CHP’nin ‘belgeler araştırılsın’ önergesine ret

CHP’nin ‘belgeler araştırılsın’ önergesi Meclis’te reddedildi

CHP’nin ‘belgeler araştırılsın’ önergesine ret

CHP’nin ‘belgeler araştırılsın’ önergesi Meclis’te reddedildi

30 Kasım 2017 Perşembe 18:06
CHP’nin ‘belgeler araştırılsın’ önergesine ret

CHP’nin Kemal Kılıçdaroğlu'nun açıkladığı belgelerdeki iddiaların araştırılması amacıyla mecliste komisyon kurulmasını talep ettiği önerge, TBMM Genel Kurulu'nda reddedildi.

CHP, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yakınlarına ilişkin CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun iddialarının araştırılmasını istemişti.

Konuyla ilgili önerge CHP Grup Başkanvekilleri Özgür Özel, Engin Altay ve Engin Özkoç imzasıyla TBMM Başkanlığı'na sunulmuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.11.2017 18:26
Anahtar Kelimeler:
CHPönergeBelgeRetMeclis
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
objektif 2017-11-30 18:38:15

tarafsız objektif olarak vatandaşlara soruyorum madem sahte ise neden reddedildi.

Avatar
Arastirmadiklarina gore 2017-11-30 18:38:20

Yine Kilictaroglu hakli cikti

Misafir Avatar
sabırlı 2017-12-01 08:52:30 @Arastirmadiklarina gore

Kılıçdaroğluna haklı diyen adamda akıl olmadığına knaat ederim. akıl var ise bile hiç akıllı davranmadığınada şahitlik ederim. bu adam abd sözcüsü, resmen Türkiye aleyhine çalışıyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
acaca 2017-11-30 18:47:38

neyi merak ediyorum biliyormusunuz? Chp birgün bayramlarda tüm Akp milletvekillerine birer maaş ikramiye verilsin diye önerge verseler yine reddederler mi? hani alışkınlar ya Chp önergesi reddetmeye

Misafir Avatar
tembih 2017-12-01 08:47:58 @acaca

CHP ve kılıçdroğlu madem türk hukukuna güvenmiyor, madem inanmıyor ozaman zaten gayeleri abd ye hizmet etmektir. o zaman tez zamanda bunlar abd ye gönderilsin. vatandaşlıktan çıkartılsınlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
bir bilen 2017-11-30 18:53:54

bunlarin topu munafik musrik, hirsiza destek cikanda hirsizdir, hepsini iceri alin, ne demek ulan elli milyon euro rusvet, buna bu halk hesap sormazsa bu halkinda Allah belasini verir. Kim lan bunlar gokten zembillemi indiler, hepsi seref yoksunu yalanci munafik pislik, Allahin cehenneminde yer edinmis harmazadeler, serefsizler dini alet edecekler kendi pis emellerine zengin olacaklar bunada bu halk evet diyecek oylemi, ey davar surusu halk bosuna cami yaptiripta yatip kalkma senin o kildigin namazlarin hicbir gecerliligi yoktur, olmadigini Kurani kerim soyluyor zaten. basindakiler calacak sende ibadet edecen oylemi, Allaha havale edecen,et Havale,cok beklersin Allahtan yardimi belani bekle

Misafir Avatar
dostca can 2017-12-01 08:51:17 @bir bilen

bu gerizelaklı cahil, aklı kıt saldırgan bir bilen adlı yorumcu ve benzerleri. yahu bu ülkede binlerce çalışan alevi var. bunların kaçı işten çıkartıldı? velevki çıkartıldı bunu aleviliğe bağlamanız hainliktir fitnedir. yahu aklınızı başınıza alın. alevi sünni, türk kürt ayrımı yok ülmkemizde. dostuz, kardeşiz. yahu siz neden böyle saldırgan ve kincisiniz? size okumayın diyorum şerli ve fitne gazetelerini, sizi psikolojik hasta yapmışlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Camur Akp 2017-11-30 21:31:59

