İktidarı üzecek anket

MAK Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Kulat, TV5’te yayınlanan ‘Kulis Ankara’ programında dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

İktidarı üzecek anket

MAK Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Kulat, TV5’te yayınlanan ‘Kulis Ankara’ programında dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

13 Şubat 2019 Çarşamba 23:24
İktidarı üzecek anket

Kulat, 31 Mart 2019'da gerçekleşecek olan yerel seçimin sonucu merakla beklenen şehirlerinden olan Ankara’ya ilişkin anket sonuçlarını paylaştı.

Elindeki verileri hem Mehmet Özhaseki hem de Mansur Yavaş’a anlattığını söyleyen MAK Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Kulat, Ankara’da Mansur Yavaş’ın önde olduğunu kaydetti.

Kulat, konuya ilişkin olarak, “Bizim elimizdeki verilerde Mansur Yavaş 5-6 puan kadar önde gidiyor” ifadelerini kullandı.

MAK Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Kulat’ın konuya dair sözleri şu şekilde:

Yerel seçim anketleri yapıyoruz. Elimizdeki verilere göre muhalefet hiç olmadığı kadar önde çıkıyor Ankara’da. Muhalefet önde görünüyor Ankara’da.

Bizim henüz Mehmet Özhaseki’nin isminin açıklanmadığı dönemde yaptırdığımız araştırmalarda Özhaseki’nin ismi hiç ilk üçte çıkmadı. Süleyman Soylu, Veysel Tiryaki ve Mustafa Tuna ve isimleri çıkıyordu.

Şimdi anlatacağım konuları sayın Mehmet Özhaseki’nin kendisine de anlattım. Rakibi olan sayın Mansur Yavaş’a da anlattım. Bizim elimizdeki verilerde Mansur Yavaş 5-6 puan kadar önde gidiyor. Kararsız seçmen oranının yüksekliği bana göre kararsız olmaktan değil kararını  farklı endişelerinden dolayı ifade etmeyen seçmenden kaynaklanıyor. Kararsız seçmenin çokluğu da iktidarın aleyhine bir fotoğraf oluşturabilir.  

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ahmetinanır 2019-02-14 00:21:34

Akp nin oyları hiç bir zaman %30 u aşmadı..Manipulasyon-abartma-reklam -oldu-bitti- bilgi sayar ile açıklaya, açıklaya- çala çırpa geldiler 16 yılın sonuna.Kurusoğana muhtaç ettiler ülkenin en verimli işletmelerini satıp ülkeyi BETONLADILAR..Halkda onları sonsuza kadar BETONLAYACAK..Hiç böyle gözükara dini inançları kullanıp dalga geçen görmemiştik .Makara takara-sıfırla oğlum sıfırla hala Milletin halkın kulaklarında..Allahdan kokrmayıp kuldan da utanmıyandan kokrarız ama bu zülmü yapanlardan da ALLAH'a sığınırız.Allah mazlumların dualarını boşa çıkarmıyacaktır.

Misafir Avatar
chp li 2019-02-14 18:15:54 @ahmetinanır

bu chp ye oy (kendi adıma diyorum) oy veren namerttir haindir. her seçimde yalan anket yayımlıyorsunuz kazandık yüzde altmış oy alıyoruz ve sonuç hsraaaaann. sizi gidi yalancılar. sizi gidi iş bilmezler. bu halk anladı sin ne sahtekar olduğunuzu. bende anladım artık size oy vermeyeceğim. her kesede sizin ne numaracılar olduğunuzu anlatacağım. sahtekarlar. ulan siz yapamıyorsunuz yapanı tebrik edin , ulan siz yapamıyorsunuz yapana engel olmayın. artık benden chp ye oy yok kardeşim.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-14 15:19:56 @ahmetinanır

Kime dokunsak bin ah isitiyoruz kime sorsak AKP ye oy yok diyor ,abi manipulasyon var bu kesin hile hurda hisrsizlik hersey var YSK adamda yargi adamda urkutme adamda ,vatan haini ilan etme adamda peki bu adami kim nasil durduracak oyumuzu kullanalim ben CHP ye oy veriyorum uym AKP ye gidiyor ,bu duzene nasil dur deriz neden dunya avrupadan gözculer getirilmez neden cekiniyor utaniyoruz avrupa birligi gözcu yerlestirsin her sandigin basina bakalim ne oluyor o zaman gerci ozamanda vatan hainleri dis mihraklari getirp basimiza bekci dikti der AKP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siyaset 2019-02-14 09:31:09 @ahmetinanır

