Erdoğan konvoyu durdurdu, yürüyerek yanlarına gitti

Azerbaycan'daki temaslarının ardından yurda dönen Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konvoyu, Zeytinburnu sahilinde durdu. Erdoğan, aracından inerek, sahilde oturan vatandaşlarla bir araya geldi.

Erdoğan konvoyu durdurdu, yürüyerek yanlarına gitti

Azerbaycan'daki temaslarının ardından yurda dönen Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konvoyu, Zeytinburnu sahilinde durdu. Erdoğan, aracından inerek, sahilde oturan vatandaşlarla bir araya geldi.

15 Eylül 2018 Cumartesi 23:33
Erdoğan konvoyu durdurdu, yürüyerek yanlarına gitti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Zeytinburnu sahilinde piknik yapan ailelerle bir araya gelerek, yaklaşık 45 dakika sohbet etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Azerbaycan'daki temaslarının ardından saat 21.22'de yurda döndü. Atatürk Havalimanı Devlet Konukevi'nden ayrılan Erdoğan'ın konvoyu Zeytinburnu sahilinde durdu.

Erdoğan, aracından inerek sahilde oturan vatandaşların yanına geldi.

Burada yoğun ilgiyle karşılanan Erdoğan, vatandaşların çay ikramını da geri çevirmedi.

Başkan Erdoğan, vatandaşlarla hatıra fotoğrafı çektirirken, çocuklara da oyuncak hediye etti.

Öte yandan piknikçilerden birinin sigara paketini alan Erdoğan, vatandaştan sigarayı bırakmasını istedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-09-15 23:41:04

KADINLARDAN VE COCUKLARDAN KORKMAMIS HELAL OLSUN ACABA YANINDA KAC KORUYUCU VARDI ?

Misafir Avatar
sıçtıgı boktan korkan adam 2018-09-16 10:42:39 @KECi COBANI

yürüyerek 3 bin koruma ile kadınların yanına gitmiş

Beğenmedim! (0)
Avatar
doğruya doğru 2018-09-16 03:07:14

her şey seneryo gereği.

Avatar
sikici 2018-09-16 00:47:49

israil tohumu, yahudi evladi, fahisenin dogurdugu receb tayyib erdogan!

Avatar
PALAVRAÇI tayyip . 2018-09-16 04:41:14

Bu adam filim artislerşne taş çıkartır üşütük hep bunlar PALAVRA ,PALAVRA İnanmayın .Gelsin birde benim sıgara,paketimi aksi offf yandı gülüm keten helvası , ellerini kırmakla kalmaz,kafanda yukarıdan aşağı 10 santim delik açmakla kalmaz beyin hücrelerini tek ,tek ,pire gibi ezerim LAN tayyip sakın,sakın,beni görürsen , korkma titre yürüme koş ..kaç taaa bize ne kaç yoksa tepelerim LAN seni .Dolayısı ile sakın,haaa ,sakin benim sigarama ekşini sürme ve görüşende yanıma deyil.. yoluma çıkma çevire,çevire eşek sudan gelene kadar döverim Lan seni hemde topuklu ayakabımla.. haaa bi şeyi daha unuttum askılı bulüzümden sakin olaki göğüslerinde bakım deme hele ,hele mini etekli kıyafedime HİİÇ karışma bak suçunu söyleyeyim mi, KADI KÖYDE VAPURDAN İNEN KADINLARIN MİNİ ETEKLERİNE LAF SÖYLEMİŞTİN YA .Ayıp deyilmi..?? Sen SAPIKMISIN kadı köyde vapurdan inen kadınların mini etek giymiş diye bacaklarına bakıyorsun ..?? Sanane ULUSUN SIGARASINDAN ,SANANE ULUSUN MİNİ ETEĞİNDEN .Dolayısı ile sakin ola benim ne sigarama, nede mini eteğine karışma gözünün yaşına bakmam tepelerim haa seni . Ben 7 yaşından bu yana karate judo gğreş,ve ok atışı dersleri kılınç kalkan dalik, top ip atlıyor bütün ne kadar korunma sporları varsa yapıyorum . Dolayısı ile haa bak ona göre . Her neyse yaz bitmek üzere sen şu senin arap emineyi..alda şöyle bir tatile çık biraz ayağımızın altında dolaşma .Yeter göt arısı oldun ,LAN beni görürsen öyle konvoyu defada durdurma hele ,hele sakin yanıma veya yanına çağırma hakaret ederim benimle görüşmek istiyorsan sekreterimden rendevu..talep et çoooooooook meşgulüm taaa 2020 nin temmuz ayna belki boşluk bulursam kabul ederim .Aslında görüşmesek daha iyi olur .

