'Hastanede 392 hamile çocuk saklandı' iddiası: 59 doktora soruşturma

İstanbul Küçükçekmece’deki Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne 5 ayda gelen 115 çocuğun hamile olduğu halde adli makamlara bildirilmediğinin saptanmasının ardından, daha büyük bir skandalın, Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yaşandığı bildirildi.

'Hastanede 392 hamile çocuk saklandı' iddiası: 59 doktora soruşturma

İstanbul Küçükçekmece’deki Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne 5 ayda gelen 115 çocuğun hamile olduğu halde adli makamlara bildirilmediğinin saptanmasının ardından, daha büyük bir skandalın, Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yaşandığı bildirildi.

15 Temmuz 2018 Pazar 00:52
'Hastanede 392 hamile çocuk saklandı' iddiası: 59 doktora soruşturma

7 Mayıs 2018 tarihinde yapılan şikayetle ortaya çıkan skandalda, 2017 yılı boyunca 348'inin gebeliği kesinleşmiş 392 çocuk gebeliği vakasının, adli makamlara kanuna uygun şekilde bildirilmediği ortaya çıktı.

ODA TV'den Barış Terkoğlu'nun haberine göre, Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı skandalın ortaya çıkmasının ardından olay hakkında soruşturma açtı. İstanbul Valiliği'nden de olayda sorumluluğu olan doktorlar hakkında soruşturma yürütmek için izin istedi.

Çocukların çoğunluğunun Suriyeli olduğu belirtildi.

59 DOKTOR HAKKINDA SORUŞTURMA

İstanbul Valisi Vasip Şahin; Başhekim Profesör Ahmet Yaser Müslümanoğlu'nun da aralarında bulunduğu kamu görevlisi 59 doktor hakkında soruşturma izni verdi. Vali Şahin, 20 Haziran tarihinde aldığı 2018/110 sayılı kararı, Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği'ne de bildirdi.

Kararda doktorlar için; "2017 yılında 18 yaş altı gebeliğini teşhis ve tespit ettikleri çocuk gebeleri, bildirim yükümlülüğüne rağmen bildirmeyerek 'sağlık meslek mensuplarının suçu bildirmemesi fiilini' işledikleri" iddiasıyla soruşturma açılmasına izin verildiği hatırlatıldı.

Skandalın ortaya çıkmasının ardından hazırlanan denetçi raporunda uzman doktorların kendilerini; hasta yoğunluğu, özellikle Suriyeli hastalarla iletişim sorunları, hastalara kaydın uzman doktorlar adına açılmış olmasına rağmen asistanların bakması, gibi gerekçelerle savunduğu aktarıldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-15 01:04:01

ULAN IBNELER BUNU SEÇIMLERDEN ÖNCE NIYE AÇIKLAMADINIZ.YAVŞAKLAR.HİÇ OLMAZSA MILLET BU IKTIDARIN IBLIS YÜZÜ
NE TANIK OLURDU.BU SKANDALDAN ÖTE ÇOCUKLARA TOPLU TECAVUZ VAKASINA YARDIM VE YATAKLIKTIR.BUNLARI SAKLAYAN DOKTORLARIN ÇOLUK ÇOCUĞU YOMUDUR.BÖYLE ŞEREFSİZLIGE NASIL SESSIZ KALIRLAR.VICDANLARINI MIKTIĞIM YAVŞAKLAR.

Avatar
D 2018-07-15 01:57:47

MaşAllah maşAllah . Nice gelecek nesillere Başkan'ımızı dinliyorlar .Bu ne ya çoğaldıkça çoğaldı bunlara durun ne oluyoruz diyecek meci yokmu.

