banner87

Erdoğan Tweet attı: Haliç'te kuruyoruz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Twitter'dan yaptığı açıklamada Haliç'te bilim merkezi kurulacağını bildirdi.

Erdoğan Tweet attı: Haliç'te kuruyoruz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Twitter'dan yaptığı açıklamada Haliç'te bilim merkezi kurulacağını bildirdi.

15 Haziran 2018 Cuma 22:27
Erdoğan Tweet attı: Haliç'te kuruyoruz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya platformu Twitter'daki resmi hesabından, Haliç'te bilim merkezi kurulacağını açıkladı.

Erdoğan attığı tweette şunları kaydetti:

"İstanbul Haliç'te bilim merkezi kuruyoruz. İnsan ve medeniyet odaklı bilim merkezimiz yılda 2 milyon ziyaretçi alacak, bilime katkı sağlayacak."

3 yılda yapımı tamamlanacak olan ve 8 bin metrekalelik sergi alanına sahip olacak projenin 100 milyon TL bütçesi bulunuyor. Yılda 2 milyon ziyaretçiye evsahipliği yapması planlanan bilim merkezinde dijitalleşme ve sanal gerçeklik, yapay zeka, denizcilik ve tersaneler ile bilim tarihi gibi öğretici sergilerin yanısıra tasarım atölyeleri, bilim gösterileri ve STEAM atölyeleri gibi eğitim atölyeleri yer alacak.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.06.2018 03:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Saray neden deyil 2018-06-15 23:09:24

Zahmet etme Muharrem Başkan o bilim merkezini Sarayda kuracak

Misafir Avatar
kahve sohpetleri.. 2018-06-16 09:49:25 @Saray neden deyil

muharrem bey ne diyorsa bu da aynısını söylüyor.
valla bir oy hakkımız var..onuda ya muharrem,e ya meral,a vereceğiz.
akp.ye oy vermek zilleti ve fakirliği ve köleliği ve zombi kanunlarını kabul etmek demektir..şimdiye kadar millet hep böyle yaşadı..YALAN MI?
KÖPRÜDEN GEÇME PARASINI VER...HASTAHANEYE GİTME PARASINI VER..
6 AYDA 60 LİRA VERSİN..KENDİLERİDE KAZAN DOLU PARA ALSIN..
BU ZOMBİ KANUNU DEĞİLMİ? SEN BANA OY VER BEN KEYF EDEYİM SARAYLARDA VİLLALARDA MERCEDESLERDE AUDİLERDE SENDE SÜRÜN 124 MURAT DAHİ ALMAZ HALE GETİREYİM SENİ..demektir..
..kesinlikle oy yok...milleti 15 sene akp.liler kullandı..haklarımız Allah huzurunda haram olsun.haraaaam..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DÜRÜSTCE 2018-06-16 00:47:21 @Saray neden deyil

16 YILDIR NIYE KURMADIN YALAN SÖYLEME

Beğenmedim! (0)
Avatar
keklenmek istemiyoruz 2018-06-15 22:31:37

İş istiyoruz oyumuz CHPye

Misafir Avatar
bu konuları millet algılayamaz.akp.ye oy verirler. 2018-06-16 10:32:09 @keklenmek istemiyoruz

yurt sitesi neden böyle konuyu yayınlıyorsunuz..milletin çoğu zaten algılama yeteneğinden mahrum..
sizde yardımcı oluyorsunuz..akp.ye ..
sizi dost biliyorduk..hayretsiniz ya.vebali de size olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cihatcidan bilim merkezi 2018-06-16 10:09:15 @keklenmek istemiyoruz

son yalanlarinida dokuyor eteyinden bilim merkezlerine hocalari hacilari koydu duva ynan bilim uretiyor profersorlari bilim insanlarini islerinden atti kimisini hapislerde curutuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ayip 2018-06-16 00:38:45 @keklenmek istemiyoruz

bu kadar yalaka, bu kadar al
aynaya bak, bilim kim sen kim.
oy icin giymeyecegin fistan yok. sen nasil bir yaratiksin acikla bilim dünyasina kaydedelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-16 00:15:36 @keklenmek istemiyoruz

Dogrudur bilim merkezi acacaktir , ama hangi bilim? ilahiyat bilim merkezi acacak bekleyin görün , böyle dincilere Allahb firsat mermeyecek 25 haziran kabusun bittigi gün olacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Beton 2018-06-15 23:03:42

Gene bataklığa betonu görecekler. Gelsin komisyonlar.