Avatar
tayyip SENİ TV LERDE BASINLARDA NEREDE OLURSA OLSUN GÖRÜNCE KARNIM AĞIRIYOR : 2018-09-16 04:53:33

tayyip bizi görürsen lütfen konvoyunu,,FELÂN durdurupda..rahatsız etme . Bizim sosyal yaşantımızda huzurumuzu bozma .Hele ,hele rakımıza..biramıza..paha,biçilmez 88 yıllık ..ITALYAN KIRMIZI ŞARABIMIZA SAKIN,SAKIN..HA ELİNİ SÜRME, HEM PAHALI HEMDE 88 SENELİK YANİ.

Avatar
TURHAN 2018-09-16 08:22:36

R T E HALKA EKENOMIK KIRIZI UNUTTURMAK OYALAMAK ICIN ELINDEN GELEN HER SEYI YAPIYOR.GECEN SENEYLE BU SENE ARASINDA HER SEY YUZDE YUZ ARTIS GOSTERMIS GELIRE BAKILIRSA AYNI BEN BU KADAR DUYARSIZ BIR HALK GORMEDIM

Avatar
PALAVRAÇI tayyip . 2018-09-16 04:56:50

Bu adam filim artislerşne taş çıkartır üşütük hep bunlar PALAVRA ,PALAVRA İnanmayın .Gelsin birde benim sıgara,paketimi aksi offf yandı gülüm keten helvası , ellerini kırmakla kalmaz,kafanda yukarıdan aşağı 10 santim delik açmakla kalmaz beyin hücrelerini tek ,tek ,pire gibi ezerim LAN tayyip sakın,sakın,beni görürsen , korkma titre yürüme koş ..kaç taaa bize ne kaç yoksa tepelerim LAN seni .Dolayısı ile sakın,haaa ,sakin benim sigarama ekşini sürme ve görüşende yanıma deyil.. yoluma çıkma çevire,çevire eşek sudan gelene kadar döverim Lan seni hemde topuklu ayakabımla.. haaa bi şeyi daha unuttum askılı bulüzümden sakin olaki göğüslerinde bakım deme hele ,hele mini etekli kıyafedime HİİÇ karışma bak suçunu söyleyeyim mi, KADI KÖYDE VAPURDAN İNEN KADINLARIN MİNİ ETEKLERİNE LAF SÖYLEMİŞTİN YA .Ayıp deyilmi..?? Sen SAPIKMISIN kadı köyde vapurdan inen kadınların mini etek giymiş diye bacaklarına bakıyorsun ..?? Sanane ULUSUN SIGARASINDAN ,SANANE ULUSUN MİNİ ETEĞİNDEN .Dolayısı ile sakin ola benim ne sigarama, nede mini eteğine karışma gözünün yaşına bakmam tepelerim haa seni . Ben 7 yaşından bu yana karate judo gğreş,ve ok atışı dersleri kılınç kalkan dalik, top ip atlıyor bütün ne kadar korunma sporları varsa yapıyorum . Dolayısı ile haa bak ona göre . Her neyse yaz bitmek üzere sen şu senin arap emineyi..alda şöyle bir tatile çık biraz ayağımızın altında dolaşma .Yeter göt arısı oldun ,LAN beni görürsen öyle konvoyu defada durdurma hele ,hele sakin yanıma veya yanına çağırma hakaret ederim benimle görüşmek istiyorsan sekreterimden rendevu..talep et çoooooooook meşgulüm taaa 2020 nin temmuz ayna belki boşluk bulursam kabul ederim .Aslında görüşmesek daha iyi olur .

Avatar
tayyibi ASMAZSAK KURTULAMAYIZ . 2018-09-16 13:09:15

tayyibi ASMAZSAK..durmadan böyle bizi rahatsız edecek..!! tayyibi ya ASACAĞIZ..YADA TÜRK VATANDAŞLIĞINDAN ÇIKARTIP UZAYA yollayacağız. Yoksa başka türlü kurtulamayacağız .Bence en doğru olanı ebediyen kurtulmak için ASACAĞIZ..ÖLÜSÜNÜDE ASİT..KUYUSUNA ATACAĞIZ VE EBEDİYEN KURTULACAĞIZ .