Fatih Portakal çok kızdı!

Son dönemde özellikle Avrupa ülkeleri ile yaşadığımız vize sorunları Fatih Portakal'ı da sinirlendirdi. FOX Tv haber spikeri Portakal, Kanada'dan vize almak için yaptığı başvuruda sorulan sorulara tepki gösterdi

Fatih Portakal çok kızdı!

Son dönemde özellikle Avrupa ülkeleri ile yaşadığımız vize sorunları Fatih Portakal'ı da sinirlendirdi. FOX Tv haber spikeri Portakal, Kanada'dan vize almak için yaptığı başvuruda sorulan sorulara tepki gösterdi

08 Ağustos 2018 Çarşamba 10:47
Fatih Portakal çok kızdı!

Ünlü haber spikeri Fatih Portakal bir etkinlik için gitmek istediği Kanada gezisi konsolosluk engeline takıldı. Konsolosluktan vize işlemleri için sorulan soruları gereksiz ve incitici bulan Fatih Portakal bu uygulamaları protesto ederek Kanada'ya gitmeyeceğini twitter hesabından yaptığı açıklama ile bildirdi.

'EKSİK OLSUN, GİTMEM'

Portakal ifadeleri kullandı:

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
FATİH PORTAKALKanada
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bb 2018-08-08 11:20:55

ulan portakal seni manyaksın ondan almamışlar

Misafir Avatar
aiömeeeeeee 2018-08-08 13:30:47 @bb

yapan Erdoğan, şimdi “Batı ne derse desin, idamı getirsinler ben imzalarım” diyor. Gelmeyeceğini biliyor. AKP istemediği sürece idam cezası getirilemez.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ABDİ 2018-08-08 11:51:24

PORTAKALLL ORDA KALLLLL HA HA HA HA HA HA HA

Misafir Avatar
erow 2018-08-10 13:14:34 @ABDİ

abdi anana çakayım pic

Beğenmedim! (0)
Avatar
Taş 2018-08-08 12:03:59

Fatih portakal bazıları için Nuri Alço gibi herhalde. Fatih alço bazı yorum yapanların annelerine gazoz içirmiş. O yüzden portakala saldıran çok. Fatih helal olsun sana tepkin biraz gereksiz olsada. Git derim bence bu sorularda senin kabahatin yok.

Avatar
Murat 2018-08-10 06:16:04

Fatihle dalga gecenler oturup dusunsuler biraz.AKPsayesinde 4.dunya ulkesi olduk.Turkum diyince adamlar insan yerine koymuyorlar.Malesef bundada haklilar.Herturku bir turuyorlar.Herturku AKP LILER GIBI BEYINSIZ ZANNEDIYORLAR.

Avatar
Mustafa Sabri 2018-08-08 18:32:35

Ne sormuşlar?

Avatar
hakan 2018-08-10 06:51:17

fatih bey,,,,,bu ülkeler gibi turkiyemizi yapmak istiyorsunuz sorular neden sasirdiki sizi,,,,aslinda bu tür ülkeler dünyanin en basit ülkeleri bunlarda insanlik ne gezer,,,,yada ekstra sana göre soru sormuslardir bütün dünya biliyor ülkeni elinden geldigi Kadar karaliyorsun seni Adam yerine koymamislardir bizlere neden sorulmuyor o sorular basin yayin kartin var sen aslinda rahat gider gelirsin o ülkelere,,,,,yoksa amacin gündem yapmakmi bari o sorularida gösterseydinde bize sana hak verirdik ne tür sorularmis acaba

Avatar
vatandaş 2018-08-10 13:01:45

Kör ile yatan şaşı kalkar... Balık baştan kokar.

Avatar
Mustafa Dural 2018-08-15 15:33:30

Portakal a yüklenen Beyinsizler siz ANGOT sunuz kardeşim son 15 senedir TC
Pasaportlarınin dunyanin hiç bir yerinde
On paralık kıymeti yok ne yazık ki elinde ay yıldızlı pasaportlarıyla yur dışında bakışlar dahil kötü davranışlara maruz kalıyorlar önce bunun sebebini
Araştırmak lazım hiç kimse ülkesine kolay kolay kabul etmiyor buda utanç
Verici sen hale ne sorusu diye dalga geç
Hayatta bir ülkeye gitmemiş bir olarak
Cahil kalmışsın malesef. Sana tavsiyem
Git bir ülkeye tabi seni kabul ederlerse
Gör insan gibi yaşamayı