banner87

Erdoğan'ın diplomasını araştıran parti liderine ölüm tehdidi

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın üniversite diplomasını araştıran Evrensel Yol Partisi Genel Başkanı Metin Güler, ölüm tehdidi aldığını açıkladı.

Erdoğan'ın diplomasını araştıran parti liderine ölüm tehdidi

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın üniversite diplomasını araştıran Evrensel Yol Partisi Genel Başkanı Metin Güler, ölüm tehdidi aldığını açıkladı.

18 Eylül 2018 Salı 15:27
Erdoğan'ın diplomasını araştıran parti liderine ölüm tehdidi

Uzun yıllardır diploması tartışma konusu olan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın lisans mezuniyetini sorgulayan Evrensel Yol Partisi Başkanı Metin Güler ölüm tehdidi aldığını açıkladı.

Sözcü yazarı ve Tele 1 programcısı Can Ataklı'ya konuşan Güler, ''Bütün ailemin adreslerini çıkarmışlar. Bu bilgileri geçtiler bana. Sanıyorum bunları nüfus müdürlüklerinden almışlar. İşin geldiği boyuta bakar mısınız? Ama yine de yılmayacağım. Türkiye gerçeği öğrenmeli, bu yolda kendimi feda ederim” dedi.

Konuyu köşesine taşıyan gazeteci Can Ataklı şunları yazdı:

"Erdoğan’ın diploması uzun yıllardır tartışılıyor.

Ancak nedense her konuda herkese ayar veren Erdoğan bu konuda hiçbir açıklama yapmıyor.

Sadece bir keresinde Marmara Üniversitesi rektörüne fırça atarak “açıklayın kardeşim şu diplomayı” dedi.

O rektörün de artık şaşkınlıktan mı korkudan mı eli ayağına dolandı üç dört ayrı diploma örneği sundu halka.

Ama nedense hiçbir şey olmuyor. Halk her türlü şaşırtıcı gelişmeye çok mu şartlandı nedir, kimsenin umurunda değil. Muhalefet partilerinin ise zaten konusu bile olmuyor.

Buna karşı diploma konusunu ısrarla sürdüren birkaç kişi var.

Bunlardan biri Evrensel Yol Partisi Genel Başkanı Metin Güler.

Diploma konusunda kimsenin yapmadığını yapan Güler konuyu Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine taşıdı.

Güler büyük bir imza kampanyası da açtı. Şu ana kadar 300 binin üzerinde kişi Erdoğan’ın üniversite diplomasının sahte olduğunu ileri süren dilekçeler verdiler AİHM’e.

Pazar günü Metin Güler’le telefonda konuştum.

Üst üste ölüm tehditleri aldığını anlattı Güler.

Dedi ki “Aslında ciddiye almam bunları, ama bütün ailemin adreslerini çıkarmışlar. Bu bilgileri geçtiler bana. Sanıyorum bunları nüfus müdürlüklerinden almışlar. İşin geldiği boyuta bakar mısınız? Ama yine de yılmayacağım. Türkiye gerçeği öğrenmeli, bu yolda kendimi feda ederim.”

İçişleri Bakanı’na duyurmak istiyorum. Beğenmeseniz bile bu ülkenin her vatandaşının can güvenliğinden sorumlusunuz.''

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.09.2018 15:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ah Vatan 2018-09-18 15:40:25

Mafya liderine Padişah yapan millete her şey zaval

Misafir Avatar
. 2018-09-24 23:33:09 @Ah Vatan

Türkiye bunu konuşuyor! Katar uçağı ne karşılığı verdi? Barış Yarkadaş'tan çarpıcı açıklama
https://www.youtube.com/watch?v=LM4Um1KyPI4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-24 21:50:33 @Ah Vatan

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/1092134/Haberi_yapan_gazeteci
__serbest_birakildi__ilk_aciklama.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-24 14:37:23 @Ah Vatan