Akape dipden başa Camura batmış.modası geçmiş Camur Parti

Avatar
TANRI BELÂNIZI VERSİN SÖZDE VEKİLLER KAÇ MİLYONDOLARA SATINIZ VEKİLLİĞİNİZİ ? 2017-11-30 20:10:22

TANRI BELÂNIZI VERSİN adı vekiller niye eşoku elekler benim meclisindesiniz? Aldığınız maaşlar haram zilin OLSUN..TANRI YEDİRMEKLERE nasip etmesin İNŞALLAH hepiniz kanser olur sürüm çsürüm fakirin, fukaranın halini yediğiniz içün ÇEHENDEMİN KÖR ATEŞİNDE yanarsınız aldığınız maaşlar biz TÜRK MİLLETİNİN BAŞININ GÖZÜNÜN SADAKASI OLSUN AMİN .Şimdi anlaşıldı bu akp denilen şerefsizlerin ve adı yaratıkların LAĞIM farelerinin 16 SENEDİR iktidar olduğu akp millet vekillerini chp millet vekillerini hep millet vekillerini MHP tili vekillerini sözüde meclis başkanı bunak şerefsiz mahluk ismaili bile topunuzu topunuzu akp hükümeti devleti ..hadda ve hadda ..TSK,lerini nile satın almış ki 16 SENEDİR bu p,,şutlar İktidarla biz 80 milyon TÜRKÜ 16 senedir uyuyütuyorsunuz ..şerefsiz VEKİLLER TANRI BELANIZI VERSİN BENİM PARSMI ALIP BANA BENİM MECLİSİMDR KAXIK STIĞINIZ İÇÜN GEBERİN EŞOLUEŞEKLER PKKLA BİLE İHANET SÜRECİ BAŞLATAN HEPİNİZSİNİZ TÜRK VATANİ HAYİNLERİ TERÖR SEVİCİ G.,T VERENLER TANRI BELANIZI VERSİN HAYİNLER .,O BELGELERIN HEPSİ DOĞRU ..NASIL MİLTÜYARDER OLDU BU tayyip giller hanedanlığı ha şerefsiz vekiller ..kesin sizide satın aldılar kaç milyon dolara satınız vekilliğinizi ha hayin piçler haram OLSUN aldığınız maaşlar ,şaşakalmış OLSUN TANRI YEDİRMEKLERE ERDİRMESİN TRAFİK KAZALARINDA PARAM PARÇA OLUN İHANETCİLER

Avatar
ali 2017-11-30 21:32:59

Zulmü alkışlayamam, zalimi asla sevemem;
Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem.
Biri ecdadıma saldırdımı, hatta boğarım! ...
-Boğamazsın ki!
-Hiç olmazsa yanımdan kovarım.
Üçbuçuk soysuzun ardından zağarlık yapamam;
Hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam.
Doğduğumdan beridir, aşığım istiklale;
Bana hiç tasmalık etmiş değil altın lale!
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez boyunum!
Kanayan bir yara gördüm mü yanar ta ciğerim,
Onu dindirmek için kamçı yerim, çifte yerim!
Adam aldırmada geç git! , diyemem aldırırım.
Çiğnerim, çiğnenirim, hakkı tutar kaldırırım!
Zalimin hasmıyım amma severim mazlumu...
İrticâın şu sizin lehçede ma'nâsı bu mu?
Mehmet Akif Ersoy

Avatar
TANRI BELÂNIZI VERSİN SÖZDE VEKİLLER KAÇ MİLYONDOLARA SATINIZ VEKİLLİĞİNİZİ ? 2017-11-30 20:07:31

TANRI BELÂNIZI VERSİN adı vekiller niye eşoku elekler benim meclisindesiniz? Aldığınız maaşlar haram zilin OLSUN..TANRI YEDİRMEKLERE nasip etmesin İNŞALLAH hepiniz kanser olur sürüm çsürüm fakirin, fukaranın halini yediğiniz içün ÇEHENDEMİN KÖR ATEŞİNDE yanarsınız aldığınız maaşlar biz TÜRK MİLLETİNİN BAŞININ GÖZÜNÜN SADAKASI OLSUN AMİN .Şimdi anlaşıldı bu akp denilen şerefsizlerin ve adı yaratıkların LAĞIM farelerinin 16 SENEDİR iktidar olduğu akp millet vekillerini chp millet vekillerini hep millet vekillerini MHP tili vekillerini sözüde meclis başkanı bunak şerefsiz mahluk ismaili bile topunuzu topunuzu akp hükümeti devleti ..hadda ve hadda ..TSK,lerini nile satın almış ki 16 SENEDİR bu p,,şutlar İktidarla biz 80 milyon TÜRKÜ 16 senedir uyuyütuyorsunuz ..şerefsiz VEKİLLER TANRI BELANIZI VERSİN BENİM PARSMI ALIP BANA BENİM MECLİSİMDR KAXIK STIĞINIZ İÇÜN GEBERİN EŞOLUEŞEKLER PKKLA BİLE İHANET SÜRECİ BAŞLATAN HEPİNİZSİNİZ TÜRK VATANİ HAYİNLERİ TERÖR SEVİCİ G.,T VERENLER TANRI BELANIZI VERSİN HAYİNLER .,O BELGELERIN HEPSİ DOĞRU ..NASIL MİLTÜYARDER OLDU BU tayyip giller hanedanlığı ha şerefsiz vekiller ..kesin sizide satın aldılar kaç milyon dolara satınız vekilliğinizi ha hayin piçler haram OLSUN aldığınız maaşlar ,şaşakalmış OLSUN TANRI YEDİRMEKLERE ERDİRMESİN TRAFİK KAZALARINDA PARAM PARÇA OLUN İHANETCİLER