Siyasetin etkin hale gelmesi, bu yolda siyasetçilerin birbiriyle yarışması ve sürekli vaatler verilmesi insanların siyasete bakış algısını etkilemiştir ve çoğu insana göre siyaset yalan ve dolandır. Verilen vaatlerin seçilen siyasetçiler tarafından yerine getirilmemesi ya da eksik bir şekilde yapılması insanların siyasetçilere olan güvenini sarsmıştır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2019-02-14 08:27:51 @ahmetinanır

Ali Kulat senide kınıyorum senin anketinide . yalancılar sizi. her seçimde vatandaşı kandııyorsunuz her seçim sonrasıda yalanınızı görüyoruz. chp sizi kaç parayla konuşturuyor ha söyle be söyle. utanmaz karektersizler. yalan haber ile kazandığınız para halkı kandırmk seçemeni kandırmaktır oda size zehirdir sakkum dır.

Beğenmedim! (19)
Avatar
Vatandaş uyuma fabrikana sahip çık 2019-02-14 00:34:58

Canımın istediği yandaşıma veririm, Katar'a veririm denilemez.Türk tankının Arap'a emanet edilmesi, Türk ordusunun tabutuna çakılan çividir.

Avatar
HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'den CHP ile ittifak açıklaması  2019-02-14 00:29:22

Aydın çomarı dikkatle oku !....HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli, CHP ile HDP'nin ittifak yaptığı iddialarıyla ilgili "Bir söylemedikleri ‘HDP MHP ile görüşüyor’ kaldı. AKP dışında Kimseyle görüşmedik, görüşmek de istemediler, nezaketen de olsa görüşülebilirdi" dedi.

Avatar
Gereksiz 2019-02-14 00:34:28

Vatandaşın gündemi : Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları Cumhur ittifakının gündemi : Beka sorunu yaratmak, vatandaşlar arası ayrışma oluşturmak, gerilim startejisi ile beslenmek, muhaliflere hareket etmek ve ceza yağdırmak, gölgesi ile savaşmak, vatandaşın yaşadığı ve gideremedikleri her sorunu bir veya birkaç mihraka yıkmak,kendini aklamaya çalışmak. Akkoyunları ve akkurtları masallarla uyutmak

Avatar
Takkeci 2019-02-14 00:35:39

Anlayın artık, bırakın masalları, pembe tabloları , algı operasyonlarını bırakın artık. Asgari ücret eridi, maaşlar eridi, bizi açlıkla imtihan etmeyin. Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak. Elbette bu ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları sandığa yansıyacak. Her ne kadar masallar, pembe tablolar ve algı operasyonları bir yere kadar. İNSAF YAHU.Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak

Avatar
Antalyalı Attalos 2019-02-14 10:15:54

hadi siktirin lan AK PARTİ NİN SIRF REİSİN OYLARI%50 GERİ ZEKALILAR CUMHUR İTTİKAFIYLA BU % 60LARDA 31 MART GECESİ GENE SİKİLMİŞ PKKLI GİBİ OLACAKSINIZ...

Avatar
vatandaş 2019-02-14 18:03:42

ülkücü bozuntusu aydın, senin partinmi kaldı akp nin kapı kulu oldunuz dingil.....

Avatar
aydın 2019-02-14 00:23:26

chp nin hdp eseviciligi masur yavaşıda yavaş yavaş aşagı çekecek,bir çocuga sorsanız savaş var pkk barış masasında olacak diyen bir parti, teröre desdek olurmu,çocuk bile der evet

Misafir Avatar
**emdan****************a cevap 2019-02-14 18:17:03 @aydın

Sen kendi anana söüyorsun haberin olsun. sen sapıksın zaten her boku yersin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emdan 2019-02-14 01:24:57 @aydın

anann skym aydın

Beğenmedim! (0)