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN VARLIK FONU BAŞKANI OLDU NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ?
https://www.youtube.com/watch?v=kX1RpwHP8bQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-23 21:41:17 @Ah Vatan

https://odatv.com/milyonlarin-duygularina-tercuman-olan-dayi-23091842.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-23 14:56:49 @Ah Vatan

https://odatv.com/erdoganin-ucan-sarayini-kim-dizayn-ediyor-22091837.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay bahceli 2018-09-23 05:29:27 @Ah Vatan

ilgilense ya almanya basbakanin kac ucagi varmis ?? bay tayyip in kacinci ucagi almanya basbakaninin yazlik kislik sarayi varmiymis ??? almanyanin ekonomisi iyiyken bile israf yok bizse musluman ulkeyken lux duskunu ve israfta sinir tanimiyoruz 1150 odali kislik saray 300 odali yazlik saray isciyede 1603 tl mi ne asgeri ucret gunah gunah dunyanin neresinde bu kadar masrafli cumhurbaskani var ya el insaf bu yeni ucan saray in TURK MILLETIN E MALIYETI NE KADAR OLACAK ORTULU ODENEKTEN ODENCEK NERDEN ODENCEK VERGI PARALARIMIZI NERELERE HARCANIYOR DENETLENIYORMU BILMEK HAKKIMIZ kira oder gibi elektrik faturasi oduyoruz habire zam vergi millet yokluktan intihar eder hale geldi bahceli ise 3 maymunu oynuyor gormedim duymadim isitmedim bay bahceli icin af onemli milletin derdi onemsiz yeter ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-22 02:49:15 @Ah Vatan

https://odatv.com/el-kaide-ihalesi-bize-mi-kaldi-21091833.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
milletin anliyamadigi sey marmara universitesi 2018-09-22 02:38:44 @Ah Vatan

1982 senesinde faliyete gecmis diploma verilis tarihi 1981 bu konu aydinlansa mutlu oluruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
su diplomayi bi gorsek 2018-09-22 02:22:16 @Ah Vatan

rahatliycaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-21 21:24:11 @Ah Vatan

Halka Sorduk. Türkiye'de Ekonomik Kriz Var Mı? Bölüm 1: Kriz Var Diyenler
https://www.youtube.com/watch?v=iBGR_WP9rHc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YANLIŞ YAZMIŞIM ULAN ! 500,000,000$ ! ::)))) 2018-09-21 11:47:16 @Ah Vatan

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BU MİLLET 500,000$ 'LIK UÇAĞI BİLE HEMEN UNUTTU !? 2018-09-21 11:24:48 @Ah Vatan

MORONİSTAN İÇİN... SİZ NEDEN BAHSEDİYORSUNUZ ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
uykucu tulubalara 2018-09-20 08:48:08 @Ah Vatan

Evrensel yol pırtısı ulan sizin gibi kuş beyinliler oldukça siz ve çevreniz ihanet ve hainlik içind gebereceksiniz. ulan el alem uzaya gidiyor, feza çağına ulaştı siz hala kendin yiyen hayvanlar cinsini oynuyorsunuz. ulan utanmaz kızarmazlar ulan bu ülke ateşle çevrilmişken içimiz dışımız Türkiyeyi engellemek isteyenlerle dolmuşken siz vatan severseniz ne bu çirkefliğini? sizin asla samimi vatansever ve muhalefet olduğunuza inanmıyor bu millet. siz düp e düz düşmanla aynı saftasınız. ama kaybedeceksiniz. dünyanızda ahiretinizde heder olmuş uyuyorsunuz.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ben tayyip bey olsam olayi aydinlatirdim 2018-09-20 04:33:21 @Ah Vatan

bence konu onemli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kimler tehdit ediyorsa gidin savciliga sikayet 2018-09-20 04:32:18 @Ah Vatan

edin kim kimseyi tehdit edemez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
1981 senesinde 2018-09-20 04:29:05 @Ah Vatan

ustteki diplomadaki gibi yazi stili varmiydi da ??? bizdeki diploma cok farkli da

