Erdoğan'ın CHP'li Tezcan'a açtığı davada karar çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın avukatı Hüseyin Aydın, CHP'li Bülent Tezcan'ın Erdoğan'a yönelik sarf ettiği "faşist diktatör" ifadesi için 30 bin TL'lik manevi tazminata mahkum edildiğini bildirdi.

Erdoğan'ın CHP'li Tezcan'a açtığı davada karar çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın avukatı Hüseyin Aydın, CHP'li Bülent Tezcan'ın Erdoğan'a yönelik sarf ettiği "faşist diktatör" ifadesi için 30 bin TL'lik manevi tazminata mahkum edildiğini bildirdi.

12 Temmuz 2018 Perşembe 12:53
Erdoğan'ın CHP'li Tezcan'a açtığı davada karar çıktı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın avukatı Hüseyin Aydın, CHP'li Bülent Tezcan'ın Erdoğan'a yönelik sarf ettiği "faşist diktatör" ifadesi için 30 bin TL'lik manevi tazminata mahkum edildiğini bildirdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın avukatı Hüseyin Aydın, sosyal paylaşım sitesi Twitter'den yaptığı paylaşımda, "Bülent Tezcan aleyhine 'faşist diktatör' dediği için açtığımız manevi tazminat davasında, mahkeme 30 bin TL manevi tazminata hükmetti. Sayın Cumhurbaşkanımızın kişilik haklarını ihlal edenler, konumu ne olursa olsun hukuk önünde hesap vermekten kurtulamayacaklardır" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ERTUĞRUL 2018-07-12 13:32:14

BETER OLSUN TEZCAN DENEN CEHAPELİ ZİHNİYETE

Misafir Avatar
uydu_kent 2018-07-12 17:02:32 @ERTUĞRUL

Utanmaz bunlar yine yaparlar. kılıçdaroğluda defalarca para cezasına çarptırıldı ama saldırıya devam. akıl kıt vicdan yok ihanet damarları süper çalışıyor bunlarda

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
görgülü 2018-07-12 16:27:22 @ERTUĞRUL

Tezcan PİŞMİŞTİR bu hakaretlerinde devam eder. perde açık yani perde yok bu yüzden devam edecektir pis görüntülere., pis söylemlere.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
nıt: @ERTUĞRUL x---- bey e küfür eden manyaklara. 2018-07-12 16:25:41 @ERTUĞRUL

CHP zihniyeti zaten ipin 2 ucunuda kaçırmış. taraftarları bile SAPIK. tacizcinin pinokyonun peşinden gidenden ahlaklı temiz insan olurmu?
yok olmaz. buradada chp taraftarı yorumcular resmen ağırlaştırılmış muabbet yerler. tacis tecavüz sapıklık bunlarda var. yorumlarına bksana.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hakaret eden eşkiyalara 2018-07-12 16:11:31 @ERTUĞRUL

Terörün başka bir türüde hakaretle saldırmak. MAYA bozuk. ceza ödese ne olur ? düzmek lazım.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Turk oglu Turk 2018-07-12 15:10:18

Mesele birgun Hauge 'e gidecektir. Recep Erdogan orada son derece "Adil" yargilanacaktir.

Avatar
FEHİMİ 2018-07-12 15:17:18

KÜFÜR ETMEYELİM AMA ELEŞTİRELİM HAKLI KAKSIZI AYIRALIM. NEDNE HEP KARAR LEHLERİNE ÇIKYOR ÇIKARTANLAR KANUN ADAMI MI ACABA BANKA ASYA LİGİ BİLE VARDİ KİMLER AÇMIŞ BU BANKAYI NEDEN AÇILMIŞ MADEM SUÇ TEŞKİL EDİYOR YA HAYDİ ADALAT.

Avatar
SARIMSiK 2018-07-12 13:54:01

Bu amk yobaz Erdogan pezevengi her boku sölüyor millete, kendisine en ufak söz söylendiginde hemen mahkemeye veriyor insanlari. Adi götveren O.C. Erdogan.

Avatar
Almanyadan bir vatandas 2018-07-12 14:01:09

Yav bu Avukat ne becerikli biriymiş recep e her davayı kazandırıyor Avukat bey receple ikimiz benim kapının önünde oturun mendilinizi açın vAllahi bende bahşiş vereyim bekliyorum.

Avatar
nasıl 2018-07-12 14:36:06

hakem oyuncu yönetim yuhalanıyorsa köylüden tutunda en yüksek mertebeye kadar kişide yuhalanacaktır çünkü yuhalanan insandır hiç bir makam ve mevki gözetmeksizin avrupada bile yalnız yuhanma yok çürük yumurta ve domates atılır

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-12 14:42:10

ERDOĞAN BANKA HESAP NUMARASINI VERSIN.BUGUNE KADAR YÜRÜTTÜKLERİ YETMEMİŞE BENZIYOR.DEVLETIN HAZINESINI SOYDUĞU YETMEMIŞ,YANDAŞ YARGISI SAYESINDE VATANDAŞI MAHKEME YOLUYLE BERABERCE SOYUYORLAR.

Avatar
Turk oglu Turk 2018-07-12 15:11:19

Mesele birgun Hauge 'e gidecektir. Recep Erdogan orada son derece "Adil" yargilanacaktir.