfida

sahip cikmadik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
K.Kadir 2018-01-26 01:05:05 @elfida

Atatürk bize chp yi degil Cumhuriyeti, laikligi, adaleti , parlementoyu ve Devleti miras birakti. Bak birakilan miras ne halde ?
Ben kafami kuma gömmek istemiyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
K.Kadir 2018-01-26 00:58:35 @elfida

Atatürkün Cumhuriyetinin taslari birer birer akp yobazlari tarafindan bertaraf edilirken ne yaptiniz seyrettiniz. En dogal hak olan sokak eylemlerini dahi yapmayanlara darginim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
CUMHURBASKANI BASBAKAN 2018-01-25 19:12:12

TUM MILLETVEKILLERI 6 ay MAASLARINI SEHIT AILELERINE BAGISLASIN

Misafir Avatar
texas 2018-01-26 02:41:57 @CUMHURBASKANI BASBAKAN

HDP haric cunku onlar savasa karsi idiler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Davay Davay 2018-01-25 21:37:30 @CUMHURBASKANI BASBAKAN

akp ye mhp ye oy yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tak dedi canıma tak tak tak 2018-01-25 20:47:48 @CUMHURBASKANI BASBAKAN

oyumu kime vericem bak bakk CHP CHPye vericem bak bak Düşmanları çatlatacağım çat çat çat

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-25 19:46:19

yerli ve Milli CHP mizi kutlarim

Misafir Avatar
Cevap 2018-01-26 14:14:51 @CHP KAZANACAK

YERLI MILLI DERKEN TAYYIPIN KAYIGINA NASIL BINIYORSUNUZ AMA .

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-01-25 20:22:31

Yok efendim ce ha pe kultur merkezi yaptiracakmis,sen kimsin yauuuv biz afrine kultur merkezi icin mi gittik? Biz secim icin gittik seciiiiiimmmmm.siz yine birseyler hatirladiniz:)

Misafir Avatar
fuze 2018-01-26 04:19:37 @Okur

sallama olayi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
8 sayisi 2018-01-25 23:20:12 @Okur

aklima geldi

Beğenmedim! (0)
Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 19:07:58

Suriye'de kardeşin Esad, bir anda düşmanın Eset'e döndü, amenna. Şam'da Emevi Camiinde namaz kılacaktın, aradan zaman geçti pek çok şehit verdik sonuç nedir? Sonuç; sınırda bir koridor, 30 bin kişilik YPG ve PYD güçlerine gönderilen 4 bin tır silah ve sınırda peşmerge koridoru.

Misafir Avatar
Söz - Şehit Şarkisi 2018-01-25 19:13:36 @meral aksener dediki

https://www.youtube.com/watch?v=eABOhICsMG0&list=RDeABOhICsMG0&t=179

Beğenmedim! (0)
Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 19:08:54

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN? Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor? 2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi? ERDOĞAN BU GÖREVİ BAHÇELİ VE PERİNÇEKE VERMİŞ”

Avatar