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay bahceli ye soralim 2018-09-20 04:26:23 @Ah Vatan

bay bahceli diploma varmi yokmu biliyordur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muhalefet neden diploma konusunu 2018-09-20 04:25:25 @Ah Vatan

arastirmiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diploma yoksa cok kotu ya 2018-09-20 01:38:14 @Ah Vatan

insAllah diploma vardir yoksa napariz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-19 23:06:58 @Ah Vatan

https://odatv.com/erdogandan-asgari-ucretliye-kotu-haber-19091815.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fuzuli tartisma . 2018-09-19 20:18:03 @Ah Vatan

Tayyipin hakikaten diplomasiz oldugu kanitlansa , kim onu o makamdan indirecek, öyle bir kuvvet veya adalet kaldimi?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
DİKKAT ne demek istiyor ? 2018-09-19 20:14:03 @Ah Vatan

tayyip benim cobanim bende onun sigiriyim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT ve ikizi küstah herife. 2018-09-19 11:01:07 @Ah Vatan

a cevap evrensel yol partisi NE İŞ YAPAR? muhalefet yapiyor cok dogal
a cevap eyy sefil senin diploman olduda ne oldu! diploma egitim demek

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-09-19 09:19:15 @Ah Vatan

evrensel yol partisi NE İŞ YAPAR? diploma araştırmacısımı? devletten bunca yardımı FİTNE İÇİNMİ ALIYOR. YANİ DEVLET BU GİBİ FİTNECİLERE BİTLERİ CANLANSIN DİYEMİ YARDIM EDİYOR? FİTNECİ VİRÜS YAYAN BU PARTİ VE BAŞKANIDA EPEY CAHİLLERİ KANDIRMIŞ ZEHİRLİ YEM ATMIŞ KUDURTMUŞ. YANİ SALDIRAN it LER ÇOĞALMIŞ.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
küstah herife. 2018-09-19 09:12:31 @Ah Vatan

eyy sefil senin diploman olduda ne oldu! insanlıkmı yaptın? adamlıkmı yaptın? hizmetmi yaptın? diploma adam yapmaz . küstahlık yapacağına adamlık yap. Erdoğanın diplomasını sorgulayacağına sen kendi cokusunu arastır.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
gercegi ogrenmek 2018-09-19 02:37:13 @Ah Vatan

hepimizin hakki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muharrem ince secimlerde 2018-09-19 02:34:17 @Ah Vatan

millete diploma gosterdi universite arkadaslarini yanina alip resim cektirdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cidden ya hakaretten kac kisiye dava acti diploma 2018-09-19 02:33:29 @Ah Vatan

icin hic dava acmadi cok ilginc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
1981 yilinda marmara universitesi 2018-09-18 21:41:57 @Ah Vatan

yoktu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ilk oglu 1979 senesinde dogmus 2018-09-18 21:41:12 @Ah Vatan

duzelttim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-18 18:50:13 @Ah Vatan

https://odatv.com/erdoganin-diplomasi-aslinda-hangi-okuldan-0410101200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
IETT istifa dilekcesinde 2018-09-18 18:45:40 @Ah Vatan

bilgiler dogruysa 24.7.1974 tarihinden itibaren araliksiz calismaktayim yaziyor mektubun tarihi 18.6.1981 kaynak internet
18.06 .1981 tarihi itibariyla istifa etmek istiyorum diye yaziyor kaynak internet internetdeki bilgi dogruysa 4 temmuz 1978 de evlenmis hem universiteye gitmis hem evlenmis hem okumus universite diplomasini bilgi dogruysa 1981 senesinde marmara universitesinden almis 1981 senesinde marmara universitesi varmiydi ???simdi su soruyu sormak lazim universiteye nasil vakit bulabilmis universite aksamlari acikmiydi ???? yoksa derse girme zorunlulugu yokmuydu
ilk oglu 4 temmuz 1974 senesinde dogmus

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-18 18:26:14 @Ah Vatan

https://odatv.com/erdogan-iettden-neden-ayrildi-1309171200.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu kadar tartismadan sonra 2018-09-18 15:55:58

diploma olsa cikarirdi herhalde.

