banner87

Erdoğan’dan telekonferansla sürpriz görüşme... İmzalar atıldı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Venezuela Devlet Başkanı ile telekonferans yöntemiyle görüştü ve anlaşma imzaladı.

Erdoğan’dan telekonferansla sürpriz görüşme... İmzalar atıldı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Venezuela Devlet Başkanı ile telekonferans yöntemiyle görüştü ve anlaşma imzaladı.

17 Mayıs 2018 Perşembe 23:53
Erdoğan’dan telekonferansla sürpriz görüşme... İmzalar atıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Venezuela Devlet Başkanı Nicolas Maduro ile telekonferans yöntemiyle görüştü.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından alınan bilgiye göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde, telekonferans yöntemiyle Venezuelalı mevkidaşıyla görüşme gerçekleştirdi.

İki ülke arasında anlaşma imzalanan görüşmede, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci de yer aldı.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu görüşmeye ilişkin Twitter'dan şu mesajı yayımladı:

"Cumhurbaşkanımız @RT_Erdogan ve Nicolas Maduro telekonferans yöntemiyle konuştu. #Filistin davasına verdiği destekten dolayı #Venezuela’ya çok teşekkürler. @NicolasMaduro"

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK gari TAMAM 2018-05-18 00:33:48

Allah(cc) ile aldatmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, diploması sahte olmayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz.

Misafir Avatar
Erdoğan ve İnce FARKI.++++Cev. 2018-05-18 10:25:03 @SIKILDIK gari TAMAM

a ka pe baskani tayyipin sigir sürüsü bireyleri is basinda . kendi salakliklarini saklamak icin baskalarini saflik ile itham ediyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oyum kimin bellidir. 2018-05-18 09:31:46 @SIKILDIK gari TAMAM

24 Hazranda ya şampanyalar patlatılacak yada şükür secdeleri yapılacak. hangisi seni memnun edyorsa oyunu ona ver.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Erdoğan ve İnce FARKI.********SUPER 2018-05-18 08:45:07 @SIKILDIK gari TAMAM

bu yazıyı okudum hakkaten super. adamla adam olmayanı gördüm, iş yapanla iş sözünden başka bişe bilmeyeni gördüm. yalancı ile dürüstü gördüm. ERDOĞAN KİİİM İNCE KİMMM. DEVAMMMMM KARDEŞİM VALLAHİ DEVAM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Erdoğan ve İnce FARKI. 2018-05-18 08:41:54 @SIKILDIK gari TAMAM

nce, kendisini arayan bir Amerikalı'nın, Türkiye'nin FETÖ elebaşı Fethullah Gülen'i usulünce istemediğini söyledi.****SÖYLEYEBİLİR ARAMIŞ OLABİLİRLER.

Hande Fırat'ın 'Kim bu Amerikalı?' sorusuna da, "Hande hanım siz gazetecilik yapıyorsunuz, ben milli çıkarlarımızı koruyorum" diyerek yanıt verdi. Ardından telefon görüşmesini sona erdirdi.********yalancı İnce burada beni ABD den TRUMP ARADI VEYA BENİ AD DIŞ İŞLERİ BAKANI VEYA BENİ ABD SAVUNMA BAKANI ARADI dese ya!! YOK KARDEŞLERİM BUNLAR YALANCI. BUNLAR KANDIRIKÇI BUNLAR GÖZ BOYAMA. BUNLAR AKILSIZ AMA MİLLETİ AKILSIZ SANIYOR.------------ Erdoğan ne yapıyor, İnce ne yapıyor? yorum tercih aklı selim insanların hakkıdır.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ORDAN DA ET MI SATIN 2018-05-18 00:00:15

ALICAZ

Avatar