Avatar
akp 2018-06-15 23:28:48

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Misafir Avatar
akp.ye hala oy veren zalim,dir. 2018-06-16 09:54:07 @akp

milletin kafası çalışmıyormu ? ya akp.milleti her yerden bağladı..
köprü,den 24 sene..hastahanelereden 20 sene..ve daha bilemediğimiz yerlerden ..
yani hep borçlandırdı..hala akp.ye oy vermek aptallıktır..vAllahi billahi..bin oy hakkımız olsa 1 tanesini akp.ye ve körükçüleri olan mhp. ve bbp.ye asla vermiyeceğiz.oylarımızı...haram olsun yedikleri içtikleri..ramazanda mazlumun evinde 2 çeşit yemek yokken bunlar 30 çeşit yemek milletin parası ile keyf ettiler yediler..ziftlendiler..haram olsun..zakkum olsun mazlumun hakları..

Beğenmedim! (0)
Avatar
kıraathaneler tamam..şimdide HALİÇ ÇIKTI..HAHAHAA 2018-06-15 22:56:18

Taksim,de de A.K.M. nin yerine opera kuruyor..haliçte bilgi merkezi kuruyor kıraathaneler kuruluyor.millet acından ölsün..kek yesin ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, yani bizim keyfimiz yerinde diyor..sizi aldaatıyoruz.diyor..sizde bize oy verin diyor..
ilk okul mezunu dahi artık aldanmıyor..birazcık aklı varsa size oy vermez..diyorlar.

Avatar
Vatandaşlar. 2018-06-15 22:49:39

bin tane kek ve çay imalathanesi pardon kıraathanesi yapsan ve bin tanede haliç,te bilgi merkezı yapsan yine bir oyumuzu ziyan etmeyeceğiz.Millet ittifakına vereceğiz oyumuzu..akşener ve ince..ötesi yok.
İstersen 5 gidiş 5 geliş ay ile dünya arası E5 KARAYOLU YAPSAN vAllahi akp.ye mhp.ye bbp.ye asla oy yoktur.
Emekliler asg.üc.liler ve damaltı fukarası yoldaki asfaltı mi yesinler..
boşa kürek çekme..akp..git artık.giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttt..

Misafir Avatar
bir aile 4.kişi..bey..hanım.2 çocuk... 2018-06-15 22:52:34 @Vatandaşlar.

2 oda 1 salon paspal evler dahi 1000 lira üzerinde kira istiyorlar..neden ? çünkü süriyelilere kiralık evler veriliyor devlet ödüyor,,normal vatandaş ev bulamıyor..1600 lira aylık alan kişi 1000 lira ev kirası verirse bu aile 4 kişilik olsa nasıl yaşayacaklar..600 lira ile..
akpye oy vermeyeceğiz..

Beğenmedim! (2)
Avatar
EYYY TAYYIP BEY Millet Ne Yiyecek Ne Icecek 2018-06-15 23:30:12

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL

Misafir Avatar
uyan vatandaş..! kendine acı..bunlara acıma... 2018-06-16 09:59:03 @EYYY TAYYIP BEY Millet Ne Yiyecek Ne Icecek

akp.ye oy vermeyelim..başımızdan atalım..ya muharrem veya meral gelsin.
bunların Allah bir dediğine inan gerisine inanma..
AKILLI OL VATANDAŞ..akp SENİ KULLANIYOR..uyan,,!
sonra vay haram olsun oy um veya dizlerine vurmak fayda vermez.
Atı alan üsküdarı geçmesin..denizde boğulsun..yoksa seni boğacaklar..BORÇLAR içinde ve çaresizlikler içinde..birde hammurabbi kanunları getirecekler..uuyannnn.vatandaş aklını kullan..kiraya verme oy verme..
HER SÖZLERİ YALANDIR..inanmaaaaaaaaaaaaaa..

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-06-16 00:17:28

şeiatçılar bilim deyince ne anlıyorlar bize bilimin tanımını yapsalarda öğrensek