Misafir Avatar
muharrem ince universite diplomasini 2018-09-22 02:24:58 @Bu kadar tartismadan sonra

millete gosterdi universite arkadaslariyla resim bile cektirdi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bilen Okur 2018-09-18 16:38:50

Erdogan'in Diplomasi yok ve bütün gösterdigi diplomalari sahteeee. Cumhurbaskani olduktan sonra Türkiyede ve Uluslararasi kurumlarda attigi imzalar gecersizdirrrr. Birgün bu diploma yüzünden Türkiyenin basi büyük bir derde girecekkkk. Hala muhalefet denen partiler bu diploma üzerine gitmedilerrrr. Ulan ne bicim ülke olduk yahu? Herkes sanki uykuda veya NARKOZ ALMIS gibi.

Misafir Avatar
muharrem ince secim kampayasinda 2018-09-20 04:30:40 @Bilen Okur

universite diplomasini gosterdi universite arkadaslarinla resim cektirdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne muhalefete nede ötesine oy yok 2018-09-18 18:09:08 @Bilen Okur

gelde bu muhalefete oy ver..bizden hiç birisine oy yoktur..
uyuşuk oldukları ve korktukları belli..muharrem ve meral gibi.seçim akşamı 3 gün kayıp.meral...küfelik olan muharrem..oy moy yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-09-18 16:26:41

TCde hirsiz ve dilenci olmayana hayat hakki yokturrrrrr

Misafir Avatar
ERTY 2018-09-19 16:49:39 @Emine

HADİ LEN ORADAN EMİNE LAKAPLI KADIN

Beğenmedim! (2)
Avatar
V = S / T 2018-09-18 17:16:47

sigirlara coban olandan diploma göstermesi fuzuli ve gereksiz!

Avatar
ne diplomasi 2018-09-18 17:24:13

seriyatci fasist diktator yalan ve hilleynen geldi basa zor ve zulumnen surduruyor duzenini bunu basa getiren ve simdi koruyup kolayan alcak serefsizlere ne demeli hani ataturkun ordusuydu ordu ergenekon oglanlari diktatore hizmet ediyor

Avatar
Ateş Bacayı 2018-09-18 17:04:16

Sardı herhalde,.....

Avatar
GELE ME 2018-09-18 16:01:14

ERDOGANIN MÜEZINLIK DIPLOMASI VAR FAKULTE OKUMANIS CAMMI DE YALANCILIK ÖGRENMIS NASIL MILLETTI KANDIRIRIM NASIL OY TOPLARIM NASIL DINI DUYGULARI KULANIP SÖMÜRÜRÜM BUNLARIN SEMINERINI GÖRMÜS DIPLOMA GEREKMEZ HERKESTEN DAHA COK INANDIRICI YALAN SÖYLÜYOR DIPLOMALILAR YALAN SÖYLIYEMEZLER BÖYLE DAHA IYI

Misafir Avatar
@GELE ME x----- cevap 2018-09-19 09:21:07 @GELE ME

@GELE ME x---------işte siz bu kin nefret ve küstahlığınız içinde geberip gideceksiniz.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
diploma varsa göstersin.yoksa ayrılsın..görevden.. 2018-09-18 18:12:25 @GELE ME

akp.avantacıları diplomayı takip edeni tehdit ediyorlar..demekki avantaları kaybolacak..
haram yiyenler zehir ve katran kussun..amin
diploma varsa gösterin..
yoksa görev bitsin..,,,,,,zoraki ve hile ile alınan görev........

Beğenmedim! (0)