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-07-15 04:29:09

Seçimden önce HİİÇ BİR ŞEY açıklamadılar .!!Çünki bu seçim tayyip için ÇOOK önemliydi .DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ BERTARAF EDİP OSMANLININ SON PADİŞAHI OLMAK İÇİN .! Bakında bitmedi yakında ÇOOK YOK yakında biraz ortalık derensin ,toplansın her kez sakinleşsin ..kışa doğru TBMM DE BERTARAF EDECEK ..gerek yok diyerekten ..haklıda TBMM sinde övür hiç bir partinin ..hiiç BİR ZAMAN görüş ve düşünüşleri çifçiye alınmayacak .Aynen eskiden olduğu gibi bundan dolayı meclisi kapatacak 600 küsür milletvekiline niye boşa..para ödeyelim diyecek .Bu arada İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ ŞMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK APOYUDA SALIVERECEK ..BİLİYORSUNUZ BU BAŞKANLIK FİKRİ APIDAN GELDİ ..DAHASI DA VAR ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZI EYALETLERE BÖLECEKLER VE 4LÜ KÜRTİSTANI UYDURUK SÖZDE ÜLKE KANALİZASYON FOSEPTİK ÇUKURU BİR SMZDE ÜLKE kürdistan kuracak..artı kadildeki BÜTÜN lağım fareleri pkklı teröristlerde incek SÖZDE lağım ülkesi kürtistanın polisleri ordusu OLACAK ..Gerçekten böyle OLACAK tayyibi apo lağım faresi orospusu PİÇİ foseptik PKK terörist puştu..bebek katili başkan yaptı yeni anayasayı puşt..lağım faresi GÖTVEREN apo hazırladı yakında ÇOOK yakında BÜTTÜN ENTRİKALAR ORTAYA ÇIKACAK BİR FETÖDEN KURTULDUK akli,.dengesi DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SON SEFAYA GELMİŞ TIMARHANELİK tayyip FETÖDENDE KÖTÜ ÇIKTI .Dolayısı ile ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN GELECEĞİ FACİA ,FELÂKET ,DEHŞET ..ÇOOOK KÖTÜ ,ÇOOK İÇLER ACISI OLACAK .,bakın IRAK ,SURİYE ,LİBYA MISIR AMAN TANRIM ,AMAN ..ĞLKEMİZ CEVREN İÇ E HİLE İLE AZİZ VATANIMIZIN TOPRAKLARI BİR FİİL İŞGAL EDİLECEK ORDULARI ZATEN ÇOKTAAAAN DAĞILDI..İÇDEKİ..DÜŞMAN ZATEN İLGAL ETTİ 24 HAZİRANDA..ÜLKEMİZİ CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIMIZI BİR FİİL ..!! İLERİDE ANLIYACAKLAR AMA ÇOKTAAAN HER ŞEY BİTTİ SONUÇLARINA KATLANABİLECEKLERMİ.?

Avatar
BİR VATANDAŞ 2018-07-15 09:41:14

SEÇİMDEN ÖNCE DE AÇIKLASALAR YİNE DEĞİŞMEZDİ. ZATEN BUNLAR BÖYLE CAHİL ZAVALLI KESİMLERDEN BESLENİYOR.NE OLURSA OLSUN OYLAFINI DA VERİRLERDİ.VERMİŞLERDİR DE ZATEN.

Avatar
serkan İYİ PARTİ 2018-07-16 06:32:49

işte akp nin yeni türkiyesi yozlaşma tam gaz
sürüyor
toplum intizarın ilişkisine odaklanmış durumda gel görki aynı toplum 300 tane çocugun hamile kalmasıyla ilgilemiyor
işte akp nin 16 yılda ülkeyi getirdigi nokta çürüme yozlaşma bataklık medeni her hangi bir dünya ülkesinde olsaydı bu işler hükümet görevden istifa ederdi bizim gibi geri kalmış 3 üncü sınıf ortadogu ülkelerinde bu gibi pislikler malesef normal karşılanıyor artık tek adam rejiminde bakalım daha neler görecegiz ve duyacagız

Avatar
MUSTAFA 2018-07-16 06:35:16

BEN BAGCILARDA OTURUYORUM BAGCILAR AKP NİN KALESİ SOKAKLARINI Bİ GEZİN GÖRÜRSÜNÜZ TÜRBANLI 15 YAŞINDA KIZLARIN BEBEKLERİ VAR ARABAYLA DOLAŞIYORLAR BAGCILAR AKP NİN LABARUTUVARI BURADA PİS İŞLER DÖNÜYOR ARABİSTAN GİBİ BURASI BAGCILAR AKP NİN KURTARILMIŞ BÖLGESİ RESMEN

Avatar
A 2018-07-15 07:55:05

Birde doktorun soyismi "MÜSLÜMANOĞLU" yazık ne kadar utanç verici.

Avatar
Emine 2018-07-15 13:06:12

ISLAMda yalan ibadetdir...Irzina gecilen cariye insan bile sayilmaz....Talanin adi ganimmettir...Islam en Tehlikeli uyusturucudur....Cennet, Cehenne ve Erkege 72 Huri, Kadina Glman XTane....Aslinda bu Dünyada zina yasakken, öbür Dünysda herkese Kerhane hediye...